Ga naar inhoud

Dkayleigh : 3 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Brendax:

Oh ik herken het zo! Ik deze week ook voor het eerst weer na school geweest expres laptop thuis gelaten.. maar nog ogen vielen na 1 uur al dicht moe moe moe Ofdat ik 24 uur opschool zat! Valt niet mee gelukkig weer bijna weekend rust!:)

 Ja idd! En ik bleef maar gapen, geen gezicht! Tranen liepen zo over mn wangen van da gegaap hahah. Ik ben drna maar alle dagen thuisgebleven en daar gestudeerd. Vanaf volgende maandag hopelijk wat beter!

@jacksmaulder hoi! Bij mij is alles spoedig verlopen! Ben er heel gelukkig mee, maar een volledige "verslag" vd operatie staat denk ik op pagina 3 ongeveer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
20 uur geleden zei jacksmaulder:

Hoi kayleigh, hoe is het gegaan?

 

13 uur geleden zei Dkayleigh:

 Ja idd! En ik bleef maar gapen, geen gezicht! Tranen liepen zo over mn wangen van da gegaap hahah. Ik ben drna maar alle dagen thuisgebleven en daar gestudeerd. Vanaf volgende maandag hopelijk wat beter!

@jacksmaulder hoi! Bij mij is alles spoedig verlopen! Ben er heel gelukkig mee, maar een volledige "verslag" vd operatie staat denk ik op pagina 3 ongeveer :D

Lezen is niet zo de favoriete bezigheid van deze Jack...
Een ban lijkt me op z'n plaats, na wat ik tot nu toe gelezen heb over hem...... :99: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

 

Lezen is niet zo de favoriete bezigheid van deze Jack...
Een ban lijkt me op z'n plaats, na wat ik tot nu toe gelezen heb over hem...... :99: 

Oei... ik vond het idd al vreemde reactie, en had ook snel zn account gechecked maar niet zo goed schijnbaar. Was ook niet op de hoogte dat het om een hem gaat ;o Pfff. Schandalig type.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Dkayleigh:

Oei... ik vond het idd al vreemde reactie, en had ook snel zn account gechecked maar niet zo goed schijnbaar. Was ook niet op de hoogte dat het om een hem gaat ;o Pfff. Schandalig type.

Ik kan dat natuurlijk ook niet met 100% zekerheid zeggen, maar het rook er wel heeeeeel erg naar ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Steph222 spannend!!! Ik ga morgen even langs de HA voor de hechtingen, en dan maak ik een extra afspraak om ze te laten controleren.. voor de zekerheid. Krijg t namelijk niet geregeld qua school/tentamens.

Maar bij mij gaat t heel goed! Heb weinig pijn, doe alles weer zelf (rustig, dat wel).  Vandaag gewerkt. Heb gelukkig alleen vlees hoeven snijden. Het poetsen heb ik deels afgestaan aan andere medewerkers. begon steekjes te krijgen, dus dat wil ik niet riskeren....

 

Heb je al een sportbh of koop je die daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet woensdag gaan. Heb er 2 gekocht in de H&M extra support staat er op en heb er nog van mezelf van het sporten die wat rekken dus neem ze mee en kijk wat hij zegt. Want heb totaal geen idee van maat dusja... kan niet meer wachten!! Ohh goed dat je ook weer alles doet. Je ziet het was de pijn waard :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Donderdag word ik geopereerd in de wellnesskliniek bij dokter verdonck. Heb een mail gehad en daar staat in dat je ongeveer drie uur nadat je je moet melden word geopereerd. Is dit echt zo want dat lijkt zo lang. Ik ga hier super nerveus van worden

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Steph222:

@Dkayleigh ja hoor ze zijn goed genezen en mooi maar serieus bol. Is normaal zei de dokter ze moeten nog inzakken. Maar het ziet er zo raar en nep uit :-) Maar we moeten geduld hebben dus.  Vanaf zaterdag mag ik terug douchen. Ik heb een sportbh maat L dus weet nog altijd niet welke maat ongeveer... en bij jouw?

Oeee, super nice! Ja beniewd hoeveel ze nog gaan veranderen he!  Ik heb de hechting los nu (deed ff pijn, maar oke) en voel nu echt niks meer! Gaat echt goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Ben net terug van mijn operatie in de wellnesskliniek. De pijn is erger dan ik had verwacht. Niet echt pijn in mijn borsten maar de druk op mijn borst is enorm. En spierpijn als ik beweeg. Kan amper mijn armen bewegen. Maar zelf bed in en bed uit lukt toch nog net. Motiveert me wel om te lezen dat het met jullie zo snel goed gaat.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei beau1993:

Hey hey

Ben net terug van mijn operatie in de wellnesskliniek. De pijn is erger dan ik had verwacht. Niet echt pijn in mijn borsten maar de druk op mijn borst is enorm. En spierpijn als ik beweeg. Kan amper mijn armen bewegen. Maar zelf bed in en bed uit lukt toch nog net. Motiveert me wel om te lezen dat het met jullie zo snel goed gaat.

xxx

Zo! Ik moest echt de eerste week in en uit bed geholpen worden haha, kon (en durfde) ook niks! Maar super fijn dat het je zo goed bevallen is! De eerste week is eventjes bikkelen, daarna gaat het zo snel goed he! Ik voel er al niks meer van haha :D  doe maar rustig aan, en geniet  van je vrije dagen! Ik wenste dat ik nog lekker op de bank kon zitten luieren ipv studeren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt genieten is het toch niet haha. Ik durf me niet neerleggen want dan terug rechtgeraken is een marteling. Voel me dan net een schildpad op zijn rug haha.ben dan ook nog een beetje verkouden en hoesten en niezen doet zo pijn. Mijn ribben zijn ook een beetje blauw. Kan dat? En hoe komt dat eigenlijk? Ik hoop dat zondag de pijn weg is.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei beau1993:

Echt genieten is het toch niet haha. Ik durf me niet neerleggen want dan terug rechtgeraken is een marteling. Voel me dan net een schildpad op zijn rug haha.ben dan ook nog een beetje verkouden en hoesten en niezen doet zo pijn. Mijn ribben zijn ook een beetje blauw. Kan dat? En hoe komt dat eigenlijk? Ik hoop dat zondag de pijn weg is.

 

Xx

Das waar, begin is echt een marteling. Ik ging meestal rechtop op de bank, met een lekkere dikke warme deken slapen:wub: ik had ook omlaag richtint buik pijn, geen idee wat dat was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.