Ga naar inhoud

Dkayleigh : 3 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

@Wianna, @Patries en @Kersje85 dankjullie :wub::wub::wub:

Kleine update;

De eerste nacht is achter de rug! Voor t slapen nog even snel pijnstillers genomen. Tandenpoetsen ed. ging moeizaam, in bed komen ook. Ben gaan zitten en mijn vriend heeft mij stevig vastgehouden en in bed laten zakken. Eenmaal in bed werd ik wel even emotioneel hahahah (ben ook echt n doos haha), snel in slaapgevallen en vanmorgen om 10voor5 werd ik wakker. Vriend heeft me nog n pijnstiller gegeven. Nu zit ik lekker oppe bank!

 

Pijn valt dus nog wel mee,zolang ik niet mn armen/ellebogen te ver oplucht. ik houd mn rug heel recht, dan is de druk op de spieren goed te doen! Opstaan vd bank ed lukt ook goed, zolang ik de benen onder mn kont leg en me dan opdruk met mn benen.

 

@Zanne : ik was nog geen 5 sec ontwaakt in de kliniek, en meteen spieken haha. toen schrok ik wel; best klein. maar als ik t nu eenmaal zie.. ik ben heel smal/platte buik. dus t is toch echt wel n flink stuk groter allemaal. Ik zal t zien als t verband eraf mag!

@Annelies123, spannend!! Nog ff aftellen dus...Maar je bent daar echt in goede handen. Ben echt te spreken over de mensen daar. Superlief, geruststellen enzo!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te horen dat het goed gaat. Stelt me al wat gerust want ik ben de 19e aan de beurt bij dokter verdonck en de spanning begint nu wel te komen. Ook omdat ik al negatieve reacties heb gehad,  van mijn zus dan nog :'(. Mijn papa weet het niet want die zou het ook niet goed vinden en op het werk weten enkel twee collega's het maar de baas niet. Denk je dat het erg zal opvallen of zijn ze redelijk plat gedrukt in het begin door de sportbeha? Ik heb nu een a en krijg 300cc en heb dan een c. Ik draag nu wel al voorgevormde beha's..

 

Veel beterschap nog.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe toevallig, ik ben gisteren ook bij dr verdonck geopereerd. 10u30. Zelf ben ik van het hele verloop uiterst tevreden,  super proper, behulpzaam allemaal vriendelijk. Echt een super ervaring. Tot nu toe heb ik enkel een drukkend gevoel op de borstkas, voor de rest doe ik al wat dagelijkse dingen,  opruimen , afwasmachine leegmaken etc. Enkel opstaan is soms moeilijk. Tot nu toe heb ik nog geen seconde spijt gehad. Ben benieuwd naar het resultaat want alles is super strak ingepakt. Ik kan dan hoe dan ook geen idee hebben. Veel succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kersje85 dankje xxx heb echt veel op de bank gezeten, nog ingedut haha. Net even frisse lucht geschept. Doet goed!

 

@beau1993 .. owh ): dat is natuurlijk echt balen, die negatieve reacties... maar meid, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Jij moet gelukkig zijn met je boobs! En maak je niet druk om de operatie... t is echt een goede arts, en een hele fijne kliniek. Superlieve mensen, je voelt je daar al gauw op je gemak! Voor de rest weet ik nig niet hoe het eruit gaat zien in een sportbh. Maar 't verband drukt t wel een beetje. Nu met t koude weer zal t minder snel opvallen. Van de zomer in topjes en jurkjes is natuurlijk ander verhaal. Maar komt helemaal goed meis! Xxx:wub:

@Steph222, toevallig! Ben t helemaal met je eens. Echt een super fijne kliniek. Kun je al zoveel doen! Ik heb vooral op de bank gezeten haha.. doe maar voorzichtig he !! Heb jij ook t gevoel dat bij alles wat je doet je boobs moet vasthouden? Heb echt t gevoel dat ze eraf vallen zometeen :rolleyes:hahahha

Kusjes xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil het echt al lang en ik verheug me er ook echt op maar die negatieve reacties en het regelen op het werk geven me echt een slecht gevoel. Wat als de baas het te weten komt enzo.. Ik ga ook weer twijfelen over het aantal cc. Ik krijg 300cc. Heb nu een a en zou dan op een volle c uitkomen maar ben bang dat het te groot gaat zijn. Ik ben 177cm en 60kg. Kan ik nog veranderen voor de operatie of is dat te laat? En kan ik er ook rugpijn door krijgen door het extra gewicht of is dat niet zo met nepborsten? Want daardoor doen sommigen net een verkleining..sorry voor al mijn domme vragen. Schaam me wel een beetje

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor maar moet wel, sta er alleen voor dus doe mn best wat te bewegen. Enkel bij het opstaan moet ik ze steeds vasthouden . Maar tot nu toe gaat het goed ben blij. Superbenieuwd wel. Heb zelf 75B en300cc gekregen dus geen idee wat ik moet verwachten als het verband er af mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei beau1993:

Ja ik wil het echt al lang en ik verheug me er ook echt op maar die negatieve reacties en het regelen op het werk geven me echt een slecht gevoel. Wat als de baas het te weten komt enzo.. Ik ga ook weer twijfelen over het aantal cc. Ik krijg 300cc. Heb nu een a en zou dan op een volle c uitkomen maar ben bang dat het te groot gaat zijn. Ik ben 177cm en 60kg. Kan ik nog veranderen voor de operatie of is dat te laat? En kan ik er ook rugpijn door krijgen door het extra gewicht of is dat niet zo met nepborsten? Want daardoor doen sommigen net een verkleining..sorry voor al mijn domme vragen. Schaam me wel een beetje

xxxx

Nee meid, niet zo druk maken. Mijn ouders zijn zelf strenge christenen. Ik kan het hun ook nie zomar zeggen. En bij mijn bijbaan weten ze het ook niet. Heb even vrijgevraagd, en daarna zie ik wel. Vind dat toch wel erg prive. Ik ben 1.60, weeg meestal tussen 48 en 50 kg. Ik ben dus klein en wel smal. Een volle c cup gaat bij jou dus echt wel mooi staan hoor! Je zou volgens mij zelfs nog wel een stuk groter kunnen! En je moet er natuurlijk ff aanwennen, maar dat komt echt goed. Ik hou mn boobs nu ff vast omdat t wennen is, maar dat went heel snel. Je kunt misschien nog eens passen gaan bij de kliniek... maar te groot zal t niet zijn hoor :-*

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Steph222:

Ja hoor maar moet wel, sta er alleen voor dus doe mn best wat te bewegen. Enkel bij het opstaan moet ik ze steeds vasthouden . Maar tot nu toe gaat het goed ben blij. Superbenieuwd wel. Heb zelf 75B en300cc gekregen dus geen idee wat ik moet verwachten als het verband er af mag.

Ohzo, ja.. das ook wel af en toe lastig lijkt me.. succes ermee! 

Ik kan ook echt niet wachten jeetje! Ben zo nieuwsgierig naar het resultaat... hoe groot ben je ook alweer? Heb je nu wel een mooie maat nu he :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht is me zwaarder bevallen. Rugpijn dat ik heb, verschrikkelijk. Ze staan precies ook feller gezwollen en op ontploffen. Wat een helse nacht. Ook die pijnstillers, mijn maag begint er raar van te draaien. Vervelende is dat ik alles alleen moet doen... Hopelijk met jouw alles goed geweest de tweede nacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Steph222:

Vannacht is me zwaarder bevallen. Rugpijn dat ik heb, verschrikkelijk. Ze staan precies ook feller gezwollen en op ontploffen. Wat een helse nacht. Ook die pijnstillers, mijn maag begint er raar van te draaien. Vervelende is dat ik alles alleen moet doen... Hopelijk met jouw alles goed geweest de tweede nacht?

Oh wat naar voor je ): Van slechte nachtrust ga je zo snel ellendig voelen he ): 

Van de pijnstillers/en alle tabletten die ik moet nemen doet mijn maag ook een beetje raar. De duitse apotheker vond t al vreemd (die wist niet vd bv natuurlijk) dat ik zoveel voorgeschreven kreeg haha. Veel boertjes laten, rommelen in de maag enzo. Gelukkig heeft een vriend van mij veel ervaring in de zorg, en had thuis nog van zo'n pijnstillers in de vorm van pleisters liggen. Dus paracetamol hoef ik al niet meer te nemen. Schelen weer 4 per dag. Weet niet of je zoiets kunt krijgen bij de apotheek? Miss. Na bezoekje vd HA?

 

Bij mij ging de nacht wel goed.  2x wakker geworden maar ook meteen weer in slaap gevallen gelukkig.

Hopelijk gaat de dag voor jou wat beter xxxxx:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Steph222:

Vannacht is me zwaarder bevallen. Rugpijn dat ik heb, verschrikkelijk. Ze staan precies ook feller gezwollen en op ontploffen. Wat een helse nacht. Ook die pijnstillers, mijn maag begint er raar van te draaien. Vervelende is dat ik alles alleen moet doen... Hopelijk met jouw alles goed geweest de tweede nacht?

Hey meid, 

ik heb heel veel pijn gehad de eerste dagen en last gehad van mijn maag. Ben dan naar de huisarts gegaan voor zwaardere pijnstillers en die niet werken op de maag en wat een verschil! Ik was ook niet meer zo gespannen van de pijn en mijn maag was meteen ook wat kalmer.

nog veel herstel toegewenst

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is vooral de rugpijn, ik heb een warmtekussen op mn rug gelegd nu gaat het weer wat. Ben wel gestopt met de zware pijnstillers,  ik neem ze niet meer uit voorzorg maar enkel als ik echt niet meer kan. Ik voel de borsten wel feller werken nu, maar niets dat ik niet aankan. Ze voelen nu wel echt ontploft aan, maar het is doenbaar. We zijn nu dag 2 dus vermoed dat de paracetamol toch moet minderen nu he. Blij dat jij wat hebt kunnen slapen. Geen last van de rug? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Steph222:

het is vooral de rugpijn, ik heb een warmtekussen op mn rug gelegd nu gaat het weer wat. Ben wel gestopt met de zware pijnstillers,  ik neem ze niet meer uit voorzorg maar enkel als ik echt niet meer kan. Ik voel de borsten wel feller werken nu, maar niets dat ik niet aankan. Ze voelen nu wel echt ontploft aan, maar het is doenbaar. We zijn nu dag 2 dus vermoed dat de paracetamol toch moet minderen nu he. Blij dat jij wat hebt kunnen slapen. Geen last van de rug? 

De eerste nacht had ik wel last van mijn onderrug. Ik slaap normaal op beide zijen/rug. Dus dit is ook ff wennen. Ik neem wel altijd voor t slapen voor de zekerheid 1 paracetamol 500mg ipv 1000 wat dr. Verdonck voorschreef. Heb nl ook die pleister en wil mezelf niet gaan drogeren haha. Tegen mij hebben ze gezegd dat wanneer ik pijn had/door voelde komen, gewoon een paracetamolletje nemen. Maar ben idd heel blij dat ik goed kan slapen. Kun je niet op de bank (rechtop, kussen tussen de rug en hoofd) nog een beetje dutten?

 

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Steph222:

ja hoor, probeer af en toe mn ogen een beetje te sluiten. Heb ook al van 6u geen pijnstiller meer genomen. Ik krijg soms wel een branderig en jeukerig gevoel eraan :-) goh wou die week toch omvliegen he. Als we moeten werken vliegen ze om.

Ja, alhoewel ik mijn tijd goed omkrijg met "studeren". En ben zojuist shooter gaan kijken, nieuwere serie op netflix..

Ik voel wat luchtbelletjes rond mijn linkerborst. Ook doet t drukken tussen mijn borsten. Das nog wel t meest irritantr. En soms wat kleine mini steekjes rondom de tepels. Auwtsj!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé hoe gaat het daar? Begint het al wat in te werken? Soms 'klotst' het bij mij in mijn borsten :-) maar op dit moment gaat het vrij goed. We beginnen op de goede hersteltrein te zitten. Is die borstband bij jouw ook zo vervelend? Veel liefs en rust nog goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Steph222:

hé hoe gaat het daar? Begint het al wat in te werken? Soms 'klotst' het bij mij in mijn borsten :-) maar op dit moment gaat het vrij goed. We beginnen op de goede hersteltrein te zitten. Is die borstband bij jouw ook zo vervelend? Veel liefs en rust nog goed

 

heee xxx

wanneer ik net wakker ben of lang heb gezeten voelt het niet fijn om te wandelen. Ik heb dan serieus het gevoel dat ze te zwaar zijn, dat het er elk moment kan uitvallen vanonder. Ik hou ze dan echt goed vast, geen gezicht natuurlijk. Zelf heb ik geen borstband. Heb wel echt het idee dat (voor mij) de linkerborst veel dikker en groter is dan de rechter. of dat het verband scheef drukt ofzo. Het verband jeukt sws de hele tijd, en drukt echt op mijn buik/maag. Bloedje irritant.

Ja, gelukkig gaan de dagen nu vrij snel. Alsof het gister was dat ik in de auto zat, superzenuwachtig en nerveus.

Maar gelukkig dat het bij jou ook goed gaat!  Nu maar wachten totdat het stomme verband af mag en  resultaat een beetje zichtbaarder word!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dkayleigh:

 

heee xxx

wanneer ik net wakker ben of lang heb gezeten voelt het niet fijn om te wandelen. Ik heb dan serieus het gevoel dat ze te zwaar zijn, dat het er elk moment kan uitvallen vanonder. Ik hou ze dan echt goed vast, geen gezicht natuurlijk. Zelf heb ik geen borstband. Heb wel echt het idee dat (voor mij) de linkerborst veel dikker en groter is dan de rechter. of dat het verband scheef drukt ofzo. Het verband jeukt sws de hele tijd, en drukt echt op mijn buik/maag. Bloedje irritant.

Ja, gelukkig gaan de dagen nu vrij snel. Alsof het gister was dat ik in de auto zat, superzenuwachtig en nerveus.

Maar gelukkig dat het bij jou ook goed gaat!  Nu maar wachten totdat het stomme verband af mag en  resultaat een beetje zichtbaarder word!!

Hahah ik had ook het gevoel als ik recht stond dat ze precies door mijn huid zouden vallen :D . Dat gevoel heb ik

al dagen niet meer. Hoe komt dat jij geen borstband hebt of heeft hij niets gezegd? Ik had ook dat gevoel in mijn buik. Voelde me echt ongemakkelijk en was echt opgeblazen en zag er zwanger uit haha :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.