Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

hey Chantal,

Wel dat branderig gevoel ken ik, heb ik nu al sinds een dag of 3 en enkel 's avonds maar

duurt niet lang hoor , maar toch is het wel wat ongemakkelijk.

het 3 landenpunt links is ook nog niet dicht , Rechts geneest alles zeer goed.

Daar heb ik nu geen problemen niet meer mee.

Morgen mag ik ook naar de pc. Ben ook reuze benieuwd zeker na wat ik al heb meegemaakt.

Denk dat hij nu wel erg zal kijken

ik heb ook een nieuw album aangemaakt via mijnalbums , ww via een pb

Morgen is het ook de verjaardag van onze 2de zoon. die word morgen 16j , hou oud word je dochter.

Wij vieren morgen is gemakkelijker. Geen school dan, niemand moet de dag erop werken.

zo is het gemakkelijk dan.

Liefs

cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had ook altijd aan het einde van de dag een vervelend gevoel. En het uithalen van de gaasjes helpt wel.

Ik wilde eigenlijk geen gaasje meer in. Rechts heb ik dat dan ook niet meer maar links wel omdat er elke keer nog een klein beetje vocht komt uit het hele kleine gaatje bij het 3 landen punt, maar das geen punt haha.

wat is JB stijl??? vat m ff niet hihi.

Maar paars is ook de favoriete kleur van mijn dochter. Hoe oud wordt jou meissie?

MIjne is 8 geworden in april. Gaat wel erg snel maar ik geniet volop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Deempje...JB betekend Justin Bieber.hahaha en zijn lievelingskleur is paars..dus ook van Amber..hahaha

Ze word morgen al 14 jr...Heb een zoon van 12 en een dochter nog van 9

Ik moet zeggen het helpt wel dat de gaasjes eraf zijn..Bij mij bij het 3 landenpunt komt ook wat gelig eruit.maar geen probleem.gaat wel vanzelf dicht.verder ziet het er echt goed uit vind ik...

Dadelijk komt mijn bazin en collega op bezoek....Wel leuk.effe op een andere tekst komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke..had niet gezien dat je ook geschreven had..

Ik denk dat het wel goed is dat je een nieuw album aangemaakt hebt met ww..Ik heb dat niet klaar gekregen.om een of andere reden lukt het met het ww niet..

Bij mij is het 3 landenpunt rechts wat open.maar zoals ik hier lees is dat redelijk normaal.Ach ja..ben benieuwd wat de pc morgen zegt...ik heb de pleisters bijna eraf..ach alles is toch geheeld alleen dat 3.l punt nog niet..dat komt wel..

Mijn dochter word 14 jaar..Dus vanavond in Justin Bieber stijl versieren...alles paars...help!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh JB was ik niet opgekomen haha, maar goed, zijn we hier nog niet mee bezig haha

Maar wel erg leuk hoor!

Nou veel plezier van middag met je collega's....en idd dat 3LP is geen probleem en de rest komt wel goed toch! spannend morgen je 1e afspraak. Ik vond het helemaal leuk hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

En was het gezellig met de collega's! en heb je nog iets gekregen toevallig hihi.

Ik ben zo weg maar wilde je even suc6 wensen morgen voor je eerste afspraak bij de PC....hoor wel hoe het gegaan is en wat hij ervan vond.

Liefs

Dxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deempje..

Het was leuk met mijn collegas..Heb ook wat gekregen,spul voor te douchen..Leuk!!!

"Vandaag of eigenlijk net ben ik op controle geweest..De verpleegkundige zei toen ik me uitdeed:"nou dat ziet er goed uit..Ik zie wel eens anders"

Ze vond het er echt goed uitzien en ze zag ook dat ik me goedvoelde..

Over 4 weken moet ik weer terug en daarna ga ik rustig beginnen met werken.

Nu nog lekker 4 weekjes rustig aan doen.

Al met al ben ik heel tevreden..Bij mijn rechter 3 landenpunt heb ook ik het ietsje open maar dat komt allemaal vanzelf..Maak ik me helemaal geen zorgen over.

Ik zal straks eens fotos maken..Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ben echt blij..

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Oh das ook een leuk kado om te douchen haha.

Heb je je pc niet gezien? Alleen de verpleegkundige? Wat vreemd? en jammer mss ...of heb je hem nog gezien toen je naar huis ging? Ik nl. niet, toen kreeg ik zijn PA.

Maar goed, al met al gaat het om het resultaat. Zijn alle pleisters er nu af en moesten ze nog wat knoopjes wegknippen bij jou?

Ben benieuwd naar de nieuwe foto's. Ach ja dat 3LP blijft een ding bij volgens mij iedereen....dus dat komt goed. Het is natuurlijk meteen een gaatje wat je ook duidelijk kan zien omdat het natuurlijk bij elkaar genomen huid is...dat zit daar nu maar zat daar niet en dan lijkt het op het 1e gezicht erger dan het is, maar als je ziet hoe snel een huid herstelt niet normaal. Had eergister een gaatje rechts op het onderste litteken aan het einde en das al dicht met een dik laagje korst dus zo snel kan het gaan.

Nou veel plezier nog vandaag met de verjaardag van je dochter, en uiteraard gefeliciteerd! Geniet ervan.

doei

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.Daar ben ik weer eens..

Ik dacht gisteren dat mijn 3 landenpunt bij mijn rechterborst droog was.

keek ik vandaag..voelde ik allemaal nattigheid..

Er zat een gele laag overheen..kon het zo wegpakken met een schaartje..Heb het maar verwijderd en goed schoongemaakt..Ook voelde ik een heching,heb die wat naar buiten getrokken en afgeknipt..Misschien dat dat zat te etteren.Het is toch een plekje van ongeveer 1 cm..Ach ja,zal wel dicht gaan..Komt goed...

Ik wou nl graag douchen maar durfde niet echt omdat het dan weer nat werd..Nu is het geen probleem,is toch weer open..

Hoe gaat het met jullie???Hier gaat alles wel rustig zijn gangetje..

Maar misschien doe ik toch te veel omdat het 3 landenpunt niet echt wil helen.Heb er geen last van maar ja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Chantal,

Het is goed dat je het gele laagje hebt kunnen wegnemen. zo is het eruit.

Nu bij mij links was er gisterne ook nog een beetje wit te zien.

Nu de verpleegster heeft het weggenomen, ook zat er een draadje, en trok ze er lichtjes aan.

Deze kwam mee, en is er volledig uit nu , het 3landenpunt is ook nog niet dicht maar je ziet wel

dat het zou beginnen dicht gaan.

Dus ga ik de goeie richting dan uit .

het is niet daar je iets teveel zou doen hoor, het is gewoon de moeilijkste punten die genezen en langer tijd nodig hebben.

Ik doe nu ook nog niet zoveel maar ja, het moet vooruit he;

Pijn doet het ook niet , zelfs niet toen het volledig open wonden waren,

Nu , we hebben dan ook geduld nodig eer alles is genezen he.

Verder met mij alles ok.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prutseke

Ik heb de gaasjes vandaag gekregen..Dank je wel.Ik heb er al een er tegenaan.

Ik zal je deze week betalen.Ik denk dat ik het per post doe.Vind een buitenlandsboeking moeilijk..

Ik zag bij je fotos dat jij toch nog een redelijk grote plek open hebt bij het 3 landenpunt..Ik heb dat ook aan mijn rechterborst..Maar ja..het komt goed.Gek he ,,,dat we geen pijn voelen.Ik denk dat het komt omdat de zenuwen doorgesneden zijn.

Je kunt me vertrouwen,,ik betaal je zeker te weten!!!!!

Met mij gaat het heel goed...Alleen mijn borsten zijn zo gevoelig.als ik met mijn hand erover heen ga en zacht druk dan is dat best gevoelig..heel raar..

verder heb ik ook nogal wat knobbeltjes.vooral rondom de tepel..denk dat het weefsel is dat door de hechtingen onderhuids bij elkaar is getrokken.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,

Ben blij dat alles goed terecht is gekomen. en dat je er tegenaan kan

Zo eens de wonde open is , en je nu het gaasje weg zal nemen zal dit er niet meer inkleven.

Ja het 3lp op de foto toont toch nog groter dan dat het is .is met het wat overbelicht is ,

zal morgen voor ik douch nieuwe nemen.

Ik vertrouw je zeker he , zou het anders niet doen,

Ik kan ook al een tijdje terug op mijn buik liggen

maar als je nu de foto's ziet bij wat het is geweest is het toch een groot verschil he .

Liefs.

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zo even naar de foto's kijken.

En dat je geen pijn voelt licht er denk ik niet aan dat je zenuwen doorgesneden zijn of wel? Want ik voel de littekens soms wel eens....maar het is toch dicht....en klein wondje of iets wat open is doet toch vaak alleen zeer op het moment dat je het gebeurd...bijv. als je valt of iets open snijdt...

Ik zit even naar die foto te kijken waarvan Chantal hem best nog groot vind...

De mijne is een stuk kleiner maar ziet hetzelfde eruit...

Ik heb nu van hansaplast een waterpleister erop. Dan is het rondom het gaatje afgesloten en mijn wondje ziet er nu net zo uit...tis aan het dichten. Lijkt wel sneller dan een droge wond. Ik zal morgen ff nieuwe foto's maken en plaatsen.

Maar het ziet er supergoed uit Cin!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Ik moet zeggen dat als ik nu het 3l punt wat afdep zeg maar doet het me toch wel wat pijn..

En ik vind het best een groot plekje..het blijft geel maar dat kan ik er niet vanaf halen..

Het zal een cm wel zijn hoor de lengte..het is niet precies in het 3l punt maar vanaf de streep naar onder en dan naar binnen toe..

ik heb ook het idee dat het niet veranderd..

afwachten..doen julllie het iedere dag uitspoelen?

zo gauw het nat word dan is het weer etterig..

hmmm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Nee ik spoel de wond niet...of ja bij mij het wondje. Het was 4 mm breed en 4 mm hoog en nu is het echt nog maar een puntje.

Ik heb er nu vanaf afgelopen zaterdag een pleister op gehad met een klein gaasje en die rest was afgesloten en elke dag verving ik dat...het doet wonderen want het is bijna dicht en mooi dicht ook nog....ik heb toch het idee dat nat genezen beter en sneller gaat en veeeeeel mooier....want anders komt er eerst een lelijke korst op en als die open gaat is het weer hetzelfde.

Ik zou dus als ik jou was die gaasjes van Cindy gebruiken en er de hele dag op laten zitten. De dag erna erafhalen en op hoppa weer een nieuwe erop en als het niet ettert gewoon alles laten zitten. Je ziet wel of het etter is of niet...en dan ben jij er ook over een dikke week wel vanaf....laat zeggen dat is het dicht.

Ik ga zo weer douchen dus ik hoop niet dat het open gaat...maar verwacht het niet....

Ik ga er geen pleister meer op doen overigens want dat begint ergens anders te irriteren en kreeg er rode bultjes van...mss net iets te lang voor de huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dagmar

Dankjewel voor je navraag

Ja het gaat wel goed met me en het wondje is ook steeds kleiner aan het worden.De gaasjes van Cindy werken echt.

De laatste tijd denk ik veel aan pap..

Zal wel normaal zijn.Ik kijk wel vaak op borstenforum maar heb geen fut om te reageren..

De jouwe zien er wel goed uit he..Ik heb gister weer fotos gemaakt.. en vind ze eigenlijk aan de buitenkant de zijkanten best klein..Eigenlijk heb ik vanaf de tepel en dan naar binnen goed volume..

Bij anderen zie ik meer volume in de borst.misschien komt het ook omdat ze wat aan het zakken zijn.maar hoe dan ook .ik ben er heel blij mee.Voel me veel zelfverzekerder..nu kijken de mensen mij aan ipv eers mijn borsten..

gr Chantal.Ik heb nog 1 week ziektewet en dan voorzichtig gaan werken.Heb er wel zin in moet ik zeggen.Ben nu 5 weken thuis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Dat is heel normaal hoor dat je zo af en toe ff een dip hebt en ff aan je pa denkt.

Dat je dan geen fut hebt te reageren snap ik wel. Dus ik verwijt je niks haha. Maar hoopte niet dat er iets fout gegaan was waardoor je niet meer reageerde.

Fijn zeg dat de pleisters van Cindy werken! Je hebt mijn topic nog niet gelezen denk ik maar ik heb een ontsteking links, maar het gaat goed hoor. Er is wel weer een wondje open gegaan omdat daar de rotzooi uit wilde en moest dus we zijn weer aan het wachten tot het dicht is. Net toen ik met die pleisters begonnen was....grrr..

Ik ga dadelijk na het douchen nieuwe foto's maken. Die zet ik er dan gelijk ff op.

Ga ik ff kijken naar de jouwe!

Liefs

X

Dagmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Chantal,

Tuurlijk iedereen heeft wel eens een dipje, en bij u kunnen we dat ook goed begrijpen.

wij verwijten u zeker niets dat is zeker , ben wel reuze blij dat die gaasjes werken en dat het 3lp bijna dicht is .

hou u maar rustig, alles komt goed. Wees daar maar zeker van,

Ik heb het ook gans de tijd rustig aan gedaan en je ziet alles is bij mij ook goedgekomen.

Men moet wel soms engelen geduld hebben maar toch zie je het he !!!

beetje per beetje is alles goed gekomen.

He ik heb je nog een pb gestuurd met mijn adres he.

Groetjes

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor

zijn een weekendje weg geweest..en zondag wezen uiteten ...en gister was pap jarig..

Verder gaat het goed....De wondjes zijn dicht..halleluja

ik vind de borsten aan de buitenkanten weinig volume hebben maar ja..ik ga toch niet naakt rondlopen..En in de bh ziet het er mooi uit.

Ik moet donderdag op controle en dan ga ik maandag weer werken ,eens kijken of ik het klaar krijg om 2 weken therapeutisch te gaan werken..Dus het helft aantal uren.

Hoe gaat het met jou?

Ik merk zelf dat ik wel elke dag hier nog kom spieken maar eigenlijk niet zoveel meer schrijf..

Je merkt toch dat het wat meer afstand neemt ,het borstenforum..omdat het steeds meer naar de achtergrond verschijnt..

Ik zou wel graag je msn adres willen hebben of hyves..kunnen we daar vaker kletsen.Want daar ben ik meer te vinden..

gr Chantal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

Zalig een weekendje erop uit,

En dan lekker gaan eten, wat leuk dat je nu je goed voelt.

Zalig he, als de wondjes genezen zijn, de gaasjes hebben hun werk gedaan, daar ben ik zeer blij om.

dat de borsten langs de buitenkant nog niet of weinig volume hebben dat komt wel nog hoor, dat kan een tijdje duren

voor alles zijn correcte vorm aanneemt , maar wees zeker het komt goed.

Ben vanmorgen in Roeselare naar de wekelijkse markt al geweest en

daar 2 tuniekjes en 2 t-shirts gekocht, zalig he, zo een maat minder, ter hoogte van je boobs.

Nu ik wil zeker nog een strapless jurk en mss. ook zo een strapless tuniek maar nog niet mijn

gedacht gevonden.

dus vanaf 1juli hier solden dan verder opzoek gaan ernaar

Ook zal ik na Truimph gaan in Roeselare, daar is er uitverkoop wegens stopzetting van de winkel

dus bh's aan 5€-10€ -15€ en 20€

zal de moeite zijn om mijn nieuwe voorraad in te slaan.

Blij dat alles goed met je gaat !!!

Liefs .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.