lien.

lien. : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hallo, 

Mijn naam is Lien en zit al van mijn 15 jaar te wachten op een vrouwelijke cup :) 10 jaar later is die er nog steeds niet. 
ik heb veel van jullie verhalen gelezen en de meesten van jullie lijken er zo blij mee dat ik almaar vaker aan een bv denk. 
Sommige dagen twijfel ik en denk ik 'ach ik kan wel gelukkig zijn zonder', maar andere dagen dan weer niet.

Het enige wat me tegenhoud is dat ik mijn borstjes (75c maar lijkt echt een A) eigenlijk wel mooi vind. Ze zijn wel stevig en breed, maar niet...diep ofzo, profiel noemt dat dan zeker? 
Iedere lingeriezaak zegt dat ik mijn bh maar moet volproppen met vulling als ik wil dat ze passen. 
Kan je je borsten enkel vergroten zonder dat de vorm zeg maar erg anders wordt? 

Is het beter te wachten tot na een zwangerschap? 
En is het ook zo dat een BV om de 10 jaar vervangen moet worden?

Hee Lien

als je vaak aan een bv denkt zou ik zeggen ga ervoor net zoals je al veel verhalen heb gelezen zijn wij er allemaal blij mee. Ik moet zeggen heb er tot nu toe geen spijt van had het veel eerder moeten doen!

plan anders eens vrijblijvend een consult bij een pc en leg al je vragen daar voor.

succes met de zoektocht en keuzes

groetjes 

Haha, je hebt gelijk. Dat klinkt alleen zo eng, maar een consult kan nooit kwaad:) Fijn dat je er zo enthousiast bent! 

• Upvote 1

He Lien,

als je van jezelf al een mooie vorm hebt dan denk ik dat ze na de bv alleen nog maar mooier zullen worden. Het is niet zo dat je na 10 jaar weet moet verwisselen, in princiepen hoeft het pas wanneer je last krijgt, sommige fabrikanten geven levenslang garantie. 

Ik heb zelf wel gewacht na de zwangerschap, maar ik weet niet wat voor gevolgen borstvergroting heeft na de zwangerschap. 

Succes!

Ik was ook bang dat vorm lelijk zou worden... had ronde borste, vol... maar klein... :( en zijn eigenlijk wat ik had, maar dan in groot :P

Eindelijk een afspraak voor mijn borstvergroting!!! LEUK! Kijk er zo naar uit maar stiekem ook eng. Mijn moeder vindt het niks maar steunt me gelukkig wel. Mijn altijd steunende vriendje kan zich er helaas niet bij neerleggen, is er echt verdrietig om. En nu mijn vader nog inlichten... Dat en het feit dat ik het voor iedereen geheim wil houden, maakt me een beetje zenuwachtig. Maar ik mag doen wat ik wil :D zijn er nog onder jullie met motiva 300cc? Want denk dat ik daarvoor ga. Ho ho er is een datum en opeens kan ik al niet meer slapen van de spanning. Ik zal hier ook de operatieverslagen posten. 

wat jammer dat je vriend er verdrietig om is, waarom eigenlijk??

spannend he, niet te druk maken, alles kom goed!

@lien.

He meis, gefeliciteerd met je datum,

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, in dit topic kun je nu al je vragen, updates en ook na je operatie je verslag neerzetten.

De titel heb ik ook aangepast, mocht het Wellness zijn dan hoor ik dat wel, dan verander in de titel.

xx

@lien. hoi!

hopelijk draait je vriendje wel bij, het is uiteindelijk jouw lichaam en veel mensen denken nog aan bimbo tieten terwijl dag van vandaag al heel natuurlijk wordt gedaan en soms niet te onderscheiden en daardoor worden veel mensen afgeschrokken. Ik heb 350 cc van dr verdonck motiva dual plane, heel veel succes!

lieve groetjes

xxx

Hij heeft veel medische problemen in zijn familie en vindt het absurd dat ik vrijwillig een kliniek in wil... en hij is altijd fan geweest van mijn mini cupje, maar ik helaas niet ^_^ dank jullie wel voor de berichtjes!

(Afspraak is inderdaad in de BBC)

Hoi Lien,

ik ben geopereerd door Dr Verdonck op 23 december en kan je zeggen dat het een lichtere verdoving is omdat ze niet zo zwaar moeten verdoven als bij een andere operatie, duurde ook maar 45 min. (Blijft wel volledige verdoving) maar dag van vandaag staan ze daar al zo ver in en het feit dat jij je straks veel beter inj vel zal voelen zal hij wel blij mee zijn ! Mijn vriend had geen probleem met me kleine cup en ik wel , maar nu hij die boobies ziet op mij is hij nog enthousiaster of mij :D ! 

Succes alvast 

lieve groetjes