Ga naar inhoud

lien. : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@lien. hallo, zou ik foto's van jouw beginsituatie mogen zien? Ik ga bij Verdonck   krijg 255 cc Motiva Dual plane    ik heb een 70 a ofzo en ik ga van a naar d maar ik vroeg me af aangezien jij veel meer cc krijgt of dit bij mij wel een d gaat zijn? :D

 

Ik ben 161 m en weeg 48 kg

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Inew:

@lien. hallo, zou ik foto's van jouw beginsituatie mogen zien? Ik ga bij Verdonck   krijg 255 cc Motiva Dual plane    ik heb een 70 a ofzo en ik ga van a naar d maar ik vroeg me af aangezien jij veel meer cc krijgt of dit bij mij wel een d gaat zijn? :D

 

Ik ben 161 m en weeg 48 kg

 

Groetjes

Hallo! Mijn foto van de beginsituatie staat gewoon openbaar normaal, kan je m niet vinden? In een andere map! Ik denk dat jij wel op een D uitkomt, mijn omtrek is groter (75/80). Ik droeg 80A/B en heb nu 75D :). Als je de foto niet vindt, laat je maar iets weten dan kopieer ik hem even naar hier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Inew:

@lien. heb ze gevonden ! Ze zijn vergelijkbaar met die van mij. Daarom dat ik me afvraag waarom jij bijna 50 cc meer krijgt. Vind die cc's nog steeds ingewikkeld :P hoe groot en zwaar ben jij?

 

 

Haha ja is zo verwarrend en gaat om kleine verschillen. Ik ben 174cm en weeg 63 kg, dus in verhouding zal je goed zitten ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik weer helemaal genezen, voel heeeeel af en toe een mini steekje maar dat gaat snel weg en voel ik amper. Ik kan alles weer normaal bewegen, al vind ik m'n borsten nog best stijf :) over een halfjaar zal dat al weer beter zijn hoop ik! Wanneer moet jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lien.:

Zelf ben ik weer helemaal genezen, voel heeeeel af en toe een mini steekje maar dat gaat snel weg en voel ik amper. Ik kan alles weer normaal bewegen, al vind ik m'n borsten nog best stijf :) over een halfjaar zal dat al weer beter zijn hoop ik! Wanneer moet jij?

23 juni :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.