Ga naar inhoud

Chanelll : 17 februari 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Chanelll:

Jaa was echt balen!

Ik heb gekeken voor een plastisch chirurg die in een ziekenhuis werkt in Amsterdam bij olvg maar die zijn pas maandag open dus dan bel ik gelijk. 

 

Xx

Is dr Nio niet van Amsterdam? Ben zelf van België dus ken er niet veel van Nederland, maar dacht wel dat er hier super veeeel dames content waren van hem. Als je zoekt hier op het forum naar borstvergroting, operatieverslagen dan kan je miss veel chirurgen vinden en ook dames dan met hun ervaring. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Chanelll:

Haaii daar ben ik weer ..

 

Gister consult met de chirurg, dr hupkens, dacht ik dan. Toen ik aankwam ik Barendrecht heb ik anderhalf uur gewacht wat ik niet eens erg vond. Eindstand werd ik opgeroepen en werd er na 1 minuut verteld dat ik ook een lift nodig heb en dat hij alleen de vulling doet maar geen lift ..??? Dit vond ik zo vreemd aangezien ik al een eerste consult had met de assistent en zij wist ook dat de kans bestond dat ik een lift nodig had. Zij adviseerde op basis daarvan dr hupkens aangezien hij erg goed hier in is. Nou hij zei doodleuk dat hij dat niet deed en verwees mij naar een andere chirurg. Gelukkig was de assistent ook aanwezig want haar wilde ik spreken na het consult. Ik wilde weten waarom zij me voor niets naar Barendrecht heeft laten komen. De assistent gaf aan dat dr hupkens WEL lifts doet en snapte niet waarom hij dat zei. Nou hier raakte ik zelf ook van in de war. De assistent heeft me nu naar een andere arts verwezen maar ik ben nu een beetje sceptisch geworden zuchtttt! Hoe kunnen 2 mensen die voor hetzelfde bedrijf werken 2 verschillende dingen zeggen..?? Ik weet t even niet meer denk dat ik nog een consult bij een andere kliniek ga doen

 

Dus tot zover, het consult dat nergens over ging! 

Zo dat is balen.. raar dat, dat zo langs elkaar kan gaan. 

 

Ik heb wel een keer van een meid een soort zelfde verhaal gehoord...

 

Zij was ook bij Diana Gabriels geweest en had drie consulten gehad met 3 verschillende PC. En bij de laatste had zij pas een goed gevoel. 

 

Jij moet een goed gevoel hebben bij de PC die je gaat opereren, maar andersom natuurlijk ook. 

 

Gewoon een volgend consult plannen en je zal zien bij deze of misschien wel je volgende consult heb je er wel een goed gevoel bij ;)

 

Succes ben benieuwd naar je volgende ervaring :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-1-2017 om 20:59 zei twijfelgeval92:

Och balen zeg ! 

Vind het idd ook zo verwarrend. Zou idd eens een andere consult doen. Ik zou duidelijk niet op mijn gemak zijn... Naar wie zou je ook nog eens gaan? Is wel niet leuk zo he meis, laat je niet doen hé. Al doe je 5 consults, je moet je goed voelen bij je PC ! Xxx

Haaii

 

Sorry was een tijdje afwezig, beetje druk. Ik ben afgelopen week naar OLVG geweest en heb een eerste consult gehad. Ik voel me hier veel vertrouwder bij en heb er een goed gevoel over! Maandag belt de chirurg mij om te kijken naar een datum. Ik heb bij de chirurg maten gepast en uiteindelijk was het 500 cc.. klinkt zo groot maar het zag er niet groot uit tijdens het passen 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2017 om 13:25 zei Dub_D:

Zo dat is balen.. raar dat, dat zo langs elkaar kan gaan. 

 

Ik heb wel een keer van een meid een soort zelfde verhaal gehoord...

 

Zij was ook bij Diana Gabriels geweest en had drie consulten gehad met 3 verschillende PC. En bij de laatste had zij pas een goed gevoel. 

 

Jij moet een goed gevoel hebben bij de PC die je gaat opereren, maar andersom natuurlijk ook. 

 

Gewoon een volgend consult plannen en je zal zien bij deze of misschien wel je volgende consult heb je er wel een goed gevoel bij ;)

 

Succes ben benieuwd naar je volgende ervaring :)

Hi,

 

ik heb net een verslagje geplaatst over mijn consult :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2017 om 02:16 zei twijfelgeval92:

Is dr Nio niet van Amsterdam? Ben zelf van België dus ken er niet veel van Nederland, maar dacht wel dat er hier super veeeel dames content waren van hem. Als je zoekt hier op het forum naar borstvergroting, operatieverslagen dan kan je miss veel chirurgen vinden en ook dames dan met hun ervaring. Xx 

Heyy

 

ja inderdaad, ik ben bij dr Nio geweest afgelopen week :) 

 

Hij geeft aan dat ik geen borstlift nodig heb. Het gesprek erg prettig ervaren en voel me er goed bij gelukkig. 

 

Wat ik alleen raar vond is dat ik eerder maten heb gepast en toen kwam ik uit op 375 cc en bij hem kwam ik op 500 cc .. misschien ligt het aan het type prothese maar 500 klinkt zo veel alhoewel het er niet groot uitzag.. 

 

hij belt mij maandag om verdere afspraken te maken en informatie te geven :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chanelll

 

Fijn dat je geen borstlift nodig hebt,en dat je borst netjes opgevuld kan worden.

 

Nio durft vaker iets meer cc te plaatsen dan andere pc's, over het algemeen heb je daarom dus bij Nio geen lift nodig,  en daar komt ook bij, dat als je een borst netjes op wilt vullen, zodat de "hang " weg is, je daar grotere protheses voor nodig hebt, want dat is de enige manier om de borsten weer mooi rond en vol te maken.

 

En 500 cc klinkt veel, maar het valt echt mee, ook is het zo dat prothese borsten kleiner ogen dan echte borsten, maar dit gaat helemaal goed komen hoor meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Chanelll:

Heyy

 

ja inderdaad, ik ben bij dr Nio geweest afgelopen week :) 

 

Hij geeft aan dat ik geen borstlift nodig heb. Het gesprek erg prettig ervaren en voel me er goed bij gelukkig. 

 

Wat ik alleen raar vond is dat ik eerder maten heb gepast en toen kwam ik uit op 375 cc en bij hem kwam ik op 500 cc .. misschien ligt het aan het type prothese maar 500 klinkt zo veel alhoewel het er niet groot uitzag.. 

 

hij belt mij maandag om verdere afspraken te maken en informatie te geven :)

 

xx

Ik dacht idd wel dat sommige protheses wel idd van cc kunnen verschillen door hun textuur/samenstelling/profiel. Maar er is tussen 375 en 500 wel wat effe verschil . Ik dacht dat iets van 150 cc een maat verschil kon geven. 

@best_boobie weet hier denk ik wel meer over

xxx

ps blij dat je al een aangenamer consultatie hebt gehad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei twijfelgeval92:

Ik dacht idd wel dat sommige protheses wel idd van cc kunnen verschillen door hun textuur/samenstelling/profiel. Maar er is tussen 375 en 500 wel wat effe verschil . Ik dacht dat iets van 150 cc een maat verschil kon geven. 

@best_boobie weet hier denk ik wel meer over

xxx

ps blij dat je al een aangenamer consultatie hebt gehad! 

Lees even wat Desert-rose schrijft. Nio durft vaak meer te plaatsen, en kan meer, zonder daar persé een lift voor te moeten aanbieden.
Ja en nee.. 150 cc is niet altijd een cupmaat.. Bij Nio, als je het hebt over de HP wel, maar bij andere profiles vaak weer niet, dus zou daar niet zomaar vanuit gaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 29-1-2017 om 21:32 zei Desert-Rose:

@Chanelll

 

Fijn dat je geen borstlift nodig hebt,en dat je borst netjes opgevuld kan worden.

 

Nio durft vaker iets meer cc te plaatsen dan andere pc's, over het algemeen heb je daarom dus bij Nio geen lift nodig,  en daar komt ook bij, dat als je een borst netjes op wilt vullen, zodat de "hang " weg is, je daar grotere protheses voor nodig hebt, want dat is de enige manier om de borsten weer mooi rond en vol te maken.

 

En 500 cc klinkt veel, maar het valt echt mee, ook is het zo dat prothese borsten kleiner ogen dan echte borsten, maar dit gaat helemaal goed komen hoor meis.

 

xx

Hi daar ben ik weer :)

 

Mijn operatie staat gepland op as vrijdag 17 februari.. ik twijfel ZO erg tussen die maten, wil absoluut niet dat ze te groot zijn. Ik heb nog met geluk een afspraak kunnen plannen met dr. Nio op donderdag om al m'n zorgen en twijfels nog 1x te bespreken met hem. Ik hoop echt dat ik dan volledig achter m'n keuze sta zonder twijfels. 

 

Ik moet zeggen dat ik na het consult nog heel veel vragen omhoog kwamen en vind het fijn om face 2 face met de arts te praten. Ben erg blij dat dit nog kan 

 

Nou, donderdag na mijn (laatste!) consult zal ik even een update geven :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 
2 minuten geleden zei Chanelll:

Hi daar ben ik weer :)

 

Mijn operatie staat gepland op as vrijdag 17 februari.. ik twijfel ZO erg tussen die maten, wil absoluut niet dat ze te groot zijn. Ik heb nog met geluk een afspraak kunnen plannen met dr. Nio op donderdag om al m'n zorgen en twijfels nog 1x te bespreken met hem. Ik hoop echt dat ik dan volledig achter m'n keuze sta zonder twijfels. 

 

Ik moet zeggen dat ik na het consult nog heel veel vragen omhoog kwamen en vind het fijn om face 2 face met de arts te praten. Ben erg blij dat dit nog kan 

 

Nou, donderdag na mijn (laatste!) consult zal ik even een update geven :)

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Chanelll:

Hi daar ben ik weer :)

 

Mijn operatie staat gepland op as vrijdag 17 februari.. ik twijfel ZO erg tussen die maten, wil absoluut niet dat ze te groot zijn. Ik heb nog met geluk een afspraak kunnen plannen met dr. Nio op donderdag om al m'n zorgen en twijfels nog 1x te bespreken met hem. Ik hoop echt dat ik dan volledig achter m'n keuze sta zonder twijfels. 

 

Ik moet zeggen dat ik na het consult nog heel veel vragen omhoog kwamen en vind het fijn om face 2 face met de arts te praten. Ben erg blij dat dit nog kan 

 

Nou, donderdag na mijn (laatste!) consult zal ik even een update geven :) 

 

Precies, het is ook fijn als je toch nog even alles door kunt praten, en je twijfel aangeven, want je moet er wel 100 % achter staan

 

succes donderdag, schrijf alle vragen op,en laat maar weten hoe het gegaan is.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chanelll

 

He meis, 

 

Ik heb je titel even aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie , hier in dit topic kun je nu verder al je updates, de laatste eventuele vragen en dadelijk na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

En het gaat nu snel meis,nog even de laatste voorbereidingen en voor je het weet is het vrijdag.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies daar ben ik weer :)
 
Ik heb nu wat energie om te typen dus 2 dagen later alsnog mijn verslag :
 
vrijdag 17 feb. 2017 moest ik mij om 07.00 uur melden in het olvg west. Door alle spanning had ik de brief niet bij me waarin stond op welke verdieping ik me moest melden, daar stond ik dan lost in olvg haha. Gelukkig was ik een kwartier eerder aanwezig en kon ik even uitvogelen waar ik moest zijn. Precies om 07.00 uur meldde ik mij op de 4e verdieping en kreeg een bed aangewezen in een kamer voor 4 personen. Volgens mij kwamen wij allemaal voor dr. Nio. 
 
Om 07.30u kwam dr. Nio om mij af te tekenen. Hij nam hier naar mijn gevoel erg de tijd voor en zei tot slot dat hij er iets moois van zal maken. Klonk als muziek in me oren! Hij legde uit hoe het verloop van de operatie en dag zou gaan. Om 08.00u kwam de verpleegkundige een paracetamol geven en gaf aan dat ik tegen 10.30u aan de beurt zou zijn. Gelukkig hoefde ik dus niet lang  te wachten. Ik deed nog even een dutje (had amper geslapen de nacht ervoor) en om 10.00u mocht ik mij omkleden. 
 
Ik kreeg een blauwe jurk aan en moest nog even naar de wc. Daarna was het zover. Met bed en al werd ik richting de Ok gebracht. Ik voelde m'n hart sneller kloppen, het gaat nu echt gebeuren dacht ik. Ik ging eerst nog langs de anesthesioloog, kreeg stickers op m'n schouders en een infuus en toen richting de operatiekamer. Ik mocht gaan liggen op de operatietafel en de verdoving werd toegediend. Voor ik het wist was ik weg. 
 
Ik kwam bij in de uitslaapkamer en voelde nog niet echt pijn. Ik keek onder mijn deken en zag 2 bollen. Yoehoeeee dacht ik. En toen sloeg de pijn in. Wat een druk die op je borstkas ligt. Ik kreeg pijnstillers en mocht nog even slapen. De pijn is te vergelijken met iemand van 200kilo die op je borstkas zit. 
 
Nadat ik terug was op de verpleegafdeling heb ik gegeten en was het tijd Om naar huis te gaan. Ik had een rolstoel nodig om mij te vervoeren naar de parkeergarage. Ik heb 2 dagen plat gelegen en om de 4uur pijnstillers geslikt. Paracetamol, morfine en naxprozen. Nu gaat het iets beter en zit ik ook rechtop tv te kijken. 
 
Ik ben superblij met het resultaat en hoop op een spoedig herstel. 
 
Veel liefs,
 
Chanell xx
 
Op 14-2-2017 om 21:38 zei Chanelll:

Hi daar ben ik weer :)

 

Mijn operatie staat gepland op as vrijdag 17 februari.. ik twijfel ZO erg tussen die maten, wil absoluut niet dat ze te groot zijn. Ik heb nog met geluk een afspraak kunnen plannen met dr. Nio op donderdag om al m'n zorgen en twijfels nog 1x te bespreken met hem. Ik hoop echt dat ik dan volledig achter m'n keuze sta zonder twijfels. 

 

Ik moet zeggen dat ik na het consult nog heel veel vragen omhoog kwamen en vind het fijn om face 2 face met de arts te praten. Ben erg blij dat dit nog kan 

 

Nou, donderdag na mijn (laatste!) consult zal ik even een update geven :)

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-2-2017 om 12:11 zei Desert-Rose:

@Chanelll

 

He meis, 

 

Ik heb je titel even aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie , hier in dit topic kun je nu verder al je updates, de laatste eventuele vragen en dadelijk na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

En het gaat nu snel meis,nog even de laatste voorbereidingen en voor je het weet is het vrijdag.

 

xx

Yes, bedankt !

net mijn verslag getypt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2017 om 22:44 zei Kersje85:

Hoi meis,

Ik word ook vrijdag geopereerd door Nio. 

Ik krijg 550 en 590 cc motiva corsé. 

Hoe laat moet jij je aanmelden? 

Xxx

Hoi hoii

 

Was jij het Belgisch meisje? Ik ging als eerste van ons drie. Ik heb je voor mijn vertrek even gegroet als ik het goed heb 

 

ik heb zojuist mijn verslag geplaatst, jij ook?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Chanelll:

Yes, bedankt !

net mijn verslag getypt :) 

Gefeliciteerd met je nw boobs meis, 

 

Nou super dat alles zo goed is gegaan, en nu de pijn iets dragelijker gaat worden, voel je je gelijk weer iets meer mens.

 

Blijf lekker rustig aan doen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Gefeliciteerd met je nw boobs meis, 

 

Nou super dat alles zo goed is gegaan, en nu de pijn iets dragelijker gaat worden, voel je je gelijk weer iets meer mens.

 

Blijf lekker rustig aan doen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Thank youu, ik ga het zeker even rustig aan doen 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.