Ga naar inhoud

Dkayleigh : 3 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei twijfelgeval92:

Hahah ik had ook het gevoel als ik recht stond dat ze precies door mijn huid zouden vallen :D . Dat gevoel heb ik

al dagen niet meer. Hoe komt dat jij geen borstband hebt of heeft hij niets gezegd? Ik had ook dat gevoel in mijn buik. Voelde me echt ongemakkelijk en was echt opgeblazen en zag er zwanger uit haha :D .

zie je nou!! ik ook al steeds tegen mijn lief: "kijk nou joh, ik lijk wel zwanger!! kijk mijn buik dan !" hahah.

 

verdonck heeft nooit iets gezegd over de borstband.. de andere artsen/kundigen daar ook niet. Weet niet of het altijd nodig is? en wat ben ik ongeduldiiiiggg, ik wil ze zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei Dkayleigh:

zie je nou!! ik ook al steeds tegen mijn lief: "kijk nou joh, ik lijk wel zwanger!! kijk mijn buik dan !" hahah.

 

verdonck heeft nooit iets gezegd over de borstband.. de andere artsen/kundigen daar ook niet. Weet niet of het altijd nodig is? en wat ben ik ongeduldiiiiggg, ik wil ze zien!

Ik weet dat ook niet ivm borstband en zij zullen dat wel beter weten of ons zeker :D ? Haha mijn vriend vindt de zwangerbuikgrapjes niet zo grappig :D .. Ik zie ze vandaag juij ! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej dames, kwa pijn gaat het hier redelijk goed, diclo is nu ook op, maar denk dat ik wel zonder ga redden, smorgens is alles nog wel erg stijf en gevoelig, alleen het gevoel van opgemetselde borsten vind ik zo vervelend de hele dag, en het gevoelloze als ik ze aanraak, het voelt zo verdoofd. Hebben jullie dat ook zo erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat ook alles vrij goed, enkel dat ik blijf slecht slapen maar heeft

niet met de borsten te maken ik ben gewoon echt geen rugslaper en heb last van de rug. Verlang zo naar het moment als ik een nacht op mijn zij kan doorslapen... ik neem geen pijnstillers meer en doenwel wat dingen in huis maar rustig aan. Opgemetselde borsten? Bij mij klotst en verschuift het precies soms als ik me beweeg, wel een vervelend gevoel. Ook soms steken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SanneB32  . Paracetamols neem ik niet meer, heb wel nog een pijnstiller in de vorm v een pleister op mn rug. Die dingen werken 3 dagen, dus na deze stop ik daar ook mee. Mijn linkertepel is wel echt gevoeliger dan de rechter... bij rechts kan ik vrij zacht/kietelend erover wrijven, links echt niet. Heb soms kleine ministeekjes, maar meer ook niet.. 

Vocht weet ik eig niet. T is allemaal zo strak verpakt nog, dat ik niet goe weet wat ik voel..

@Steph222... jeetje, wel echt supervervelend dat je nog steeds niet fatsoenlijk kunt slapen! Hoe lang duurt t voordat je op je zij mag slapen?

Ik voel t soms bewegen, en beetje geluiden maken .. maar niet meer zoals 2 dagen geleden.  Heb wal al voorzichtig afgewassen enzo. Voelt echt goed om weer wat te kunnen doen. Wil echt gaan poetsen en opruimen, jeetje hahahha

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7 januari 2017 om 23:00 zei Dkayleigh:

@twijfelgeval92 , enne! Hoe bevallen ze nu:wub:

 

@Steph222 vandaag gaat bij mij uitzonderlijk goed! Bij jou?

 

Xxx

Hoi! 

 

Was een heel druk weekend en eventjes geen tijd gehad voor het forum en ook geen rust :( ... Waardoor ik nu wel effe meer pijn heb. Was zoooo raar toen het verband afging. Alsof ze uit hun beveiligd plekje mochten hahah. Maar toen ik ze zag dacht ik van wow zijn die van mij? Je vergelijkt jezelf dan ook met hoe je ervoor uitzag. Ze zijn een beetje verschillend van

symmetrie (waren ze al ervoor) maar is nog te vroeg om te zeggen of dit zo zou blijven, maar zelfs zo ben ik

er blij mee ! Ik ben echt super blij ermee amai! Mijn sneetje is nog een klein beetje open dus de douche mag nog helaas een beetje wachten :( haha ! 

 

Hoe voel jij je nu meid? Bijna een weekje nu zeker? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twijfelgeval92 oah super mooi :wub: zal wel een opluchting zijn he? Nu je t eindelijk hebt kunnen zien ;o! Hoelang moet je nog wachten met douchen? En kun je nu echt weer alles zelf? Of zijn er nog andere beperkingen?

 

Bij mij gaat het ook erg goed! Heb gisteren een familieverjaardag gehad, niemand heeft gelukkig wat gemerkt haha. Heb bijna geen pijn meer!! Zelfs vandaag alleen uit bed gekomen haha!

Nog maar n weekje wachten, pfjoe!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dkayleigh:

@twijfelgeval92 oah super mooi :wub: zal wel een opluchting zijn he? Nu je t eindelijk hebt kunnen zien ;o! Hoelang moet je nog wachten met douchen? En kun je nu echt weer alles zelf? Of zijn er nog andere beperkingen?

 

Bij mij gaat het ook erg goed! Heb gisteren een familieverjaardag gehad, niemand heeft gelukkig wat gemerkt haha. Heb bijna geen pijn meer!! Zelfs vandaag alleen uit bed gekomen haha!

Nog maar n weekje wachten, pfjoe!

 

Xxx

Wel jij bent aan de beterhand of mij want ik kan nog altijd niet zonder hulp in bed of eruit. Heb dan ook wel nog veel pijn :( . Als mijn wondje toe is mag ik douchen, zou woensdag moeten zijn. (YEZ!)  vandaag eerste dag werken en heb echt pijn.. Maar is geen andere pijn of anders en heb een opstapje alsk iets nodig heb die hoger ligt ofzo. das goed zo dat je al bijna geen pijn meer hebt !! Ben blij voor jou ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twijfelgeval92  owh ): wat heb je voor werk dan? Ik moet as zondag ook weer, maar hoop dat ik kan ruilen met iemand anders. Kan ook zijn dat ik weinig voel door de pleister. Die is morgen uitgewerkt, dus ben benieuwd naar de pijn dan. 

Ga donderdag avond naar de stad.. ga eens kijken naar de nieuwe Doutzen Kroes sportbh :wub:

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Dkayleigh:

@twijfelgeval92  owh ): wat heb je voor werk dan? Ik moet as zondag ook weer, maar hoop dat ik kan ruilen met iemand anders. Kan ook zijn dat ik weinig voel door de pleister. Die is morgen uitgewerkt, dus ben benieuwd naar de pijn dan. 

Ga donderdag avond naar de stad.. ga eens kijken naar de nieuwe Doutzen Kroes sportbh :wub:

Xxxx

heb eens gekeken ook, hadden ze er die vanvoor opengingen ook? Ik ben tandtechnicus en werk ook als assistent bij de tandarts. Maar vandaag me vooral gericht op bureauwerk, maar toch heel lastig. Wat doe jij van werk? Och zou ook nog rusten hoor moest ik van jou zijn :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het vrij goed,  goed onder de voeten uit, dweil al terug en doe andere dingen, weliswaar heeel rustig. Snachts begin ik ook iets meer te slapen. Enkel het gevoel dat ze verschuiven en soms steken blijft.  Nog iemand last van? 

Twijfelgeval: hoe voelen jouw borsten aan nu? Kan je ook al dagelijkse dingen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei twijfelgeval92:

heb eens gekeken ook, hadden ze er die vanvoor opengingen ook? Ik ben tandtechnicus en werk ook als assistent bij de tandarts. Maar vandaag me vooral gericht op bureauwerk, maar toch heel lastig. Wat doe jij van werk? Och zou ook nog rusten hoor moest ik van jou zijn :D x

ja, die nieuwe doutzen kroes bh kan (zoals ik kan zien op de foto) ook van voren open...en is level 3. Lijkt me stevig genoeg dan... De andere sportbh's van Nike/Adidas/Puma /Reebok vind ik nie mooi. En die wat mooi zijn, zijn voor pilates enzo. Lijken mij geen stevige bh's dan.

 

Oh, wel een mooi beroep heb je! Ik werk (bijbaan) in een supermarkt. Ben daar 't meisje van de broden en het boterhamvlees hahaha. Nie zo super dus, moet namelijk ook gewoon vakken vullen enzo :wacko:.

 

@Steph222 fijn dat je al wa beter slaapt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dkayleigh:

ja, die nieuwe doutzen kroes bh kan (zoals ik kan zien op de foto) ook van voren open...en is level 3. Lijkt me stevig genoeg dan... De andere sportbh's van Nike/Adidas/Puma /Reebok vind ik nie mooi. En die wat mooi zijn, zijn voor pilates enzo. Lijken mij geen stevige bh's dan.

 

Oh, wel een mooi beroep heb je! Ik werk (bijbaan) in een supermarkt. Ben daar 't meisje van de broden en het boterhamvlees hahaha. Nie zo super dus, moet namelijk ook gewoon vakken vullen enzo :wacko:.

 

@Steph222 fijn dat je al wa beter slaapt!

Ja zou miss idd wat te zwaar zijn! En alsje kunt ruilen ruil maar xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Steph222 autorijden durf ik noh niet .....

Ja, maar ik merk dat het wel wat van mijn lichaam eist hoor. De medicatie steeds,  het herstellen enzo. Ik slaap tot 9, en om 22.00 ben ik alweer doodmoe. Maar wbt pijn gaat het super. 

Heb gisteren ook contact gehad met de arts. Het verband was zo los, dat lopen echt terug pijnlijk was. Dus heb ik de DK sportbh level 3 gehaald. 75D. Op aanraden vd arts (en mijn lief) bij het afhalen vh verband gaan zitten. Maar goed ook, want toen ik ze zag werd mijn hoofd warm en moest ik snel wat cola om niet flauw te vallen..... en jeeeeetje! Wat zijn ze groot! Ik ben dus echt wel tevreden. Onder aan de borst is t wel nog blauw, maar ze zagen er echt goe uit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow amai dat is super nieuws ! Vallen ze groter uit als het verband af is? Staan ze direct supermooi of...? Kon het geen kwaad?  Ik word gek van dat verband dat jeukt verschrikkelijk. Je hebt dus een D? Hoeveel cc had je? En wat had je voordien? Ik moet nog even wachten dus ben nieuwsgierig naar anderen hihi. Maar heb je soms ook nog steken? En verschuivingen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Steph222 hahahah, nee kan geen kwaad. Ik had t ook al hier gevraagd of het erg zou zijn als het verband er eerder af zou moeten. Maar schijnt dat het bij meerdere vouwen al eerder afgaat omdat het los zit oid. Zolang ik direct een goede stevige sportbh zou dragen, en er geen rare dingen zijn gebeurd ( ontzettend veel pijn, of andere dingen) was het goed.

Ik had voorheen een volle 70B cup, of een 70C pushup BH. Dus ben min of meer van B naar D gegaan momenteel. Ik heb 260 (of 265? Weet ik even niet meer) cc erin gekregen. Verdonck zei al dat ik ruim 2 maten groter zou krijgen:wub:

 

Van bovenaf (als je naar benede kijkt) vind ik ze suuupermooi al :wub: het mag wel nog wat zakken vind ik. Ze zijn superbol en nog "opgeplakt", maar ik mag ècht niet klagen! Er was zo snel niks geks te zien, tepels staan ook gwn normaal enzo. In het verband is het anders. Het lijkt groot, maar je denkt al gauw van ogja das het verband. Als je dan het verband weghaalt is het echt van wauwwww, echt grote boobies hahahha..

Heb vandaag (buiten de ibroflam - de ontstekingsremmer en pijnstiller) geen extra pijnstillers genomen. Pijn heb ik niet zo zeer. Wel enoooorm gevoelig allemaal. Soms ieniemienie-steekjes. Maar sat duurt echt maar 1 seconde ofzo. En als ik er (per ongeluk) wat harder opduw, maakt het beetje raar geluid/gevoel. Buiten dat voel ik niks. Littekens trekken soms wel. En daar is het ook nog blauw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow super voor je echt! Ongeveer hetzelfde als bij mij dus heb ook een 75B maar 300cc, nu denk ik soms dat ze vrij klein zijn, ook alz eggen anderen van niet in het verband. Ben wel groot dus. Super benieuwd wat ik ga krijgen. Mijn verband was ook los aan het komen maar heb er een extra tape rond gedaan. Heb zoals jij ook tintelingen en steekjes maar alles valt goed mee. Denk dat we beiden door een zeer bekwame chirurg geopereerd zijn. Chapeau aan dr Verdonck en de ganse kliniek,  echt wAar een aanrader !! Ik had eveneens geen idee welke sportbeha dus heb er verschillende gekocht hahaha, gebruik ze erna toch want sport zelf ook. Moet je geen borstband aandoen dan om verder te laten indalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2017 om 16:07 zei Dkayleigh:

Pfff.. vandaag naar school gegaan. Rustig naar het treinstation gelopen (is 5min rustig lopen gelukkig).  Had maar 2 lesuren, maar ben zo doodop! Alsof ik 9 uur gestudeerd heb, ipv 3. 

Oh ik herken het zo! Ik deze week ook voor het eerst weer na school geweest expres laptop thuis gelaten.. maar nog ogen vielen na 1 uur al dicht moe moe moe Ofdat ik 24 uur opschool zat! Valt niet mee gelukkig weer bijna weekend rust!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.