Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Chantal

De tijd vliegt voorbij morgen is het voor mij al een week geleden.

Ik was ook erg zenuwachtig. Maar vond het een raar gevoel dat ik wakker werd en dat het al voorbij was.

Had echt het gevoel van hé ik heb niks gemerkt.

Nog 1 week en dan is het voor jou zover.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden..

Vandaag een heel programma...wil veel poetsen maar ik denk dat het geen zin heeft want mijn man wil een gat gaan boren door het plafond zodat hij een internetkabel kan doortrekken..Heeft gisteren 2 uur geboord en 1cm verder gekomen.heel frustrerend...

Ben heel wijs geweest en heb geen commentaar gegeven. :133: Hahahahah nee zo erg was het niet.

Ik wil vandaag alles 5 de bedden afhalen en wassen.

Nou meiden,,we gaan aftellen..Nog 8 daagjes en dan is het zover!!!!!!!!!!!!

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

We hebben weer stress in de familie......

Mijn vader had sinds zondag last van verstopping.

Gisteren werd de pijn zo erg dat de huisarts kwam.Gelijk door voor echo.

Daarop was te zien dat er heel veel lucht in zijn buik zat,

Toen moest hij door de scan..De uitslag daarvan gaf reden om direct te opereren..

Mijn vader had dus een darmsafsluiting dicht bij de anus.veroorzaakt door een gezwel.

De dokter zei dat ze rekening ermee hielden dat het kwaadaardig kon zijn maar dat het ook net zo goed van de onsteking kon komen.Nou laten we maar hopen dat de afsluiting door de onsteking komt.

Dit hebben ze ruimschoots weggesneden.

Doordat hij die afsluiting had was rechts in zijn buik de darm gaan scheuren over een lengte van 12 cm.Gelukkig zat het darmslijmvlies ernog overheen .

Dat hebben ze gehecht.

Nu moet hij herstellen.Hij ligt nu sinds 13.30 uur op B1.

Voorheen op de IC.

Over 2 dagen moet hij gaan herstellen zoniet dan bestaat er de kans dat hij nog eens geopend moet worden en kans heeft op een stoma.

Laten we met zijn allen hopen dat het gezwel komt door de flinke ontsteking die hij in de darmen had en dat de darmen zich weer aan elkaar gaan hechten.

Please brand met mij een kaarsje.

Gr Chantal..ben echt aan het twijfelen of ik de operatie niet moet afzeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nog even tijd om daarover te beslissen hé.

Laat alles nog even zijn gang gaan en dan kun je nog zien.Ik wens je vader in elk geval het allerbeste toe...en jou eel zeker ook natuurlijk.

Omie

PS een mens is toch schandalig genoeg egoistisch hé. Ik had vorige week ook een verstopping en toen die eindelijk opgelost was ondervond ik dat ik het onderste deel van mijn darm echt wel gekwetst en geforceerd had en dat heeft toch wel een drietal dage geduurd.....mijn eerste gedacht nu met je bericht was dat ik er gelukkig goed vanaf gekomen ben. Sorry hoor en ik duim voor het beste én dat je operatie gewoon doorgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader heeft 2de operatie gehad...scheur was weer open gegaan..Nu heeft hij nog buikvliesontsteking.

Ben zoooooooooo bang.ze houden hem een aantal dagen onder narcose....

ik hoop dat hij er bovenop komt.hij heeft 50/50% kansen..

ben helemaal kapot en ben echt zooooooooooooooo bang..ik beslis maandag of ik me laat opereren of niet .ik denk het niet....mijn gevoel zegt dat ik het niet moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei Chantal,

wat maak jij allemaal mee op dit moment. Dat alles zo dikwijls moet kunnen samenvallen.

Ik hoop dat er snel verbetering te zien is en duim ook voor jou.

Inderdaad, je bent al zo lang aan 't aftellen. Mijn gevoel zegt ook dat je 't beter laat doorgaan. Misschien komt 't nog goed uit, na je eerste week, dat je nog ziekteverlof hebt en tijd hebt voor je papa en voor je herstel.

toi toi,

Kandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de afspraak afgebeld..en ik moet zeggen ik voel me er veeel beter bij.echt waar.ik hoef als ik wil de opnameplanner maar te bellen en ik kom op de wachtlijst.

mijn vader is van de slaapmedicatie afgehaald en als we iets zeiden kneep hij in mijn hand.

dat was emotioneel man..

de infectiewaarden waren iets gestegen mar dat was nog geen reden tot onrust.

wel plast hij bijna niet..kan zijn doordat hij zo ziek was dat de nieren een knak hebben gekregen.dan zou hij aan de dialyse moeten..dat herstelde zich dan normaal gesproken over 6 tot 10 weken

ik ben zo blij dat hij ons hoort.dat doet me al zoveel he..ik heb hem geaaid wat ik normaal gesproken nooit doe

gr Chantal.echt meiden ik voel me nu zo verlost van een last ...dat ik de op gecanceld heb

hopen en bidden jullie met me mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Chantal...

Toch de operatie afgezegd?

Jammer, maar goed ik snap je echt wel..

Je wilt er nu gewoon voor je vader kunnen zijn!

Echt meis, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, en hoop dat het snel beter gaat met je vader..

Heel veel liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Ben blij voor je dat je vader al enige vooruitgang heeft geboekt, hou je daaraan vast, het zal nu vast telkens weer wat beter gaan! :147:

Maar je man heeft gelijk hoor, je moet jezelf niet belasten met een schuldgevoel, dit staat helemaal los van jouw wens voor een BVK, je mag jezelf niet aanpraten dat dit jouw schuld is, had jij die wens niet gehad, je vader was ook ziek geworden. Probeer die zaken uit elkaar te houden, dit is gewoon niemands schuld, zulke dingen gebeuren nou eenmaal! Sterkte hé meis!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal, ten eerste gefeliciteerd met je zoon...... meisje meisje wat maakt jij wat mee zeg...... heftig. Ik geloof ook wel dat er een hele zware last van je is afgevallen nu je je operatie hebt afgezegd, maar ik vind dat Eefje een heel goed punt heeft hoor. Je hoeft je niet schuldig te voelen. Elk mens heeft recht op zijn dromen en wensen, jij ook. En die operatie komt er echt wel. Alleen iets later dan gepland, en nu is het de tijd om je energie te focussen op je vader en zijn herstel. Heel veel sterkte !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.