Ga naar inhoud

lien. : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

@lien. Ik zie net jouw foto's 315cc Motiva bij Verdonck! Supermooi resultaat!!! Ik hoop dat die van mij ook zo worden!! ;-) Ik krijg op 2 juni 380cc Motiva bij Verdonck. Weet jij welke prothese jij precies hebt? Ro

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei bettynoboop:

@lien. Ging niet helemaal goed.... Of jij de ronde of ergonomix hebt? En dan ook welk soort profiel??

Hey daar! Dankjewel :) ik was ook best blij met nog zo kort po te zijn. Ik heb er eigenlijk met Verdonck niet over gehad, ik dacht dat Motiva sowieso rond was bij hem? En dat dat dan ergonomix waren? Haha wauw slecht, ik weet niet eens wat er in me zit. Het is alleszins niet de hoogste van profiel maar de normale (naam even kwijt... full en corse, daar de minst hoge van ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

dit is 2 weken po exact. 315cc Motiva ergonomix 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jasprien
5 minuten geleden zei lien.:

Hey daar! Dankjewel :) ik was ook best blij met nog zo kort po te zijn. Ik heb er eigenlijk met Verdonck niet over gehad, ik dacht dat Motiva sowieso rond was bij hem? En dat dat dan ergonomix waren? Haha wauw slecht, ik weet niet eens wat er in me zit. Het is alleszins niet de hoogste van profiel maar de normale (naam even kwijt). 

Ik weet dat ook niet precies. Ik heb 315cc, Motiva van Verdonck. Ze zijn zeker rond, maar verdere gegevens ken ik eigenlijk ook niet. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jasprien
4 minuten geleden zei lien.:

 

dit is 2 weken po exact. 315cc Motiva ergonomix 

Ziet er geweldig uit! Zo zou het er bij mij dus ook ongeveer uitzien volgende donderdag, hoop ik. Ik kijk ernaar uit! En de beha 80c past goed? 

Ik heb al eens gepiept en zag wel nog een blauwe plek tussen mijn borsten aan de onderzijde. Enfin, nog even wachten dus... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Jasprien:

Ziet er geweldig uit! Zo zou het er bij mij dus ook ongeveer uitzien volgende donderdag, hoop ik. Ik kijk ernaar uit! En de beha 80c past goed? 

Ik heb al eens gepiept en zag wel nog een blauwe plek tussen mijn borsten aan de onderzijde. Enfin, nog even wachten dus... 

Dankjewel! En komt helemaal goed daar! Blauwe plekken kunnen nog wel langer blijven had ik gelezen. De 80c was inderdaad prima:) wel krijg ik een beetje jeuk en uitslag van de triaction. Hopelijk trekt dat weg! Jij al eens gepiept naar de vorm? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lien.:

@Jasprien @bettynoboop ik heb even nagekeken: Motiva is idd altijd rond en je hebt mini/demi/full/corse profiel. Ik heb de full :) dat is denk ik standaard.

Ik vind ze supermooi!! Wat was jouw begin situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik vind ze supermooi!! Wat was jouw begin situatie?

Dankje ^_^

Ik had een 80 a/b. Zou nu op een volle c/kleine d moeten uitkomen. 

Als je wil, kan je in mijn albums ook een foto van de voorsituatie zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had ook al echt mooi kleine ronde borsten ;) Die van mij zijn iets kleiner, maar ik ga dus voor 380 cc Motiva.... Ik hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bettynoboop:

Je had ook al echt mooi kleine ronde borsten ;) Die van mij zijn iets kleiner, maar ik ga dus voor 380 cc Motiva.... Ik hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou!

Je laat me blozen haha. 

ik las net even je verhaal! Je bent ook binnenkort al aan de beurt, wat fijn! Ik denk inderdaad dat als je meer cc neemt en een kleinere voorsituatie hebt, dat het vergelijkbaar is? Lijkt zo logisch ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei lien.:

Je laat me blozen haha. 

ik las net even je verhaal! Je bent ook binnenkort al aan de beurt, wat fijn! Ik denk inderdaad dat als je meer cc neemt en een kleinere voorsituatie hebt, dat het vergelijkbaar is? Lijkt zo logisch ^_^

:D Ja, ik heb er zo veel zin in. Mijn omtrek is wel 83 cm, en die motiva implantaten zijn best wel smal... dus ik twijfel of ze breed genoeg zijn, Ik ben best wel 'breed' gebouwd, maar ik zou ze graag als die van jouw willen :wub: Weet jij welke maten je had vooraf qua centimeters?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei bettynoboop:

:D Ja, ik heb er zo veel zin in. Mijn omtrek is wel 83 cm, en die motiva implantaten zijn best wel smal... dus ik twijfel of ze breed genoeg zijn, Ik ben best wel 'breed' gebouwd, maar ik zou ze graag als die van jouw willen :wub: Weet jij welke maten je had vooraf qua centimeters?

 

Oei neen ik was toen niet zo aan het opletten! Ik weet wel dat ik nog een maatje groter kon zonder dat je randen zou zien. Mijn borstbeen was gemiddeld en alles stond 'recht', dat weet ik nog... in de Motiva- tabel die je online vindt, kan je zien hoeveel breder 380 cc is dan 315cc. Ik zal eens kijken! Als je wil mag je best mijn foto meenemen naar Verdonck? Weet niet of dat helpt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei lien.:

Oei neen ik was toen niet zo aan het opletten! Ik weet wel dat ik nog een maatje groter kon zonder dat je randen zou zien. Mijn borstbeen was gemiddeld en alles stond 'recht', dat weet ik nog... in de Motiva- tabel die je online vindt, kan je zien hoeveel breder 380 cc is dan 315cc. Ik zal eens kijken! Als je wil mag je best mijn foto meenemen naar Verdonck? Weet niet of dat helpt :)

Ahh, das lief! Misschien ga ik dat wel doen! weet je ook niet wat jouw omtrek is? Ik vind de verhoudingen gewoon kloppen bij jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jasprien
13 uur geleden zei lien.:

Dankjewel! En komt helemaal goed daar! Blauwe plekken kunnen nog wel langer blijven had ik gelezen. De 80c was inderdaad prima:) wel krijg ik een beetje jeuk en uitslag van de triaction. Hopelijk trekt dat weg! Jij al eens gepiept naar de vorm? 

Hey Lien, vrolijk Pasen! :-)

ik heb al gepiept naar de vorm en ik denk dat het er helemaal goed uitziet. Maar nu nog even volhouden dus. 

Vanmorgen met opstaan een verkeerde beweging gemaakt en ik stond gewoon in brand. Leek of de wonde gewoon open scheurde. Maar dat zal wel niet... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jasprien:

Hey Lien, vrolijk Pasen! :-)

ik heb al gepiept naar de vorm en ik denk dat het er helemaal goed uitziet. Maar nu nog even volhouden dus. 

Vanmorgen met opstaan een verkeerde beweging gemaakt en ik stond gewoon in brand. Leek of de wonde gewoon open scheurde. Maar dat zal wel niet... 

@Jasprien dit heb ik ook al 2 keer meegemaakt. Je zult nu weer wat vocht aanmaken en wordt je borst weer strak en gevoelig. Wil je niet laten schrikken, maar zal t waarschijnlijk zo gaan. Kun je je alvast voorbereiden. Ik baalde ook enorm, nu denk ik 2 keer over na hoe ik ga bewegen, haha. 

Fijne herstel nog! Komt weer allemaal goed!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jasprien
1 uur geleden zei Cicike:

@Jasprien dit heb ik ook al 2 keer meegemaakt. Je zult nu weer wat vocht aanmaken en wordt je borst weer strak en gevoelig. Wil je niet laten schrikken, maar zal t waarschijnlijk zo gaan. Kun je je alvast voorbereiden. Ik baalde ook enorm, nu denk ik 2 keer over na hoe ik ga bewegen, haha. 

Fijne herstel nog! Komt weer allemaal goed!:53:

Merci Cicike, ik denk ook 2 keer na nu. Het zal wel goedkomen hè. Ik baal nu even omdat het me te lang duurt..het niet normaal kunnen bewegen. Nu 9 dagen po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.