Guest

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard

Recommended Posts

Je vader heeft heel wat tijd nodig om te herstellen. Ik hoop dat hij snel wat opknapt. Maar wat ik ook wil zeggen is dat je vader een vechter is en ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.

Guest

Lieve Meiden..

Mijn vader ligt op de gewone afdeling.

Yes !!!!!! Goed zo !!!!! Ik snap dat je schrok......... jeetje, maar wat fijn voor jullie !! Vervroegd Sinterklaas kado !!

Hee chantal..

Zo dat was ff schrikken geblazen, maar gelukkig ligt ie nu op de gewone afdeling! wat een leuk sinterklaas kado zeg..

hopen dat het steeds beter blijft gaan met je vader.. ik duim voor je meis !

hoi,

ik heb hier bijna dagelijks meegelezen.

Het gaat goedkomen ! fijn!

Goede moed nog meid, ook voor je familie.

Kandy.

Wat fijn voor jullie dat je vader iedere dag een beetje sterker wordt.

Je operatie komt weer in zicht??

Gelukkig gaat het de goede kant op met je vader en kan je weer toe gaan leven naar jouw operatie.

Groetjes, Ivon.

Guest

Hoi Meiden

sorry dat ik niet zoveel meer schrijf maar ben de hele tijd met pap in mijn gedachten.

Nou hij ligt nu dus al weer 5 dagen op de gewone afdeling en het gaat maar heeeeel langzaam hoor.Ik merk dat ik mijn gedachten moet remmen om te denken dat het nu met sprongen vooruit zal gaan.

Mijn vader heeft COPD, en er vormt zich dus slijm in de longen.Omdat hij nog zwak is(heel zwak!!) kan hij dit dus niet zlef ophoesten en omde zoveel uur zakt zijn saturatie tot onder de 90 en dan bellen ze van de afdeling de IC en dan komen ze hem op de gewone afdeling uitzuigen.Dit is steeds een heel gevecht voor mijn vader.Echt zielig.

Nu komen we gistermiddag bij mijn vader aan,ligt hij heel zwaar te ademen.Wij aangegeven bij de verpleging,zegt die miep: het gaat net zo als gisteren.(dus goed).

Zegt mijn zus.nou dan moet je nu eens komen kijken,hij ademt 40 keer per minuut.

Zuurstof gemeten had hij maar 83 %.Aanvaardbaar bij pap is 95%.

Dus zei IC gebeld en er is direct iemand gekomen en heeft hem uitgezogen.Je zag mijn vader echt zienderogen "vooruit gaan".Hij was echt van de wereld toen zijn zuurstof zo laag is.

Hij moet nu gaan aansterken zodat hij zelf het slijm kan ophoesten..zolang als dat nog niet lukt moet hij uitgezogen worden.ZO ook straks toen ik er met Amber was..Ademde hij weer heel snel..Zuster gekomen,gemeten en had hij dus 87 %.

Weer IC gebeld en weer uitgezogen.Toen ze weg waren ze ik:Hebben ze je weer geergerd? Toen begon hij bijna te huilen..Zo zielig.het valt ook allemaal niet mee,

Maar 1 pluspuntje; Hij heeft vandaag de eerste keer warm gegeten..wel gepureerd maar hij at en at en wou nog meer..Dit is heel speciaal voor hem want hij vertikte het de laatste week om ook maar iets te eten.DIk vloeibaar mag hij omdat hij dus een slikstoornis heeft ontwikkeld door 3 weken beademing.Dat moet met therapie beter worden en gaat ook al heel wat beter.

Maar steeds als we komen proberen we hem te motiveren maar hij kan het niet meer horen..alle mensen die maar zeggen dat het vooruit gaat,dat hij moet eten ,,dat hij dit,dat hij dat.

Hij ziet het zelf niet dat hij vooruit gaat..Hij is het spuugzat..Hij wil weg uit het ziekenhuis.We hebben gisteren tegen hem gezegd dat als hij niet begint te eten dat hij dan nog lang niet weg is uit dat ziekenhuis.

Ik hoop gewoon dat hij langzaam sterker word want hij is echt nog heel zwak..kan nog niet 1 zin zeggen..en is nog wat verward..Het doet me pijn om hem zo te zien liggen.met zijn pamper om en die catheter en dan die zuurstofslang en voedingsslang.Het valt allemaal niet mee moet ik zeggen.

Nee ik heb nog geen nieuwe datum maar hoe beter hij zich voelt en word hoe sneller ik de op kan plannen.

gr Chantal.

Guest

helaas gaat het niet goed..Pap produceert steeds meer slijm,hij word zwakker en is erg afwezig de helft van de tijd..

ik maak me erge zorgen.

Guest

Mijn vader ligt weer op de IC.

Hij heeft een longontsteking en ze willen hem goed in de gaten houden .Dit hadden ze al 3 dagen eerder moeten.op de gewone afdeling kunnen ze het helemaal niet aan..iemand met zoveel zorg in de gaten houden.

Nu maar hopen dat de antibiotica aanslaat..Hij ligt er wel rustig bij en reageert.dat deed hij de laaste 3 dagen bijna niet meer.

gr Chantal.

Jemig, jullie krijgen ook het een na het ander te verduren he ???? Beter ligt hij op de ic..... is misschien vervelend voor jullie, maar er zijn meer handen en ogen om hem te behandelen.... Sterkte

Hebben ze geen midcare in het ziekenhuis? Afdeling tussen intensieve en gewone afdeling.

Hopelijk komt het goed

Guest

Nee helaas hebben ze hier geen medium care..zou wel goed zijn.

We zijn net bij hem geweest en hij is voor zijn doen goed wakker..pakte mijn hand weer vast.en zei af en toe iets heel zacht.

de bloeddruk en zuurstof was ook goed.Nu hopen dat hij goed gaat hoesten.

Maar we zijn er wel veel geruster over..

gr Chantal.

Hoi Chantal.

Ik hoop echt voor jullie dat je vader nou eens een keer opknapt en dat jullie fijne feestdagen krijgen met zijn allen want dat hebben jullie zolangzamerhand wel eens verdiend.

Sterkte met alles.

Groetjes, Ivonne.