Ga naar inhoud

Bv 20 jaar? Paul Vanstraelen?


baeboobie

Aanbevolen berichten

Hey forumgirls!

 

Na jaren deze site gezien te hebben bij het surfen, heb ik eindelijk besloten om een account aan te maken, yay me! :43:

Ben momenteel 19 jaar, word dit jaar 20, en ik overweeg - neen ik ben er 100% zeker van - om een bv te laten doen. Toch wil ik jullie mening hierover, jullie zijn immers dames met ervaring. Ik vertel jullie even mijn verhaal en wat achtergrond als dit enigszins mag. Ik ben altijd al een iets gezetter meisje geweest. Ben momenteel ong. 1m70 en weeg zo'n 67 kg. Toch vind ik dat er iets mis is met de verhoudingen van mijn lichaam! Ben overal wat breder, mijn lichaam is eigenlijk overal in proportie, maar jawel je hoort het komen, mijn borsten zijn erg klein. Ze zijn totaaaaal niet in verhouding met mijn lichaam! Al sinds mijn 14 jaar draag ik vergrotende beha's, dus eigenlijk weet ik zelfs niet wat mijn ECHTE cupmaat is! Ik koop die bombshell bra's in de primark. Zo zie ik er een beetje in proportie uit! Erg he? Hopelijk klink ik niet belachelijk en zijn er nog dames die dit hebben meegemaakt:lol:. Heb letterlijk alles geprobeerd hoor! Ik heb zelfs van die misselijkmakende hop-pilletjes maanden gepakt omdat ik hoorde dat je er borsten van kreeg. Ja niet dus. Daar zat ik dan dagelijks 3x per dag een hoop van die vieze dingen te pakken. Bweeeghh!! Mijn mama wilde me altijd helpen, ze stelde allerlei alternatieven voor omdat ze mij ook grote borsten gunde. Heel haar familie heeft immers C en D-cups. Ik lijk erg op mijn mama maar de borsten heeft ze me dan toch niet meegegeven -_-. Nu het echte verhaal haha. Na al die jaren vindt mijn mama het oké dat ik een bv zou laten doen. Zij wilt een afspraak maken met Paul Vanstraelen na mijn examens voor een consult. Ze is al eens bij hem langsgeweest voor die streep tussen haar wenkbrauwen weg te werken door te fronsen, hier was ze erg tevreden mee. Ik heb al dingen over hem opgezocht op dit forum, maar misschien zijn er nog dames die iets willen zeggen over hem? Ik zou jullie enorm dankbaar zijn! En nog iets! Vinden jullie het oké dat ik op deze leeftijd een bv laat doen? Is het te jong? Ik kan letterlijk aan niets anders denken. Ik zit er al jaren mee in mijn hoofd, en ik wil niet mijn leuke jonge jaren verspillen door naar boobies te kijken die ik niet zo graag zie :23:. Alvast bedankt voor jullie antwoord!

 

Liefs,

 

Z.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh wat herken ik dit zeg haha! allereerst welkom!

 

je leeftijd is niks te jong, als jij erachter staat, doen! ik heb het laten doen terwijl ik 27 ben, had het eerder moeten doen zeg!

en wat fijn dat je mama je zo steunt.. ik raadt je wel aan om bij meerdere PC's op consult te gaan, de ene is de andere niet en de ene PC is heel goed in inderdaad het wegwerken van een frons, waar een ander beter is voor een bv.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, TessaDLCDP said:

oooh wat herken ik dit zeg haha! allereerst welkom!

 

je leeftijd is niks te jong, als jij erachter staat, doen! ik heb het laten doen terwijl ik 27 ben, had het eerder moeten doen zeg!

en wat fijn dat je mama je zo steunt.. ik raadt je wel aan om bij meerdere PC's op consult te gaan, de ene is de andere niet en de ene PC is heel goed in inderdaad het wegwerken van een frons, waar een ander beter is voor een bv.

 

Groetjes!

Bedankt voor je goede raad! Ik zal het zeker onthouden! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Welkom!

 

En te jong, nee... als je al jaren ergens niet tevreden mee bent denk ik niet dat dat nog gaat komen als je ouder bent.
Als ik naar mezelf kijk dacht ik op het middelbaar al aan een borstvergroting maar heb ik er niet mee doorgezet omdat andere mensen er wat van vonden. Ondertussen zijn die andere mensen niet meer relevant in m'n leven, dus luister naar jezelf (en een beetje naar mama). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.