Ga naar inhoud

Fitgirl : 23 januari 2017 : Dr. Straten : Kliniek heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ik ben nieuw hier op het forum en lees al een paar dagen mee, ik ben al heel veel wijzer geworden door jullie verhalen!! Ik kom uit het noorden des lands ;), en hier liggen de pc niet zo voor het oprapen, maar door jullie verhalen ben ik mij aan het oriënteren richting dr. Nio, dr. Straten en evt Diana Gabriels.....

ik heb na 3 kids een leeggelopen 70B, weeg 63kg en ben 1.73.  Ik sport redelijk veel en vroeg mij af wat dat voor invloed heeft op de keuze van op, onder of tussen de spier en het herstel erna! Ik neig heel erg naar anatomische implantaten ivm het natuurlijke effect....ik ben erg tenger op mijn borstkas....maar ik ben nog aan het oriënteren.....dus alle tips en ervaringen zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg :D Er zullen zeker en vast reacties komen van vrouwen die er iets van kennen. Helaas weet ik er zelf ook niet veel van & moet ik het ook maar doen met alles te lezen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom ook uit het noorden en had maandag een consult bij dr. Nio. Echt een aanrader! Zelf wil ik ook nog naar Frans Straten en daarna de knoop doorhakken. Op je andere vragen weet ik het antwoord helaas niet maar ik wens je alvast heel veel succes! :) 

Ik wil ook weer gaan sporten (echt spieropbouwende oefeningen zeg maar) en vroeg me idd ook af of dat uitmaakt, want dr Nio heeft mij op de spier geadviseerd 85% gevuld, alleen vroeg me af of je dan niet snel rimpels gaat zien als je weer veel gaat sporten. Wil er misschien wel 10 kilo af.. Hou dit topic eventjes in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik idd ook bang voor, dat je met het sporten rimpels gaat zien. Ik neem aan dat hij weet wat hij adviseerd ;). De pijn is wel minder heftig voor de spier volgens mij....lijkt mij ook wel prettig met 3 kids die thuis rondlopen!! Ga jij via Diana naar dr. Straten? Of rechtstreeks?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde via Diana, alleen kreeg een iets minder aardige vrouw aan de telefoon en kon niet meteen naar dr Straten maar moest eerst bij Diana komen. Daar heb ik eigenlijk niet heel veel zin in dus ik denk dat ik maar rechtstreeks bij hem ga, ik voor mij ook nog dichterbij iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja dat snap ik, ik vroeg me alleen af wat het prijsverschil dan is. Want rechtstreeks is iets duurder volgens mij....Maarja 2x benzine kosten vanuit het noorden en je hebt het er weer uit hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil bij straten privé en bij Diana is de garantie en het persoonlijke contact. Daar betaal je dus voor. 

 

Maar wat ik weet is hoe dunner de huid hoe meer kans je krijgt om rimpels te zien bij voor de spier. Dus als je 10kg wil afvallen, hoeveel huid hou je dan nog over? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bruisend:

Het verschil bij straten privé en bij Diana is de garantie en het persoonlijke contact. Daar betaal je dus voor. 

 

Maar wat ik weet is hoe dunner de huid hoe meer kans je krijgt om rimpels te zien bij voor de spier. Dus als je 10kg wil afvallen, hoeveel huid hou je dan nog over? 

Ik ben gelukkig al op gewicht ;), maar heb van mezelf wel een (denk ik) dunne huid....ik ga dan denk ik toch voor extra service en garantie, dan maar iets meer betalen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, Fitgirl said:

Ik ben gelukkig al op gewicht ;), maar heb van mezelf wel een (denk ik) dunne huid....ik ga dan denk ik toch voor extra service en garantie, dan maar iets meer betalen!!

Ja ik had hier een topic over gestart maar geen antwoord gekregen. Heb toen de prive kliniek gemaild en die hebben brochures toegestuurd met allemaal informatie. Erg fijn!

Ik heb 3 feb mijn afspraak staan bij Dr Straten via Diana, ik ga dat even afwachten en dan besluit ik of ik toch ga switchen of niet.

Is dezelfde PC en hetzelfde ziekenhuis, maar toch weer andere voordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben 1.75 m en 67 kilo, Nio vertelde miji dat ik oo de spier kon, tenzij ik nog drie kilo wilde afvallen,mdan zou ik te weinig weefsel hebben en dat was wel mn plan, dus toen hebben we voor dual plane gekozen. Het is wel grapppig want ik heb nu een 75c en als ik drie kilo zou afvallen zou ik nog steeds niet plat zijn maar toch kan t met mijn dunne huid niet blijkbaar. Terwijl sommige slankere dames die cup A hebben wel op de spier kunnen want hun huid is dik genoeg.

dus is lastig te voorspellen en het advies van een arts is dus wel nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een arts weet het natuurlijk beter dan ons dametjes op een forum :) Iedereen is weer anders, daarom is het ook zo moeilijk kiezen! Anders kon je gewoon een paar borsten uit een blaadje kiezen en zeggen: die wil ik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwestie van consult inplannen. Artsen waar veel goeie ervaringen mee zijn zijn Plovier en Demeyere in belgie volgens mij en Nio en Straten in Nederland. Je wordt al een heel stuk wijzer na een consult. Ik heb 1 consult gehad en had gelijk een heel goed gevoel.

vraag ook waarom een arts iets adviseerd :) en neem voorbeelden mee van wat je mooi vindt, een arts kan dan eventueel aangeven of dat haalbaal is en zo nee, waarom niet. Dan weet je al wat meer waar je aan toe bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

O ik heb er zo'n zin in!!!! 17 november mijn 1e consult bij dr. Straten......ik moet nog even geduld hebben, want een dag plannen was niet eenvoudig. Ik heb ongeveer 2 uur reistijd en werk onregelmatig. Maar nu staat de afspraak met een operatie optie voor de laatste week van Januari gepland. Ik ben heel erg benieuwd met welk advies hij komt, ik ben 1.73 en 65 kg, maar vrij iel aan de bovenkant zeg maar, ik heb nu leeg gelopen b-cup.......wil wel naar een volle D. Ik heb er nu al zoveel zin in.....ik kan niet wachten op de pas sessie. Als ik zo naar wat foto's kijk, kom ik zo rond de 375/400 C uit denk ik. Ik heb niet veel vet op mijn borstkas, en ik hoop niet dat het rimpelig wordt.....nog meer meiden die dit herkennen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik vind het zo spannend, nog 3 weekjes en dan hoop ik ook een paar prachtige borsten te hebben! Ik krijg 400cc rond HP dual plane. Ik zie wel wat op tegen de eerste dagen, er lopen natuurlijk 3 kinderen rond, maar mijn man is 2 weken vrij......nu moet ik nog leren loslaten! Ik heb voor dag 4 po een afspraak gemaakt bij de kappen om mijn haren te laten wassen, leek mij wel zo handig......of heeft er iemand nog andere tips hier voor. Ik heb vrij dik haar, dus even snel boven de wastafel is niet zo handig.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Fitgirl:

Ik vind het zo spannend, nog 3 weekjes en dan hoop ik ook een paar prachtige borsten te hebben! Ik krijg 400cc rond HP dual plane. Ik zie wel wat op tegen de eerste dagen, er lopen natuurlijk 3 kinderen rond, maar mijn man is 2 weken vrij......nu moet ik nog leren loslaten! Ik heb voor dag 4 po een afspraak gemaakt bij de kappen om mijn haren te laten wassen, leek mij wel zo handig......of heeft er iemand nog andere tips hier voor. Ik heb vrij dik haar, dus even snel boven de wastafel is niet zo handig.....

 

He meis 

Ik heb even je topics samengevoegd en je titel aangepast, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en kun je nu ook in dit topic alle verdere updates neerzetten en ook na je operatie je verslag.

Nu lekker af gaan tellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis 

Ik heb even je topics samengevoegd en je titel aangepast, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en kun je nu ook in dit topic alle verdere updates neerzetten en ook na je operatie je verslag.

Nu lekker af gaan tellen.

xx

Super, dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Eindelijk, maar toch......mijn operatie verslag.

afgelopen maandag ben ik ik onwijs vriendelijk ontvangen door de verpleging in Groesbeek. Na de normale voorbereidingen was ik vlot aan de beurt. Ik zag wel wat op tegen de narcose, maar was al vertrokken voor ik er erg in had.

Ik werd wakker op de uitslaap kamer......wat deed ik hier eigenlijk.....even voelen onder de dekens, oja, ik heb Boobies!!!! Super blij, maar al vrij snel lag ik te rillen, daardoor had ik wat meer pijn. Daar kreeg ik wat extra pijnstillers voor en een warme deken.

 

Na een uurtje lag ik weer op mijn kamer, daar werd ik kort even misselijk door de medicijnen, vervoer, narcose ect......maar dat zwakte vlot weer af.

 

dr. Straten kwam nog even kijken en kleine 2 uur later mocht ik naar huis. Ik zag erg op tegen de terugrit (2 uur), maar dat viel mij reuze mee. Ik was vooral erg stijf en alles voelde zwaar. De eerste nacht rechtop in bed gelegen, nauwelijks geslapen van de (spier)pijn in mijn rug. De pijn is redelijk te doen met pijnstillers op vaste tijden, de stijfheid vind ik wel erg lastig.

 

Nu inmiddels 3 dagen PO en het gaat redelijk, ik kan steeds langer op zitten en mijzelf verplaatsen. Alleen opstaan vanuit bed heb ik hulp bij nodig. En ik voel me vies......wassen gaat niet heel erg ontspannen, durf mijn armen niet goed op te tillen. Morgen helpt mijn man mij met haren wassen, dat voelt vast ook een stuk beter!!! 

Mijn kleinste dochter vind het nog lastig om rekening met mij te houden (bijna 3), dus beneden zit ik dan maar op de hoge stoel ipv languit op de bank.

 

zo een heel verhaal......ik zal van de week proberen wat foto's te uploaden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, ik heb gisteren (10dagen PO) de borstband omgekregen in de kliniek. Mega veel pijn in mijn linkerborst, ondanks dat ik hem losser heb gedaan. Dus terug aan de pijnstillers, pijn is nu redelijk te doen. Maar ik vond mijn borsten eigenlijk helemaal niet zo hoog staan.....heeft die band nog meer functies behalve het laten zakken? Ik zal even een foto toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.