Ga naar inhoud

Melxx : 19 september 2017 : Dr. Straten : Bosch en Duin


Gast Melxx

Aanbevolen berichten

Na een paar maanden op het forum te kijken toch maar besloten om me aan te melden. 

Ik ben 20 jaar en ik draag nu van die mega push up bh's van de hunkemoller in maat 70B. Voor de ene borst is deze net goed, voor de ander te groot. 

Ik ben nu eigenlijk nog aan het oriënteren, wil pas rond volgend jaar overwegen om een borstvergroting te nemen, vanwege de prijs en ook wel vanwege mijn leeftijd. Ik ben altijd ontzettend onzeker over mijn borsten en ik ben er klaar mee om me er steeds zo ontzettend rot over te voelen. 

Ik heb alleen wel een paar vragen, misschien dat iemand deze kan beantwoorden? 

 

- veranderen de borsten na het krijgen van kinderen? Worden deze ook slapper/kleiner of is dit alleen bij het geven van borstvoeding? 

- om de hoeveel jaar wordt aangeraden om de borsten te vervangen? En blijft dat steeds dezelfde prijs?

- hoeveel was je kwijt in totaal? Ook met aanschaf van bh's om te herstellen enz.?

 

En ik ben benieuwd naar meiden met dezelfde voorsituatie  (70B en 1.74, 58 kg). Ik ben zelf dus best wel slank en ik ben benieuwd wat pc's aanraden aan deze meiden. 

 

Alvast bedankt:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Melxx:

Na een paar maanden op het forum te kijken toch maar besloten om me aan te melden. 

Ik ben 20 jaar en ik draag nu van die mega push up bh's van de hunkemoller in maat 70B. Voor de ene borst is deze net goed, voor de ander te groot. 

Ik ben nu eigenlijk nog aan het oriënteren, wil pas rond volgend jaar overwegen om een borstvergroting te nemen, vanwege de prijs en ook wel vanwege mijn leeftijd. Ik ben altijd ontzettend onzeker over mijn borsten en ik ben er klaar mee om me er steeds zo ontzettend rot over te voelen. 

Ik heb alleen wel een paar vragen, misschien dat iemand deze kan beantwoorden? 

 

- veranderen de borsten na het krijgen van kinderen? Worden deze ook slapper/kleiner of is dit alleen bij het geven van borstvoeding? 

- om de hoeveel jaar wordt aangeraden om de borsten te vervangen? En blijft dat steeds dezelfde prijs?

- hoeveel was je kwijt in totaal? Ook met aanschaf van bh's om te herstellen enz.?

 

En ik ben benieuwd naar meiden met dezelfde voorsituatie  (70B en 1.74, 58 kg). Ik ben zelf dus best wel slank en ik ben benieuwd wat pc's aanraden aan deze meiden. 

 

Alvast bedankt:D

Hey! 

 

Welkom bij ons dames op het forum ! :) 

mijn voorsituatie was 75B, ik heb 355 cc achter de spier (=dual plane) van Motiva laten plaatsen door Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Achter de spier kan je nog altijd borstvoeding geven. Er zijn hier dames op het forum die hun bv hebben laten doen na hun borstvoeding omdat hum boezem dan ook vermindert is (natuurlijk is dit niet bij iedereen zo) ik kan niet spreken in hun gevallen en ook voor hun redenen :). Tegenwoordig gaan de implantaten levenslang mee, tenzij er iets gebeurd moeten ze vervangen worden. De prijzen zijn afhankelijk en verschillend van chirurg tot chirurg. Dus best eens op consultatie gaan en dan heb je daar ook een beter zicht op. Op veel sites staan dan ook hun prijzen openbaar. 

Prijzen van nieuwe lingeriesetjes hangt totaal van jou af ;). Waar je koopt en hoeveel je koopt. Het verschil in de grootte van je borsten kunnen ze wel corrigeren door in de ene borst meer cc toe te voegen dan de andere. 

Het zijn heel wat vragen, dus ik stel voor dat je eens op je gemak een plastisch chirurg zoekt die jou aanspreekt en dan zal je een beter beeld hebben wat jouw totaal prijskaartje zal zijn en ook wat bij jou mogelijk is. 

 

Succes! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Thursday, January 05, 2017 om 21:31 zei twijfelgeval92:

Hey! 

 

Welkom bij ons dames op het forum ! :) 

mijn voorsituatie was 75B, ik heb 355 cc achter de spier (=dual plane) van Motiva laten plaatsen door Dr Verdonck van de Belgian Breast Clinic. Achter de spier kan je nog altijd borstvoeding geven. Er zijn hier dames op het forum die hun bv hebben laten doen na hun borstvoeding omdat hum boezem dan ook vermindert is (natuurlijk is dit niet bij iedereen zo) ik kan niet spreken in hun gevallen en ook voor hun redenen :). Tegenwoordig gaan de implantaten levenslang mee, tenzij er iets gebeurd moeten ze vervangen worden. De prijzen zijn afhankelijk en verschillend van chirurg tot chirurg. Dus best eens op consultatie gaan en dan heb je daar ook een beter zicht op. Op veel sites staan dan ook hun prijzen openbaar. 

Prijzen van nieuwe lingeriesetjes hangt totaal van jou af ;). Waar je koopt en hoeveel je koopt. Het verschil in de grootte van je borsten kunnen ze wel corrigeren door in de ene borst meer cc toe te voegen dan de andere. 

Het zijn heel wat vragen, dus ik stel voor dat je eens op je gemak een plastisch chirurg zoekt die jou aanspreekt en dan zal je een beter beeld hebben wat jouw totaal prijskaartje zal zijn en ook wat bij jou mogelijk is. 

 

Succes! 

 

Xxx

Bedankt voor je antwoord!! 

 

En het is bij iedereen verschillend natuurlijk, maar kun je al veel doen na 2 maanden? Of kun je dan nog niet alles doen? 

 

Ik ben het namelijk van plan rond begin november te doen, en ik ben benieuwd hoe ik me voel enz. met de feestdagen  :blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Melxx:

Bedankt voor je antwoord!! 

 

En het is bij iedereen verschillend natuurlijk, maar kun je al veel doen na 2 maanden? Of kun je dan nog niet alles doen? 

 

Ik ben het namelijk van plan rond begin november te doen, en ik ben benieuwd hoe ik me voel enz. met de feestdagen  :blush:

 

Ik denk dat dit ook afhankelijk is hoor. Maar normaal kan je toch wel na 2 maanden veel doen hoor. Ik ben geopereerd de dag voor kerstavond dus ik ben nog geen 2 maanden dus kan ook nog niet zeggen hoe ik me dan ga voelen :D . Deze week eerste week terug gaan werken. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik twijfel heel erg tussen dr. Nio en van Straten. Iemand ervaring met 1 van deze 2? 

 

Ik ben ook benieuwd op welke dag dr. Nio en van Straten operen. Heeft iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik heb binnenkort een consult bij Frans Straten. Alleen heb ik weleens gelezen dat mentor protheses breed zijn en ik ben smal gebouwd. Zijn deze protheses wel geschikt voor mij of zijn er meerdere smal gebouwde meiden die mentor protheses hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Melxx:

Ik heb binnenkort een consult bij Frans Straten. Alleen heb ik weleens gelezen dat mentor protheses breed zijn en ik ben smal gebouwd. Zijn deze protheses wel geschikt voor mij of zijn er meerdere smal gebouwde meiden die mentor protheses hebben?

Ik ben erg smal (1.58 en 48 kilo) heb mentor prothese. Valt gewoon.. niet breed ofzo. Anders neem je kijkje in mijn album. Mijn album is openbaar.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Eindelijk m'n consult gehad bij frans. Hij vroeg wat ik mooi vond en ik zei niet te groot niet te klein, met een bolling. We keken dus meteen naar rond en niet over anatomisch gehad. Twijfel alleen tussen de maat, 400 cc of 425 cc en bij de andere borst wordt het 450cc door verschil. Ook voor cohesive 1, hij zegt 2 is niet nodig omdat ik geen kans heb op rimpels doordat ik geen dunne huid heb.

 

Alleen heb ik helemaal niet gehoord of het dual plane wordt geplaatst en welk profiel? Zou ik hier nog over kunnen mailen om dit te vragen? Het ging eigenlijk best snel en door de zenuwen en alle informatie heb ik aan sommige dingen helemaal niet gedacht :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Op ‎30‎-‎8‎-‎2017 om 18:36 zei Melxx:

@best_boobie zou je mijn titel willen veranderen naar 19 september bij Frans straten in Bosch en duin?:D

Zeker! Gefeliciteerd met je datum!!

Bosch en Duin? Opereert ie daar tegenwoordig ook?

Ik verplaats je ook meteen ff naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic aanhouden en heb je alles makkelijk bij elkaar staan :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei best_boobie:

Zeker! Gefeliciteerd met je datum!!

Bosch en Duin? Opereert ie daar tegenwoordig ook?

Ik verplaats je ook meteen ff naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic aanhouden en heb je alles makkelijk bij elkaar staan :)

 

xx BB

Dankjewel! 

Ja tegenwoordig opereert hij alleen in Zeist volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei best_boobie:

Zeker! Gefeliciteerd met je datum!!

Bosch en Duin? Opereert ie daar tegenwoordig ook?

Ik verplaats je ook meteen ff naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic aanhouden en heb je alles makkelijk bij elkaar staan :)

 

xx BB

 yep opereert enkel daar nog maar, enkel consulten zijn nog in nijmegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2017 om 12:05 zei Melxx:

Dankjewel! 

Ja tegenwoordig opereert hij alleen in Zeist volgens mij.

Sinds wanneer is dat dan?? Op de website van heyendael staat nog steeds adres Groesbeek. Ik weet dat dekkerswald waar Frans zn kliniek nu heeft gesloopt gaat worden. Maar dit is volgens mij pas over een paar jaar. Althans dat vertelde ze mij vorig jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Karin1985:

Sinds wanneer is dat dan?? Op de website van heyendael staat nog steeds adres Groesbeek. Ik weet dat dekkerswald waar Frans zn kliniek nu heeft gesloopt gaat worden. Maar dit is volgens mij pas over een paar jaar. Althans dat vertelde ze mij vorig jaar. 

Ik weet niet precies sinds wanneer. De consulten en controles blijven nog wel in Groesbeek, alleen de operaties zijn in Zeist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog een weekje en dan is het zo ver.. Begin nu wel zenuwachtig te worden, ik ben nog nooit geopereerd dus dit is helemaal nieuw voor me. Iemand nog tips voor op de dag zelf als ik de operatie heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! 

 

De week voor de operatie alle schoonmaak en was enzovoorts regelen, eventueel alvast wat maaltijden klaarmaken en invriezen zodat je het de eerste week makkelijk hebt.

Vooral flesjes drinken halen, rietjes enzo, het is echt strontvervelend om steeds drinken te moeten pakken als je nét lekker zit op de bank. 
Ehm... de dag voor de operatie alles rustig inpakken, zorg dat je comfortabele kleding aanhebt die je niet over je hoofd hoeft aan te doen. 

Indien je lenzen draagt je lenzenbakje en bril meenemen. 
Volgens mij is er ergens ook nog een topic te vinden met handige tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.