Ga naar inhoud

Prothese wissel


Angelique87

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik twijfel heel erg wie kan me beetje helpen ik heb zelf 450 cc medium soft 14.1 cm breed geloof ik

Nu is mijn prothese lek en krijg ik nieuwe. Ik wou graag 700cc high profile vn eurosillicone maar die bestaat niet. Wel bestaat de 700 very high profile (13.4). Maar mijn pc zeg dat de very high erg punterig word en veel risico is dat zo? Is nu gekozen voor de 656 high profiel 14 cm breed wat denken jullie ik twijfel erg nog en wil graag voorbeelden zien allen zie ik niks staan op internet ervan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
3 uur geleden zei Angelique87:

Hoihoi,

Nee nog niet geholpen.

Ik weet nog steeds niet. Word gek van me eigen..

Hey hey,

Waar wordt je gek van? Of je de juiste maat heb gekozen? Wie is je PC?

 

Er zijn genoeg voorbeelden in de galerij van de Eurosilicone 700cc of 650 cc echter sommige hebben hun album prive staan en dien je een pb-tje toesturen of je deze mag inzien.

 

Nu is het lastig om jezelf met anderen te vergelijken want er hangen zoveel facturen aan vast zoals; de stand/maat van je oorsprongkelijke borsten, huid en hoeveelheid eigen weefsel, je borstbreedte, lichaamsverhoudingen om een goed beeld erbij te hebben. Ik heb de boobfoto's meer gebruikt om het werk van de PC en de vormen te zien van hun boobs. 

 

Je zou BB kunnen vragen om de verschillende maten onder elkaar te zetten en een gokje te wagen bij de maat die je dan zou dragen. Misschien helpt dit een handje bij je beslissing? Stuur haar dan een pb-tje met je oorsprongkelijke maat die je voor je protheses had, je huidige merk protheses en dat je twijfelt tussen de 650-700 cc Eurosilicone. ( boven de 500cc zijn ze altijd verry high profile) Zij gokt meestal wel goed :) wel geen garantie :P 

 

Met betrekking tot dat punterige snap ik niet zo maar wellicht dat je PC bedoelt dat ze erg naar voren gaan staan in vergelijking met wat je nu hebt ( gok ik) want zie niets punterigs aan deze boobs..

 

xx

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.