Ga naar inhoud

Patt : 30 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 3-2-2017 om 21:55 zei Patt:

Net de bh Carefix Mary binnengekregen en zit echt zo lekker! nog 3000 keer beter dan die van de Hema. Echt een aanrader! En de sluiting zit aan de voorkant. Het enige nadeel is dat gewone shirtjes er niet echt leuk bij zijn, omdat de bh tot best hoog in de hals zit.

 

Ook maar even wat foto's geupload. Album staat wel op prive, dus als er iemand geïnteresseerd is moet ik je even toevoegen ! :)

 

@Tes en @Maudje Hoe gaat het nu met jullie? Hopelijk al ietsje beter! 

 

x

 

 

Hoi @Patt vraagje .. welke maat van de Carefix Mary heb je. en hoe heb je dit gemeten met de maattabel?? hoeveel CC heb je en je BH maat.. wil er een gaan bestellen maar weet niet welke maat.. 

thanks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 11-3-2017 om 15:40 zei Wuppie:

Hoi @Patt vraagje .. welke maat van de Carefix Mary heb je. en hoe heb je dit gemeten met de maattabel?? hoeveel CC heb je en je BH maat.. wil er een gaan bestellen maar weet niet welke maat.. 

thanks 

Hoihoi! :) 

ik heb maat M! Op bhsupport.nl heb ik mijn cupmaat aangegeven (75C) en dan sturen zij de juiste maat op. Maat M paste ook precies en is nog steeds echt mijn favoriete sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.