Ga naar inhoud

Bobbie : 9 januari 2017 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik heb in oktober een consult gehad met Dr. van der Pot bij de Bloemingdael kliniek in Haarlem.

Aankomende maandag is het zover... de operatie dag!

Links krijg ik 400cc en rechts 375cc high profile ronde prothesen van het merk eurosilicone, Dual Plane techniek.

Op het moment draag ik een 75 B.

Mijn operatie vind plaats in het rode kruis ziekenhuis in beverwijk, daar blijf ik een nacht slapen en worden er drains geplaatst :o

Ik ben nu al super zenuwachtig en heel erg benieuwd naar het resultaat!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbie

He meis, en welkom,

Spannend maandag al, en bij deze pc zit je goed hoor, daar heb ik zelf al zulke goede verhalen over gehoord.

En een nacht blijven is op zich niet zo verkeerd,kun je je lekker laten verzorgen door hun, goed de narcose uitslapen, en drains valt echt mee hoor,klinkt enger dan dat het is.

Nu lekker aftellen, de laatste voorbereidingen doen, en voor je het weet is het maandag,en gezonde zenuwen horen er helemaal bij, maar gaat echt goed komen.

Ik zal gelijk je titel een een klein beetje aanpassen en je topic verhuizen, en dan kun je verder alle updates, eventuele vragen en ook na je operatie hier je verslag neerzetten.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.