Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Hey Chantal,

Ja idd dat van het forum ken ik wel hoor, ik krijg op mijn topic al minder reactie en dan heb ik ook zoiets van pfff laat maar haha.

Heb wel msn hoor. Hyves en al die flauwe kul niet meer ....maar ik stuur je wel een pb met mijn adres oke!

Ik denk zelf dat ik over een tijdje hier ook niet meer ben hoor. Tis gewoon fijn om wat ervaringen te kunnen delen enzo....maar over een tijdje hebik ook minder tijd ivm weer volledig werken (28 uur maar toch) en vrije tijd enzo..sporten en zingen en weet ik wat allemaal haha.

Heb er nieuwe foto's op gezet. Ja van dat volume...ik heb geen voorfoto van jou gezien dus voor mij moeilijk te beantwoorden of dit dan normaal is of niet. Zelf heb ik het niet zo...maar goed....ieder lijf is anders. Wel heb ik met een normale bh mooiere borsten dan met die post surgery, want daarmee gaat het nu naar de zijkant hangen.

Zit ineens te denken hadden ze bij jou anders geen lift moeten doen met beetje vulling?

Maar goed, zoals ik al zei heb geen voor foto dus weet t niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.