Ga naar inhoud

lien. : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Jasprien vervelend, maar toch goed dat het 'maar dat is he :) heb jij er foto's van naar de pc gestuurd? Ik eigenlijk nog niet... 

 

vandaag hele dag aan het werk, en ik moet ongesteld worden. Nu weet ik niet of het daarmee te maken heeft maar mijn borsten bonzen echt pijnlijk. Alsof ze niet meer in de bh passen. Mijn littekens doen ook zeer opeens. Ze zien er thans rustig uit en voelen niet extra warm... hopelijk omdat het die tijd van de maand is (kunnen ze ons nu echt niet even sparen van die vervelende ongesteldheid!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jasprien

@lien. ik heb vandaag foto's gestuurd en vanavond telefoon gehad van de Dr. Het is idd Mondor en ik heb er toch wel echt last van. Het brandt tot in mijn buik. Mijn vriend is nu naar de apotheek om voltaren gel. Dat zou helpen. Ik heb ook regelmatig gonzende borsten. Zal wel normaal zijn. Ik denk dat we het toch enkele maanden tijd moeten geven, zeker? 

Ik moet zeggen dat ik ook echt moe ben na het werk. Vreemde gewaarwording, maar het is nu even zo. Zal wel beteren. We moeten er iets voor over hebben hè? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jasprien:

@lien. ik heb vandaag foto's gestuurd en vanavond telefoon gehad van de Dr. Het is idd Mondor en ik heb er toch wel echt last van. Het brandt tot in mijn buik. Mijn vriend is nu naar de apotheek om voltaren gel. Dat zou helpen. Ik heb ook regelmatig gonzende borsten. Zal wel normaal zijn. Ik denk dat we het toch enkele maanden tijd moeten geven, zeker? 

Ik moet zeggen dat ik ook echt moe ben na het werk. Vreemde gewaarwording, maar het is nu even zo. Zal wel beteren. We moeten er iets voor over hebben hè? :-)

Jammer dat het zo lastig is voor je! Hopen dat volraken helpt:) inderdaad ik voel me zo een luie mossel haha. Wel handig want mijn vriend moet nu heel onze verhuis doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

40 dagen po

 

het is alweer bijna 6 weken geleden nu! Wat snel. Over 2 weken eindelijk weer sporten en mooie bh's aan :) 

 

littekens zien er rustig uit, de linker steekt een beetje. Het zal wel aan het genezen zijn? 

 

Verder ben ik super super blij met het resultaat! De borstspier moet nog ontspannen (ploppen?) maar ze zijn al goed gedaald. De vorm en de grootte zijn precies zoals ik had gehoopd! 

 

De rest van mijn lichaam is ondertussen wel aan wat onderhoud toe! (Lees: zonnebank, sport en gezonde voeding) heb me even laten gaan holé! :D 

 

Misschien doe ik dit jaar wel een paar spray tans ipv te zonnen, heb een beetje schrik dat het litteken zichtbaar blijft! 

 

Groetjes 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei lien.:

40 dagen po

 

het is alweer bijna 6 weken geleden nu! Wat snel. Over 2 weken eindelijk weer sporten en mooie bh's aan :) 

 

littekens zien er rustig uit, de linker steekt een beetje. Het zal wel aan het genezen zijn? 

 

Verder ben ik super super blij met het resultaat! De borstspier moet nog ontspannen (ploppen?) maar ze zijn al goed gedaald. De vorm en de grootte zijn precies zoals ik had gehoopd! 

 

De rest van mijn lichaam is ondertussen wel aan wat onderhoud toe! (Lees: zonnebank, sport en gezonde voeding) heb me even laten gaan holé! :D 

 

Misschien doe ik dit jaar wel een paar spray tans ipv te zonnen, heb een beetje schrik dat het litteken zichtbaar blijft! 

 

Groetjes 

x

Wat fijn dat je er zo blij mee bent!! Ik dacht dat ze bij jou al helemaal gezakt waren? Moet zo nog kijken dan haha. Dat ''onderhoud'' komt wel joh, snap wel dat je je hebt laten gaan hoor. Ik heb echt eetbuiten gehad toen ik eindelijk weer normaal kon eten haha oeps. Dat komt allemaal wel goed! Ik denk dat je gewoon kunt zonnen, doe er een heel klein pleistertje of papiertje tussen/op? Dan zie je het sowieso niet in BH en of bikini toch? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien.

Zalig. Tof dat je al terug kunt uitkijken naar al die leuke dingen. Het goede weer komt eraan. Je hebt een super goeeie periode gekozen. Geniet ervan. Ik ben een beetje  (gezond) jarloers. Ik wou dat ik ook al zover zat. Geniet ervan. Verkoop je toevallig je borstband niet ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@lien.

Zalig. Tof dat je al terug kunt uitkijken naar al die leuke dingen. Het goede weer komt eraan. Je hebt een super goeeie periode gekozen. Geniet ervan. Ik ben een beetje  (gezond) jarloers. Ik wou dat ik ook al zover zat. Geniet ervan. Verkoop je toevallig je borstband niet ? 

Dag Natje! 

Ik moet mijn leuke borstband nog 2 weken dragen, daarna verkoop ik hem graag! Maar daar heb jij niet veel meer aan waarschijnlijk :) Ja dames die in de zomer 8 weken ingepakt moeten rondlopen, lijkt me maar niks! Jij zit ook nog wel safe, toch? :D De echt hete dagen zitten er nog niet aan te komen. 

@RID ze zijn inderdaad al flink gezakt, maar na ongeveer 8 weken zou ook de borstspier wat gaan ontspannen en dan 'ploppen' ze nog een keer ,geleidelijk aan, geloof ik. Ze zouden dan weer wat groter kunnen worden en meer hun definitieve vorm krijgen (momenteel staan de implantaten niet meer als koplampen, maar wel nog behoorlijk strak en bol haha).

Zonnen (in de zon of onder de zonnebank) mag van Verdonck pas na 8 weken, al zeggen de meeste chirurgen dat het na 6 weken al kan. 

Die eetbuien zijn heerlijk! Die operatie was een leuk excuus maar nu is het goed geweest :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje oh ik zie dat je pas 2 juni gaat! Dan zit je wel ingepakt in de zomer, oeps! 

De eerste 2 weken kan je met het verband wel fijn strapless jurkjes aan, dus dat is wel leuk. En september en augustus zijn ook nog fijn zomerdagen ^_^

 

In dat geval verkoop ik dus graag mijn borstband! Zal je een berichtje sturen als ik ervan af ben ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei lien.:

Ok vanacht in slaap gevallen met een gewone bh zonder borstband :/ hopelijk kan het geen kwaad 44 dagen po? Ze voelen wel al fijn soepel en zien er perfect uit qua maat :) 

@lien. dat doet zeker geen kwaad! Ik gebruik de band al zeker 1 week helemaal niet meer! Van verdonck moet dat wel, maar waren wij door een ander pc geopereed dan moest dat helemaal niet....  daarom ga ik er vanuit dat het dragen van het band niet enorm noodzakelijk Is,  het help wel in het proces van dalen maar zonder band dalen ze ook  :)

Wel draag ik nog altijd de sport bh, maar eigenlijk omdat het lekker zit. 

Ben je al gaan shoppen? Achter mooie bh's, bikini's en bloesjes met diepe decolleté?? :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei xstephx:

@lien. dat doet zeker geen kwaad! Ik gebruik de band al zeker 1 week helemaal niet meer! Van verdonck moet dat wel, maar waren wij door een ander pc geopereed dan moest dat helemaal niet....  daarom ga ik er vanuit dat het dragen van het band niet enorm noodzakelijk Is,  het help wel in het proces van dalen maar zonder band dalen ze ook  :)

Wel draag ik nog altijd de sport bh, maar eigenlijk omdat het lekker zit. 

Ben je al gaan shoppen? Achter mooie bh's, bikini's en bloesjes met diepe decolleté?? :P 

 

Elke pc weet zelf het beste welke operatietechniek hij toepast en of de band dan noodzakelijk is of niet.. Beter het advies van je eigen pc opvolgen, hij zegt die dingen niet voor niks ;)
Verdonck plaatst soms best hoog en de pocket kan ook op een andere manier gemaakt zijn.
Tevens is jouw pc eindverantwoordelijk, niet de pc van een ander.

Aub voorzichtig met dit soort dingen dus. Het zou zo zonde zijn als het niet goed komt met je boobs door eigen toedoen, niet?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei xstephx:

@lien. dat doet zeker geen kwaad! Ik gebruik de band al zeker 1 week helemaal niet meer! Van verdonck moet dat wel, maar waren wij door een ander pc geopereed dan moest dat helemaal niet....  daarom ga ik er vanuit dat het dragen van het band niet enorm noodzakelijk Is,  het help wel in het proces van dalen maar zonder band dalen ze ook  :)

Wel draag ik nog altijd de sport bh, maar eigenlijk omdat het lekker zit. 

Ben je al gaan shoppen? Achter mooie bh's, bikini's en bloesjes met diepe decolleté?? :P 

 

Nog niet echt, heb 2 simpele kanten beugelbh's gekocht omdat ik die sportbh even zat was, maar het uitbundige shoppen laat ik voor de solden :) jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-5-2017 om 21:27 zei bettynoboop:

Hey @lien.! Hoe gaat het met jou inmiddels? Het normale leventje weer een beetje opgepakt? Nog steeds blij met het resultaat?! Groetjes!

Haha ja ik ben er al helemaal aan gewend. Absurd hoe snel dat gaat! Alles gaat weer prima als voorheen. Ik vind ze nog steeds heel erg mooi:) vandaag bij women's secret gaan kijken voor een strapless bh maar die gingen maar tot B-cup, jammer. De andere bh's daar zaten ook niet super, ik hoorde de winkeldame tegen mijn vriend 'ja niet makkelijk om je juiste merk te vinden met een volle boezem'. Een andere klant was misschien niet zo blij geweest maar mijn dag kon niet stuk :D ik post snel foto's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei lien.:

Haha ja ik ben er al helemaal aan gewend. Absurd hoe snel dat gaat! Alles gaat weer prima als voorheen. Ik vind ze nog steeds heel erg mooi:) vandaag bij women's secret gaan kijken voor een strapless bh maar die gingen maar tot B-cup, jammer. De andere bh's daar zaten ook niet super, ik hoorde de winkeldame tegen mijn vriend 'ja niet makkelijk om je juiste merk te vinden met een volle boezem'. Een andere klant was misschien niet zo blij geweest maar mijn dag kon niet stuk :D ik post snel foto's! 

 

Goed om te horen dat alles zo lekker gaat! Ik ben dan eindelijk morgen aan de beurt! Ik heb jouw borsten nog even als voorbeeld aan Verdonck gemaild, hope you don't mind :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei bettynoboop:

 

Goed om te horen dat alles zo lekker gaat! Ik ben dan eindelijk morgen aan de beurt! Ik heb jouw borsten nog even als voorbeeld aan Verdonck gemaild, hope you don't mind :D

Haha nee hoor :) nog even en je hebt er net zo ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals beloofd een foto van  2 maanden po.

Ze zijn nog best stevig en wiebelen maar een beetje mee, maar ik blijf geduldig :)

Hopelijk gaan ze nog een beetje dichter staan. 

Ik heb ook overal weer gevoel en helemaal nergens pijn. De littekens vallen nog niet helemaal in de plooi, al vind ik dat helemaal niet erg. (zie album)

 

groetjes 

x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei lien.:

Zoals beloofd een foto van  2 maanden po.

Ze zijn nog best stevig en wiebelen maar een beetje mee, maar ik blijf geduldig :)

Hopelijk gaan ze nog een beetje dichter staan. 

Ik heb ook overal weer gevoel en helemaal nergens pijn. De littekens vallen nog niet helemaal in de plooi, al vind ik dat helemaal niet erg. (zie album)

 

groetjes 

x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hallo Lien, hier mag je trots op zijn " wat zijn ze mooiii"

Mag ik vragen welke maat je nu hebt ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei lien.:

Zoals beloofd een foto van  2 maanden po.

Ze zijn nog best stevig en wiebelen maar een beetje mee, maar ik blijf geduldig :)

Hopelijk gaan ze nog een beetje dichter staan. 

Ik heb ook overal weer gevoel en helemaal nergens pijn. De littekens vallen nog niet helemaal in de plooi, al vind ik dat helemaal niet erg. (zie album)

 

groetjes 

x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw dat ziet er echt heel mooi uit! Wat ben jij vast blij met je resultaat :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Zeeuwsmeisje:

 

Hallo Lien, hier mag je trots op zijn " wat zijn ze mooiii"

Mag ik vragen welke maat je nu hebt ...?

Dankjewel! 

De dame van de lingeriewinkel zei vandaag ook: nou die zijn mooi rond! Wat een verschil met de pashokjesfrustraties van voor de bv! 

 

Nu draag ik 75D. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is fijn! Echt te lui omdat je even niks meer heb gedaan of te moe? Mis het nu al en moet nog wel even wachten...

 

Ja gaat eigenlijk vrij goed. sinds vandaag echt druk en steekvrij. Vandaar dat ik vanochtend bij het wakker worden even moest voelen ofdat ik ze nou echt had:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Elboobies:

Ooh dat is fijn! Echt te lui omdat je even niks meer heb gedaan of te moe? Mis het nu al en moet nog wel even wachten...

 

Ja gaat eigenlijk vrij goed. sinds vandaag echt druk en steekvrij. Vandaar dat ik vanochtend bij het wakker worden even moest voelen ofdat ik ze nou echt had:4:

HAha zalig nu gaat alles echt snel weer goed he! Ik ben echt te lui omdat ik niet meer in m'n ritme zit, het zou perfect kunnen hoor :P al gaan shoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.