Ga naar inhoud

De meiden van 9 januari 'Operatie leed pijntje & gekkigheid'


KoKo

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

 

9 januari is het eindelijk zover :1boobs: 'onze dag' :1boobs: 


Bij deze een topic waar we al onze slapen lozen nachten met elkaar kunnen delen, ervaringen, en onze pijntjes en tips kunnen uitwisselen.
Omdat we met best wel wat meiden zijn leek het me leuk en makkelijk een eigen topic te maken. 
Eens kijken of dat werkt.
 

Misschien een idee om te beschrijven bij welke arts je gaat en wat je laat plaatsen of wisselen. :123:

Ik zal beginnen: Ik laat me opereren door Frans Straten in de heyendael kliniek.
300cc, Cohesieve 2, Dual plane geplaats en High Profile. 
Zelf ben ik 1,67m weeg 50 kilo en heb nu een 65B.
Hoop uit tekomen op een Grote C Kleine D.
 

@Controlfreak92

@Jobje

@Evi90

@Joos

@Melissa1983


Liefs KoKo

I.O.M-> BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Kijk nou wat leuk!

 

Ik ben een 26 jarige moeder en ga ook maandag inderdaad. 

 

Ik krijg 360 cc ronde protheses. Dual plane geplaatst. 

We gaan naar Düsseldorf naar dr van Onselen (ja alle horror verhalen en waarschuwingen heb ik gehoord). 2 meiden die ik ken zijn er ook geweest en hebben erg mooi resultaat. 

 

Ik moet om 10 uur er zijn.

 

Heeeel spannend hoor nu! Celebrex en paracetemol liggen klaar. En een voedingskussen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee! 

Ik ben 46. Ga naar Sanavisie in Mill

via faceland Utrecht.

62 kilo, 1.68

Heb nu 75a, kleine b

Ga voor Mentor 330 dual plane druppel medium profiel.

Hoop op een mooie D

Maandag 14.00 operatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk leuk! 

Ik ben 37 heb nu maat 70a(a) 1,62 en 48 kilo. Ik krijg motiva 410cc dp en wordt geholpen in het Slaz door Nio. 

Ik wordt om 6:45 verwacht het en wordt als eerste geholpen!  Spannend spannend! 

Succes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gezellig zo! 

@KoKo bedankt voor t "taggen"

Ik ben 33 jaar,165 cm,48 kg.morgen een prothese wissel van eurosilicone 375 cc naar monobloc hydrogel 480 cc. Bij dr visser in de arenborghoeve kliniek. Moet en 12.45 zijn...moet ik mn wekker nog zetten ook om om 06.00 een beschuitje te eten haha.

Successss allemaal meidennnn

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa1983 graag gedaan meis,

 

Ik ben al in nijmegen wij slapen in een hotel langs de waal. Vandaag lekker geshopt en nu lekker uit eten. Ik heb alleen knallende hoofdpijn.

 

Morgen lekker uitslapen en even een drankje 'water' in de stad en dan op weg naar groesbeek.

Jij bent dan al geholpen @Controlfreak92 

Ik ben beniewd wat mijn operatie tijd is en of ik uberhaupt naar huis mag.

 

Ga nu trouwens serieus weer twijfelen of 300cc niet teweinig is. Jullie hebben ook mijn lengte en gewicht en iedereen gaat groter.

Morgen nog maar goed passen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei KoKo:

Ow, ik moest van BB zeggen dat we de operatie verslagen ook in onze eigen topics moesten plaatsen. Dit ivm met andere meiden die info zoeken over onze artsen. En andere leden van het forum. :D

Graag idd!!

Dan blijft dat stukje tenminste overzichtelijk :35:

Thanks!

En allemaal heel veel succes morgen!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@KoKo

Heerlijk relaxed zo! Hier gaat alles gewoon zoals normaal haha. Morgen de kids weer naar school...dus extra vroeg eruit om een beschuitje te eten en dan maar wachtennnn.

Een vriendin van mij heeft dezelfde lengte als ik en zij heeft 260 cc.ik nu 375 cc en we hebben allebei nu dezelfde cupmaat. Dus zegt heel weinig. 

Ik krijg nu 480 cc omdat de inhoud van monobloc hydrogel  afwijken dan de siliconen gel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo je mag toch helemaal niets meer drinken?? Wel water? Ik dacht dat er helemaal niets mocht? En trouwens volgens mij wordt er voor de operatie nog extra gepast.

 

Ik lig nu al lekker in bed. Net mn haar alvast gewassen, morgen alleen even afspoelen onder de douche.

 

Succes allemaal dames, als ik jullie niet meer spreek hihi.

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Controlfreak92 

Er werd tegen mij gezegd vanaf 00:00 niks meer. En kwa drinken alleen water of thee.

Maar ik eet nooit sochtends en smiddags als ik al eet pas rond een uur of 2.

Ben het dus gewend.

 

Wij zijn nu ook terug in het hotel. Hoofdpijn zakt eindelijk een beetje. 

 

@Jobje

Stom he... Hoop dat ik er morgen zeker van ben.

Moeders zegt ook al je moet niet tegroot! Maar ik zeg ma iedereen van de meiden gaan voor 350 of meer! Ik heb nog het minste van iedereen.

Ga morgen passen en anders 325cc maar laat Frans wel kijken wat het meest in de buurt komt bij mijn wensen.

Weet alleen niet of hij die maat op voorraad heeft in cohe 2.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meisjes! It's boobday hihi. Lekker douchen nu, laatste spulletjes pakken en let's go! Nog eventjes en het zit er allemaal op. Ik heb heerlijk geslapen, nog geen zenuwen terwijl ik me normaal overal druk om maak! Misschien dat t forum me gerust heeft gesteld. 

 

Zijn jullie er ook klaar voor? :D

 

@Koko ik zal je als het lukt een berichtje sturen hihi.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.