Ga naar inhoud

lien. : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo, 

Mijn naam is Lien en zit al van mijn 15 jaar te wachten op een vrouwelijke cup :) 10 jaar later is die er nog steeds niet. 
ik heb veel van jullie verhalen gelezen en de meesten van jullie lijken er zo blij mee dat ik almaar vaker aan een bv denk. 
Sommige dagen twijfel ik en denk ik 'ach ik kan wel gelukkig zijn zonder', maar andere dagen dan weer niet.

Het enige wat me tegenhoud is dat ik mijn borstjes (75c maar lijkt echt een A) eigenlijk wel mooi vind. Ze zijn wel stevig en breed, maar niet...diep ofzo, profiel noemt dat dan zeker? 
Iedere lingeriezaak zegt dat ik mijn bh maar moet volproppen met vulling als ik wil dat ze passen. 
Kan je je borsten enkel vergroten zonder dat de vorm zeg maar erg anders wordt? 

Is het beter te wachten tot na een zwangerschap? 
En is het ook zo dat een BV om de 10 jaar vervangen moet worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Lien

als je vaak aan een bv denkt zou ik zeggen ga ervoor net zoals je al veel verhalen heb gelezen zijn wij er allemaal blij mee. Ik moet zeggen heb er tot nu toe geen spijt van had het veel eerder moeten doen!

plan anders eens vrijblijvend een consult bij een pc en leg al je vragen daar voor.

succes met de zoektocht en keuzes

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lien,

als je van jezelf al een mooie vorm hebt dan denk ik dat ze na de bv alleen nog maar mooier zullen worden. Het is niet zo dat je na 10 jaar weet moet verwisselen, in princiepen hoeft het pas wanneer je last krijgt, sommige fabrikanten geven levenslang garantie. 

Ik heb zelf wel gewacht na de zwangerschap, maar ik weet niet wat voor gevolgen borstvergroting heeft na de zwangerschap. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Eindelijk een afspraak voor mijn borstvergroting!!! LEUK! Kijk er zo naar uit maar stiekem ook eng. Mijn moeder vindt het niks maar steunt me gelukkig wel. Mijn altijd steunende vriendje kan zich er helaas niet bij neerleggen, is er echt verdrietig om. En nu mijn vader nog inlichten... Dat en het feit dat ik het voor iedereen geheim wil houden, maakt me een beetje zenuwachtig. Maar ik mag doen wat ik wil :D zijn er nog onder jullie met motiva 300cc? Want denk dat ik daarvoor ga. Ho ho er is een datum en opeens kan ik al niet meer slapen van de spanning. Ik zal hier ook de operatieverslagen posten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien.

He meis, gefeliciteerd met je datum,

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, in dit topic kun je nu al je vragen, updates en ook na je operatie je verslag neerzetten.

De titel heb ik ook aangepast, mocht het Wellness zijn dan hoor ik dat wel, dan verander in de titel.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien. hoi!

 

hopelijk draait je vriendje wel bij, het is uiteindelijk jouw lichaam en veel mensen denken nog aan bimbo tieten terwijl dag van vandaag al heel natuurlijk wordt gedaan en soms niet te onderscheiden en daardoor worden veel mensen afgeschrokken. Ik heb 350 cc van dr verdonck motiva dual plane, heel veel succes!

 

lieve groetjes

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft veel medische problemen in zijn familie en vindt het absurd dat ik vrijwillig een kliniek in wil... en hij is altijd fan geweest van mijn mini cupje, maar ik helaas niet ^_^ dank jullie wel voor de berichtjes!

(Afspraak is inderdaad in de BBC)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei lien.:

Hij heeft veel medische problemen in zijn familie en vindt het absurd dat ik vrijwillig een kliniek in wil... en hij is altijd fan geweest van mijn mini cupje, maar ik helaas niet ^_^ dank jullie wel voor de berichtjes!

(Afspraak is inderdaad in de BBC)

Hoi Lien,

ik ben geopereerd door Dr Verdonck op 23 december en kan je zeggen dat het een lichtere verdoving is omdat ze niet zo zwaar moeten verdoven als bij een andere operatie, duurde ook maar 45 min. (Blijft wel volledige verdoving) maar dag van vandaag staan ze daar al zo ver in en het feit dat jij je straks veel beter inj vel zal voelen zal hij wel blij mee zijn ! Mijn vriend had geen probleem met me kleine cup en ik wel , maar nu hij die boobies ziet op mij is hij nog enthousiaster of mij :D ! 

Succes alvast 

lieve groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2017 om 09:18 zei twijfelgeval92:

Hoi Lien,

ik ben geopereerd door Dr Verdonck op 23 december en kan je zeggen dat het een lichtere verdoving is omdat ze niet zo zwaar moeten verdoven als bij een andere operatie, duurde ook maar 45 min. (Blijft wel volledige verdoving) maar dag van vandaag staan ze daar al zo ver in en het feit dat jij je straks veel beter inj vel zal voelen zal hij wel blij mee zijn ! Mijn vriend had geen probleem met me kleine cup en ik wel , maar nu hij die boobies ziet op mij is hij nog enthousiaster of mij :D ! 

Succes alvast 

lieve groetjes 

Haha daar hoop ik stiekem ook op! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@twijfelgeval92 Ik liet m'n vriend gisteren een voorbeeldfoto zien van hetzelfde type borstjes als de mijne, en nu is hij wel helemaal enthousiast haha! (Foto komt van dit forum en weet niet meer wie, dus DANKU anonieme persoon, jij hebt het zoveel fijner gemaakt voor me!)

 

Gisteren ook in m'n eentje op 2e consultatie geweest bij Verdonck. Dat is toch net iets meer ontspannen dan met een matig enthousiast vriendje erbij. Helemaal gelukkig ben ik nu! We kozen voor 315cc Motiva Full. Kon nog eentje groter, maar dit was al een maatje groter dan die van de vorige passessie dus ben helemaal blij. Weeg 64 kg en ben 174cm.

Nu maar aftellen! 

Nog zo lang... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei lien.:

@twijfelgeval92 Ik liet m'n vriend gisteren een voorbeeldfoto zien van hetzelfde type borstjes als de mijne, en nu is hij wel helemaal enthousiast haha! (Foto komt van dit forum en weet niet meer wie, dus DANKU anonieme persoon, jij hebt het zoveel fijner gemaakt voor me!)

 

Gisteren ook in m'n eentje op 2e consultatie geweest bij Verdonck. Dat is toch net iets meer ontspannen dan met een matig enthousiast vriendje erbij. Helemaal gelukkig ben ik nu! We kozen voor 315cc Motiva Full. Kon nog eentje groter, maar dit was al een maatje groter dan die van de vorige passessie dus ben helemaal blij. Weeg 64 kg en ben 174cm.

Nu maar aftellen! 

Nog zo lang... 

Zie je nou wel ! Ben al blij dat hij al wat meer steunend is. Kan alleen maar nog beter worden :) ! Oh zo blij voorj echt waar! Kdenk dat dit een mooie volle maat zal zijn hehe ;) ! Heb niet alleen voor de operatie, maar nu ook tijdens het herstel al veel gehad aan het forum . Xxx succes meid zal je verhaal beetje volgen ;) ! Xxxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zo dat is ook weer achter de rug! Nu even mijn verslagje:

 

om 12u kwamen mijn moeder en ik aan in de Delta Clinic. Ik was mijn papieren thuis vergeten dus de blonde dame achter de balie zuchtte eens diep en gaf me een nieuw formulier. Ik voelde me niet zo zenuwachtig, eerder vrolijk. Even later mocht ik naar binnen. Ik kreeg een locker voor mijn kleding, een soort schort en pantoffels van de receptiedame. Ze vroeg hoe ik me voelde, alsof ik op vakantie kan, zei ik :) Hierna werden foto's gemaakt van de mini-borstjes en ik mocht in een bed gaan liggen. De bedden werden gescheiden door gordijntjes. Een lieve verpleegster prikte mijn infuus, spoot er antibiotica in en vroeg of ik zenuwachtig was. Toen het mijn beurt was, wandelde ik naar de operatietafel, waar een superleuke sfeer hing. We lachten wat en de anesthesist deed me in slaap. Eerst zag ik allemaal sterretjes en daarna niets meer. 

 

Toen ik wakker werd voelde ik me super! Echt pijn had ik niet, eerder de spierpijn na een goede fitnessbeurt. En er zit wat druk op mijn borstkas, alsof je een superkleine sportbh aanhebt. Toch moest ik een halfuur wachten om naar huis te mogen. Maar goed ook! Ik moest 4 keer opstaan, waarna ik duizelig werd, misselijk en terug ging liggen. Tussen iedere poging door, kleedde de verpleegster me een beetje aan. Toen ik mijn moeder weer zag ,moest ik helaas weer het ziekenbed in of ik lag op de vloer :) voor de rest heb ik het nergens te koud of te warm gehad. De koude narcoserillingen heb ik gelukkig niet ervaren! 

 

de rit naar huis beviel me prima. De zetel goed plat, en een beetje indommelen. Af en toe werd ik misselijk, dus had mijn zakje in de buurt, maar niet moeten braken. 

 

Rond 16u was ik alweer thuis, mijn eerste pijnstiller om 18u genomen met (eindelijk!!!!!) mijn eerste beschuitje van de dag. 

 

Ik hoop dat het me morgen ook zo meevalt, want dag 2 zou de pijnlijkste zijn. Tot nu toe is het in ieder geval veel minder eng als ik had gedacht. 

 

Ik houd jullie op de hoogte van het vervolg;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lien.:

Zo dat is ook weer achter de rug! Nu even mijn verslagje:

 

om 12u kwamen mijn moeder en ik aan in de Delta Clinic. Ik was mijn papieren thuis vergeten dus de blonde dame achter de balie zuchtte eens diep en gaf me een nieuw formulier. Ik voelde me niet zo zenuwachtig, eerder vrolijk. Even later mocht ik naar binnen. Ik kreeg een locker voor mijn kleding, een soort schort en pantoffels van de receptiedame. Ze vroeg hoe ik me voelde, alsof ik op vakantie kan, zei ik :) Hierna werden foto's gemaakt van de mini-borstjes en ik mocht in een bed gaan liggen. De bedden werden gescheiden door gordijntjes. Een lieve verpleegster prikte mijn infuus, spoot er antibiotica in en vroeg of ik zenuwachtig was. Toen het mijn beurt was, wandelde ik naar de operatietafel, waar een superleuke sfeer hing. We lachten wat en de anesthesist deed me in slaap. Eerst zag ik allemaal sterretjes en daarna niets meer. 

 

Toen ik wakker werd voelde ik me super! Echt pijn had ik niet, eerder de spierpijn na een goede fitnessbeurt. En er zit wat druk op mijn borstkas, alsof je een superkleine sportbh aanhebt. Toch moest ik een halfuur wachten om naar huis te mogen. Maar goed ook! Ik moest 4 keer opstaan, waarna ik duizelig werd, misselijk en terug ging liggen. Tussen iedere poging door, kleedde de verpleegster me een beetje aan. Toen ik mijn moeder weer zag ,moest ik helaas weer het ziekenbed in of ik lag op de vloer :) voor de rest heb ik het nergens te koud of te warm gehad. De koude narcoserillingen heb ik gelukkig niet ervaren! 

 

de rit naar huis beviel me prima. De zetel goed plat, en een beetje indommelen. Af en toe werd ik misselijk, dus had mijn zakje in de buurt, maar niet moeten braken. 

 

Rond 16u was ik alweer thuis, mijn eerste pijnstiller om 18u genomen met (eindelijk!!!!!) mijn eerste beschuitje van de dag. 

 

Ik hoop dat het me morgen ook zo meevalt, want dag 2 zou de pijnlijkste zijn. Tot nu toe is het in ieder geval veel minder eng als ik had gedacht. 

 

Ik houd jullie op de hoogte van het vervolg;) 

 

xx

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Het is dus meegevallen, hihi. Zullen de komende dagen iets minder zijn, maar je geduld wordt beloond en je zult heel blij gaan worden!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Lekker rustig aan , je goed laten verwennen en een goed herstel. 

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht ?? :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen ! :) ik heb lekker kunnen slapen, werd telkens net voor mijn wekker voor medicatie wakker. Heb een bed dat je lichtjes rechtop kan zetten en dat scheelt denk ik wel. Voorlopig voel ik nog steeds niet echt veel pijn, hopelijk blijft dat zo! Ik denk maar steeds 'als dit het is lukt het best' . Dank jullie wel voor de berichtjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.