Ga naar inhoud

Even voorstellen


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames, 

 

Hierbij wil ik mij graag even voorstellen. Ik ben 25 jaar en ben er al wel over uit dat ik een borstvergroting wil alleen wil ik mij nog wat beter oriënteren en informatie op doen.

Ik voel mij al lang onzeker over mijn borsten (een kleine B75) nu los ik dit op met push op bh`s maar dit is niet altijd ideaal. In de zomermaanden in bikini is dit toch lastig sluit niet altijd mooi aan etc. 

Het consult moet nog volgen en de maat weet ik ook nog niet dit wil ik graag overleggen met mijn plastisch chirurg. Mijn lengte is 1.76 en ik weeg 65 kg ik wil wel graag dat alles in verhouding blijft. Nu weet ik dat de maat niet van te voren precies te zeggen is, maar ik zit te denken aan een volle C/ D cup. 
Graag zou ik ook van jullie willen weten voor welke protheses jullie hebben gekozen. Ronde of anatomisch gevormde protheses?  

Ik hoop hier ervaringen te kunnen volgen van andere dames die een bv hebben gehad, vooral hoe het gaat de eerste weken na de ingreep en wanneer je weer iets kunt ondernemen en wanneer juist niet. Viel de ingreep je mee of toch tegen?  

Hiervoor wil ik graag dit forum volgen! 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.