Ga naar inhoud

Meeps : 11 januari 2017 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ha meiden,

 

Wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden! Ik moet nog even uitzoeken hoe het hier allemaal werkt.

 

Ik krijg 11 januari mijn nieuwe borsten en ik kijk er zo naar uit! Ik heb nooit grote borsten gehad maar na 3 zwangerschappen en bij elkaar zo'n 2 jaar borstvoeding gegeven te hebben is het helemaal niets meer. Heb wel wat moeten overwinnen, de gebruikelijke bezwaren: wat denken anderen, snijden in een gezond lijf, wat als het niet goed gaat, voorbeeld voor mijn dochters etc. Vast wel herkenbaar voor sommigen. Maar ik ben erg blij dat ik de stap heb gezet!

Ik krijg ongeveer 280 CC implantaten (rond) en ga van amper A naar een kleine C cup.

 

Ik kijk er erg naar uit om jullie ervaringen te lezen! En ik ga kijken hoe ik foto's kan plaatsen.

En als er tips en adviezen zijn voor de operatie en het herstel hoor ik het heel graag!

 

Bedankt vast voor jullie reacties,

Liefs M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het zo, grotere borsten willen maar bang zijn voor de gevolgen! Ik denk dat de meeste dames dat wel hebben (gehad).

Krijg iets meer dan jij, nl 370 CC monobloc hydrogel, deze hebben minder projectie dan siliconen dus ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

Fingers crossed dat het allemaal goed gaat!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.