Ga naar inhoud

Patt : 30 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Roadster:

Hallo.

Op de 2e en 3e dag was mijn decolleté ingenomen door vocht. Verder van die zaken onder mijn oksels. Vervelend maar niet echt heel pijnlijk vond ik. Het hielp wel om even de bh ah te doen, want alle vocht bleef boven het elastiek hangen. Ik had het idee dat het niet weg kon met de bh om. Vanmorgen werd ik wakker met een hele pijnlijke plek in mijn rechter borst. De binnenkant, en in het midden, borstbeen. Deze pijn heb ik nog niet gehad. Überhaupt heb ik nog weinig pijn gehad. De triumph vond ik wat vervelend op de wonden, vooral met dat vocht. De Hema bh zit net iets lager waardoor het elastiek niet op de wonden zit maar eronder. Althans bij mij.

 

Ik heb heb ook besteld via de site. Als ik het goed heb zelfs nog 20% korting nu. Ik dacht dat hij veel te groot zou zijn, maar past perfect! Zit echt heerlijk. Lekker zacht ook in vergelijk met die andere.

 

Heb je al foto's? Zal ik je aan mijn album toevoegen?

Wat vervelend dat je sinds vanmorgen ineens zo'n pijn hebt. Ik hoop dat het snel wegtrekt!

Wel fijn dat je de afgelopen dagen weinig pijn heb gehad. 

 

Aan mijn rechterborst heb ik ook bijna geen pijn. Het voelt alsof ik daar een beetje spierpijn heb. Links ook niet mega veel pijn, maar wel echt een zeurende beurse pijn. Maar wie mooi wil zijn he ;)! Ik heb er denk ik dik voor over als ik het uiteindelijk resultaat kan zien.

 

Goede tip om de bh even uit te doen. Ik heb ook het idee dat het vocht geen kant op kan door die bh.

Vanavond ga ik douchen en doe ik hem even uit. Ik zal dan gelijk wat foto's proberen te maken!

 

Ik zou graag aan je album toegevoegd worden, lief van je!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Dames, komt de maat van de Triuph (boerhaave) overeen met die van de Hema?

Ik lees allemaal dezelfde klachten bij jullie, hihi. Opgehoopt vocht en een beurs gevoel naast mijn linker borst. Ik heb een naar gevoel in mijn keel als ik slik, alsof er iets in zit. Mss ook vocht bedacht ik me. En soms heb ik het even benauwd, druk op de borst. Is dat herkenbaar voor jullie? X Tes

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Tes:

Hoi Dames, komt de maat van de Triuph (boerhaave) overeen met die van de Hema?

Ik lees allemaal dezelfde klachten bij jullie, hihi. Opgehoopt vocht en een beurs gevoel naast mijn linker borst. Ik heb een naar gevoel in mijn keel als ik slik, alsof er iets in zit. Mss ook vocht bedacht ik me. En soms heb ik het even benauwd, druk op de borst. Is dat herkenbaar voor jullie? X Tes

Hi Tes!

 

Ik heb inderdaad de zelfde maat van de Triumph als van de Hema! Sinds ik die aan heb loopt het vocht ook makkelijker weg naar mijn idee. 

Ik denk dat het gevoel in je keel ook met vocht te maken heeft, maar dat heb ik niet gehad. Wel veel druk op de borst inderdaad en soms benauwd. Bij mij ging het vanaf 2 dagen na de operatie ineens echt een stuk beter, ik hoop dat het ook bij jou zo is ! :)

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tes:

Hoi Dames, komt de maat van de Triuph (boerhaave) overeen met die van de Hema?

Ik lees allemaal dezelfde klachten bij jullie, hihi. Opgehoopt vocht en een beurs gevoel naast mijn linker borst. Ik heb een naar gevoel in mijn keel als ik slik, alsof er iets in zit. Mss ook vocht bedacht ik me. En soms heb ik het even benauwd, druk op de borst. Is dat herkenbaar voor jullie? X Tes

Ik heb van de kliniek een 80c mee gekregen. Zat goed, maar valt denk ik heel smal aangezien ik nog nooit 80 in omvang heb gehad. Ik heb 75c van de Hema bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen maar ff naar de Hema dan.:)

Ik heb ook een 80c van de kliniek en normaal 75. Dat had te maken met het vocht waardoor een omvang groter beter is. Moet er nu ook niet aan denken om een 75 om te hebben pffffff. 

Het zou fijn zijn om een paar dagen verder te zijn maar het valt me ook allemaal wel mee eerlijk gezegd. Straks ff douchen denk ik....of morgenochtend....ben toch best moe.^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Tes:

Morgen maar ff naar de Hema dan.:)

Ik heb ook een 80c van de kliniek en normaal 75. Dat had te maken met het vocht waardoor een omvang groter beter is. Moet er nu ook niet aan denken om een 75 om te hebben pffffff. 

Het zou fijn zijn om een paar dagen verder te zijn maar het valt me ook allemaal wel mee eerlijk gezegd. Straks ff douchen denk ik....of morgenochtend....ben toch best moe.^_^

Hoi!

Ik had bij de triumph 80c zelfs nog een tussen stukje ertussen, en bij de 75c van de Hema niet... raar maar waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de bh Carefix Mary binnengekregen en zit echt zo lekker! nog 3000 keer beter dan die van de Hema. Echt een aanrader! En de sluiting zit aan de voorkant. Het enige nadeel is dat gewone shirtjes er niet echt leuk bij zijn, omdat de bh tot best hoog in de hals zit.

 

Ook maar even wat foto's geupload. Album staat wel op prive, dus als er iemand geïnteresseerd is moet ik je even toevoegen ! :)

 

@Tes en @Maudje Hoe gaat het nu met jullie? Hopelijk al ietsje beter! 

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patt, ik ben wel nieuwsgierig naar je foto's ^_^

Ik moet ook nog een nieuwe bh. Waar heb jij deze besteld en in welke maat? Wat heb je van Boerhaave gekregen?

Met mij ging het de rest van de dag goed. Vanmorgen was wel een hel zeg. 

Nu op tafel allemaal lekkers. 5 x naar voren om wat te pakken ging goed. Daarna begon het een beetje te branden aan de linker bovenzijde. De implantaat zal wel een beetje heen en weer zijn gegaan. Wel goed tegen het eten haha!

En met jou? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Tes:

Hi Patt, ik ben wel nieuwsgierig naar je foto's ^_^

Ik moet ook nog een nieuwe bh. Waar heb jij deze besteld en in welke maat? Wat heb je van Boerhaave gekregen?

Met mij ging het de rest van de dag goed. Vanmorgen was wel een hel zeg. 

Nu op tafel allemaal lekkers. 5 x naar voren om wat te pakken ging goed. Daarna begon het een beetje te branden aan de linker bovenzijde. De implantaat zal wel een beetje heen en weer zijn gegaan. Wel goed tegen het eten haha!

En met jou? X

Ik heb je toegevoegd!:) Ik hoop dat die zwelling op me buik snel afneemt haha, want dit ziet er echt heel lomp uit.

 

Ik zou echt de Carefix Mary bestellen. Ik heb deze besteld op bhsupport.nl. Als je dan je bh maat invul dan kiezen zij de juiste maat voor jou uit in S,M, L etc. Bij mij is het een M geworden en zit top.

 

Wat balen zeg dat je zoveel pijn had vanmorgen! Gelukkig dat het nu wat beter met je gaat. Het is inderdaad goed voor de lijn haha! Al zie ik daar bij me zelf nu weinig van met die zwelling hihi.

Met mij gaat het verder goed! sinds vandaag helemaal geen pijn meer. Ik merk wel dat ik meteen daardoor te veel wil gaan doen, dus daar moet ik echt mee oppassen. Zijn die van jou ook nog een beetje driehoekig ? ^_^

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn is snel afgenomen dan de laatste dagen, fijn zeg! Kun je nu bijvoorbeeld al je haren borstelen of duurt dat langer? Ik heb je foto's gezien en ze zijn echt super mooi! 

De pijn in je keel komt denk ik door het beademingsbuisje/de tube die ze tijdens de operatie inbrengen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RVtje Bedoel je mijn pijn in mijn keel? Ik heb geen buisje in mijn keel gehad en dit wordt ook niet gedaan bij een bv lijkt mij?

@Patt jaaaa ze zijn echt punterig!! Ze moeten nog zakken en dan gaat dat weg he. Ik ha morgen of de dag erna maar eens kijken op hun website. Een 2e is toch wel fijn en mss zelfs een derde voor de afwisseling ;)

Ik ga ff spieken bij je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Tes:

@RVtje Bedoel je mijn pijn in mijn keel? Ik heb geen buisje in mijn keel gehad en dit wordt ook niet gedaan bij een bv lijkt mij?

@Patt

Ja, die bedoelde ik.. al het goed is wordt dit wel gedaan om tijdens de narcose te kunnen beademen. Maar sommigen merken er niks van en anderen krijgen last van hun keel. Weet niet of het bij jou vocht is oid omdat het niet gelijk erna was. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patt zou ik ook jouw foto's mogen zien? Ik heb 19 februari mijn eerste consult bij Boerhaave. Mag ik vragen wat jullie kwijt zijn geweest aan de borstvergroting? Mag ook via een pb. En zijn er ook dames geopereerd door van der Weij die een ronde prothese hebben gekregen? Ik heb gehoord dat hij alleen maar anatomisch plaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@_LuizIk heb je toegevoegd! Ook even de foto's van vandaag erbij gedaan. Ik vind ze iedere dag een stukje mooier worden:P Ben benieuwd wat je er van vindt!

 

Spannend dat je een afspraak heb gepland! Hij doet ook ronde, maar is inderdaad wel een voorstander van anatomische om het zo natuurlijk mogelijk te laten lijken. Maar het is wat jij graag wil. Als jij dat mooier vindt zou ik dat zeker doen!:)

Ik was zelf €3750 kwijt aan de operatie.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.