Ga naar inhoud

Patt : 30 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Patt:

Dankjewel @_Luiz:wub: Dat is lief!! Ben er ook sinds vandaag eigenlijk echt wel beetje trots op Hihi. Maar op dag 1 dacht ik echt komt dit ooit nog goed haha

Oh dat snap ik wel Patt! Ik heb vorig jaar een totaal andere operatie gehad en ik dacht toen precies hetzelfde. Maar het is erg mooi geworden, zeker iets om trots op te zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Patt:

Hi @Marliies! Natuurlijk! Ik heb je toegevoegd! :P Hoe gaat het met jouw herstel? En ben je blij met het resultaat? 

Thanks!! Ziet er al prachtig en natuurlijk uit! Ben je vast heel blij mee :) herstel gaat goed! Bh's kopen begint nu en ik moet je zeggen: dat is opeens heeel leuk :P duur maar leuk! Ja ben steeds blijer met het resultaat, soms vind ik ze perfect van maat en soms denk ik: hmmm ze mogen nog wel wat groter hihi. Maar ben vooral blij dat ze steeds natuurlijker worden. Ze zijn alleen nog best hard , dus dat heeft echt tijd nodig. Ik ben ook blij om te weten dat ze nog wel gaan veranderen en dat dit het niet al is zeg maar. Ze mogen van mij nog wel natuurlijker worden namelijk!! Maar ben nog maar 6 weken :) x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Marliies:

Thanks!! Ziet er al prachtig en natuurlijk uit! Ben je vast heel blij mee :) herstel gaat goed! Bh's kopen begint nu en ik moet je zeggen: dat is opeens heeel leuk :P duur maar leuk! Ja ben steeds blijer met het resultaat, soms vind ik ze perfect van maat en soms denk ik: hmmm ze mogen nog wel wat groter hihi. Maar ben vooral blij dat ze steeds natuurlijker worden. Ze zijn alleen nog best hard , dus dat heeft echt tijd nodig. Ik ben ook blij om te weten dat ze nog wel gaan veranderen en dat dit het niet al is zeg maar. Ze mogen van mij nog wel natuurlijker worden namelijk!! Maar ben nog maar 6 weken :) x 

Wat heerlijk dat je alweer op 6 weken zit en je nu lekker bh's mag kopen! Fijn dat je herstel zo goed is gegaan.

Ik ben jaloers haha, kan echt niet wachten tot het zo ver is. Lijkt me heel leuk om te doen. Ik ben ook zo benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden. Morgen heb ik de eerste controle! Ben benieuwd wat hij er van vindt. Ik zie wel ineens dat 1 borst een stuk groter is, ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt.

Dat ze zo hard zijn voelt wel heel gek idd, maar dat heeft tijd nodig! Fijn dat je zo blij ben met het resultaat. Ik ben benieuwd of ik ze straks ook groot genoeg vind Hihi. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Vrouwtje85:

Mommy make over. Krijg 340cc voor de spier en een buikwandcorrectie met reven van de spieren. 

De tijd gaat nu gelukkig echt opschieten :) 

 

hoe gaat het met jou nu? 

Super spannend om ook gelijk een buikwandcorrectie te doen, maar als het eenmaal achter de rug is zal je zo blij zijn! De tijd kan niet snel genoeg gaan he haha. Dat had ik ook hoor en heb ik nu weer! :P ik wou dat ik al op die 6 weken zat en ik het uiteindelijke resultaat al kon zien. Herstel gaat goed! Ik mag echt niet klagen. Ben nu 6 dagen po en kan alles al bijna zelf behalve m'n haren wassen, maar ik verwacht dat dat ook nog maar een paar dagen nodig heeft. Aankleden enzo gaat allemaal prima en heb vrijwel geen pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Patt:

Super spannend om ook gelijk een buikwandcorrectie te doen, maar als het eenmaal achter de rug is zal je zo blij zijn! De tijd kan niet snel genoeg gaan he haha. Dat had ik ook hoor en heb ik nu weer! :P ik wou dat ik al op die 6 weken zat en ik het uiteindelijke resultaat al kon zien. Herstel gaat goed! Ik mag echt niet klagen. Ben nu 6 dagen po en kan alles al bijna zelf behalve m'n haren wassen, maar ik verwacht dat dat ook nog maar een paar dagen nodig heeft. Aankleden enzo gaat allemaal prima en heb vrijwel geen pijn!

Ja kan me heel goed voorstellen dat je uitkijkt naar het eindresultaat. 

Wat fijn dat je je zo goed voelt en zo weinig pijn hebt, hoop zo dat dat bij mij ook het geval gaat gaan, aangezien ik na 4 weken weer aan het werk moet. Maar soms maak ik me wat zorgen als ik de verhalen hier lees. Werk in de horeca in een snackbar en alles wat ik veel nodig heb is zon beetje boven mijn hoofd, maar goed dr van der weij zegt dat dat na 4 weken gewoon weer oké is, dus dan gaan we daar maar vanuit. 

 

Heb je foto's gezien, mooi resultaat hoor. Ik ga gewoon nog even verder met aftellen...nog 18 dagen te gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Roadster:

@Patt wat verbranden je borsten al zeg! Prachtig! Welke maat kom je uit, of denk je uit te komen?

Wat lief, dankjewel! Hoe gaat het met jou?

Ik heb nu maat 75c sport bh aan. Ik denk dat deze maat wel blijft! Al zal de omvang straks misschien wel weer 70 zijn, omdat me buik nog zo opgezwollen is. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat! Op welke maat kom jij denkje uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Patt:

Wat lief, dankjewel! Hoe gaat het met jou?

Ik heb nu maat 75c sport bh aan. Ik denk dat deze maat wel blijft! Al zal de omvang straks misschien wel weer 70 zijn, omdat me buik nog zo opgezwollen is. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat! Op welke maat kom jij denkje uit?

Ik heb van sport bh nu ook 75c, maar vind ze klein ogen... te klein. Zie ook status update. Al klinkt 75c super in kleding vindt ik het tegenvallen... wie weet verandert het nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Roadster:

Ik heb van sport bh nu ook 75c, maar vind ze klein ogen... te klein. Zie ook status update. Al klinkt 75c super in kleding vindt ik het tegenvallen... wie weet verandert het nog?

Ik heb net je status update gelezen.. wat rot meis! Maar ik denk echt dat het nog wat kan veranderen, dus dat je het nog even de tijd moet geven. Geduld hebben is moeilijk, dat heb ik zelf ook hoor! Wat zei Dr van der Weij er van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Vrouwtje85:

Ja kan me heel goed voorstellen dat je uitkijkt naar het eindresultaat. 

Wat fijn dat je je zo goed voelt en zo weinig pijn hebt, hoop zo dat dat bij mij ook het geval gaat gaan, aangezien ik na 4 weken weer aan het werk moet. Maar soms maak ik me wat zorgen als ik de verhalen hier lees. Werk in de horeca in een snackbar en alles wat ik veel nodig heb is zon beetje boven mijn hoofd, maar goed dr van der weij zegt dat dat na 4 weken gewoon weer oké is, dus dan gaan we daar maar vanuit. 

 

Heb je foto's gezien, mooi resultaat hoor. Ik ga gewoon nog even verder met aftellen...nog 18 dagen te gaan :D

Dankjewel ! :P

Ik zou me niet gek laten maken door alle verhalen die je leest. Elk herstel is weer anders en ik denk dat het je echt mee gaat vallen. Als dr van der Weij zegt dat je na 4 weken weer aan het werk kan, dan zou ik daar echt op vertrouwen! Hij heeft zoveel ervaring hiermee.

Ik ga aankomende vrijdag weer aan het werk, dan ben ik 11 dagen PO. Ik werk 1 dag in de week in de fitness als instructeur en de rest administratief werk. Daarnaast een sportopleiding, dus is ook verre van ideaal na een operatie haha maar ik ga gewoon doen wat ik kan en meer kan je niet doen! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Patt:

Dankjewel ! :P

Ik zou me niet gek laten maken door alle verhalen die je leest. Elk herstel is weer anders en ik denk dat het je echt mee gaat vallen. Als dr van der Weij zegt dat je na 4 weken weer aan het werk kan, dan zou ik daar echt op vertrouwen! Hij heeft zoveel ervaring hiermee.

Ik ga aankomende vrijdag weer aan het werk, dan ben ik 11 dagen PO. Ik werk 1 dag in de week in de fitness als instructeur en de rest administratief werk. Daarnaast een sportopleiding, dus is ook verre van ideaal na een operatie haha maar ik ga gewoon doen wat ik kan en meer kan je niet doen! :) 

Jij gaat wel heel vlot weer aan het werk,maar hey als je je zo goed voelt waarom niet toch!?

Ik moet idd gewoon vertrouwen op zijn kundigheid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patt

Hi wil je mij ook toevoegen aan je album? Ben heel benieuwd! 

 

Ik weer niet of je het meegekregen hebt maar ik ben vrijdag met spoed geopereerd. Na 2,5 week had ik een flinke ontsteking in beide borsten. 

Ik had koorts en mijn borst ging ineens enorm lekken. Ik dus direct een afspraak gemaakt en toen ik daar kwam mocht ik niet meer huis en lag ik een paar uur later op de OK. Enorm schrikken natuurlijk en onwijs balen! Maar gelukkig hebben ze het goed kunnen spoelen en de ontsteking weg kunnen halen. Ik moest een nachtje blijven met anti biotica infuus en ik heb nu ook drains, die mogen we morgen uit. 

Hopen dat het nu goed gaat! 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Maudje:

@Patt

Hi wil je mij ook toevoegen aan je album? Ben heel benieuwd! 

 

Ik weer niet of je het meegekregen hebt maar ik ben vrijdag met spoed geopereerd. Na 2,5 week had ik een flinke ontsteking in beide borsten. 

Ik had koorts en mijn borst ging ineens enorm lekken. Ik dus direct een afspraak gemaakt en toen ik daar kwam mocht ik niet meer huis en lag ik een paar uur later op de OK. Enorm schrikken natuurlijk en onwijs balen! Maar gelukkig hebben ze het goed kunnen spoelen en de ontsteking weg kunnen halen. Ik moest een nachtje blijven met anti biotica infuus en ik heb nu ook drains, die mogen we morgen uit. 

Hopen dat het nu goed gaat! 

xx

 

Hi meis,

 

Ik heb je toegevoegd! Ben benieuwd wat je er van vindt :)

 

Jeetje wat heftig zeg! Wat zal jij geschrokken zijn! Het kan iedereen gebeuren, maar het is wel echt heel klote.. Hoe gaat het nu? Heb je nog veel pijn? Hopelijk herstel je snel en gaat het allemaal goed dit keer. Dan denk je na 3 weken het ergste gehad te hebben en dan krijg je dat!

 

Ik ga zo naar m'n eerste controle, ben benieuwd wat dr van der Weij er van vindt! :)

 

sterkte meis! Hopelijk gaat het snel beter met je.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patt dank voor het toevoegen. Ziet er heel mooi uit! Mooie vorm al voor een week hoor. Gaat prachtig worden! 

 

Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Ik doe heel rustig aan, let extra op goede gezonde voeding en slik antibiotica. Alles om weer een ontsteking te voorkomen. 

Succes met je controle! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Marliies:

Hoe is de controle gegaan? Stond je ook zo snel weer buiten? X

De controle ging goed! Het zag er allemaal keurig uit gelukkig en ik stond ook zo weer buiten idd haha. Heb nog wel even wat vragen kunnen stellen gelukkig! Nu begonnen met smeren met een litteken crème :)

Gebruik jij de crème van de kliniek of heb jij er zelf een aangeschaft?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Maudje:

@Patt dank voor het toevoegen. Ziet er heel mooi uit! Mooie vorm al voor een week hoor. Gaat prachtig worden! 

 

Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Ik doe heel rustig aan, let extra op goede gezonde voeding en slik antibiotica. Alles om weer een ontsteking te voorkomen. 

Succes met je controle! 

X

Dankjewel! :D

 

Gelukkig, goed om te horen! Veel drinken en lekker gezond eten inderdaad. Vooral genoeg eiwitten!

 

Controle is goed gegaan! :)

Jij ook veel succes vandaag!

 

 X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ichelle:

Hoi,

 

zou ik ook mogen meekijken in je album? Ik ben vandaag geopereerd en heb sport bh 80c aan dus ben heel benieuwd hoe het er nu bij jou uitziet. :)

Ik heb je toegevoegd! :)

Gefeliciteerd! Hoe voel je je? :) Hoe veel cc is er bij jou ingegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voel me echt heel goed, vrijwel geen last eigenlijk! Maar ik heb ze voor de spier gekregen ook ivm krachttraining haha. Wellicht scheelt dat qua pijn denk ik. Heb 375 gekregen, nog ff afwachten of t wat is geworden haha. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2017 om 08:34 zei Patt:

De controle ging goed! Het zag er allemaal keurig uit gelukkig en ik stond ook zo weer buiten idd haha. Heb nog wel even wat vragen kunnen stellen gelukkig! Nu begonnen met smeren met een litteken crème :)

Gebruik jij de crème van de kliniek of heb jij er zelf een aangeschaft?

 

X

Fijn!! Gelukkig ;) ik heb de crème van de kliniek idd en die gebruik ik! Jij? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.