Ga naar inhoud

Dkayleigh : 3 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

@LISA96 @twijfelgeval92 ... ja, snap goed dat je twijfelt over de grootte. Ik heb dat nu al... ik heb nu een volle b/ kleine c, ben 1.60 en weeg 50. En 260 cc vond ik groot, die wat daarna kwam (even vergeten welke cc) was ècht te groot. Dat vond mijn vriend ook, en dr. Verdonck zelf ook. Dus ik heb wel echt voor t maximale gekozen. Hopelijk pakt dat goed uit haha...

 

@Monica84  Ik heb ook heel lang getwijfelt. Mijn boobs zien er nu nl ook goed uit, maar ik vind grotere boobies gewoon veel mooier... En bv is bij ons in omgeving niet echt "normaal", heb het dus ook niemand verteld, behalve mijn vriend en zijn goede vriend (die mij af en toe komt helpen). Waarover twijfel jij nog? 

 

Kusjes xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei LISA96:

@twijfelgeval92 Dat klopt! Alleen dacht ik altijd ik ben niet diegene die twijfelt of ze te klein vindt. Bij het passen dacht ik bij 330 cc woow best groot maarja wie weet ziet het er heel anders uit naakt, in BH en als ze nog veranderen

Ze zullen nog zoveeeeeel mooier worden ! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT SPANNEND ZEG :D ik ben 19 augustus geopereerd door Verdonck, en dat was mijn beste beslissing ooit! Heb ik het vervloekt na de operatie? Omg ja! Ik heb toch best afgezien maar al bij al wel redelijk goed hersteld :) het is vooral die borstspier dat je voor alles gebruikt dat zo vervelend is.. en ja jouw rug door het slapen in 1 positie! Maar alles komt goed en binnen 2 maand zal je zo blij zijn als die domme sportbh en borstband uit mag haha :D ik heb trouwens 295 cc motiva :) 

 

alvast heel veel succes morgen en veel beterschap toegewenst :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MeisjemetAcup hahaha dankjee xxx ohh, dan ben je dus nu al lekker n tijd verder he! Ik hoor gelukkig alleen maar goede dingen over dr. Verdonck! Begin namelijk van alles in mn hoofd te halen wat er mis kan gaan... niet slim haha. Moet gelukkig vanmiddag tot vanavond werken, gaat de tijd hopelijk ook wat sneller!

Ja, ik ben wel beetje bang voor de pijn. Zolang zo weinig kunnen doen enzo): Maar heb al allerlei pijnstillers in huis gehaald! zucht... nu nog maar even wachten dan :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Dkayleigh:

@TessaDLCDP oh, wat erg! Mag ik vragen wat er is gebeurd??

Daar ben ik wel 'n beetje bang voor.. eventuele complicaties enzo. Ben nog nooit geopereerd geweest, en val normaal al bijna flauw bij het zien van naalden. Maar ik ga mij sterk houden haha. Pijnstillers heb ik wel al geregeld. heb zojuist ook even extra shampoo ed. gehaald. Alles is weer aangevuld:P.

Dankje voor je tip vh voedingskussen! kan ik ook naar zoeken in de stad!

@Dkayleigh

mijn borstspier is niet ver gnoeg ingesneden, ze moeten een inschatting maken maar omdat I kveel krachttraining doe is mijn borstspier stugger dan normaal.. no problem :)

weet je, er kanzoveel gebeuren, je kan morgen ook onder een bus lope bij wijze van spreken.. er gebeurd zo weinig tegenwoordig, de kans is zo klein joh!

 

ik had joggingbroeken en truien/besten aan, mijn herstel was snel en had nauwelijks pijn, had redelijk snel de pijnstilling afgebouwd en alleen op Paracetamol verder geleefd, vanaf dag 1 heerlijk 8 uur achter elkaar geslapen, eerste week hulp gehad met uit bed komen maar dat was het...

 

komt wel goed x

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei TessaDLCDP:

@Dkayleigh

mijn borstspier is niet ver gnoeg ingesneden, ze moeten een inschatting maken maar omdat I kveel krachttraining doe is mijn borstspier stugger dan normaal.. no problem :)

weet je, er kanzoveel gebeuren, je kan morgen ook onder een bus lope bij wijze van spreken.. er gebeurd zo weinig tegenwoordig, de kans is zo klein joh!

 

ik had joggingbroeken en truien/besten aan, mijn herstel was snel en had nauwelijks pijn, had redelijk snel de pijnstilling afgebouwd en alleen op Paracetamol verder geleefd, vanaf dag 1 heerlijk 8 uur achter elkaar geslapen, eerste week hulp gehad met uit bed komen maar dat was het...

 

komt wel goed x

Maar nu is wel uiteindelijk alles goed? ja, daar stel ik mijzelf ook mee gerust...als het niet veilig was allemaal, was t heus niet toegestaan in de EU. hahaha, maar toch nerveus ;d

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobielicious~ thaaanks xxxx,

oké, mijn update van vandaag:

om half 12 vertrokken naar de kliniek, 12.15 was ik daar. om 12.30 moest ik mij melden, kreeg ik bewijs van betaling en moest ik nog een documentje ondertekenen. Vervolgens heb ik samen met mijn vriend plusminus 15/20 minuten in de wachtkamer. Toen kwam een vrouwelijke mij ophalen, en begeleide ons naar de privé kamer. Ik stond versteld, de gehele kliniek is super clean, netjes en chique. De mevrouw was super aardig! Meteen van alles vertellen enzo...In de privékamer kreeg ik weer een hoop informatie. Thank god dat mijn vriend er bij was, want na 1 min was ik precies alles weer vergeten hahaha:rolleyes:

Ik heb toen mijn kleedje aangedaan, de badjas, slippers en haarnetje. Nog een half uur ong. gewacht, want om half 2 werd ik al opgehaald door de arts! Ze vertelde mij de procedure, en stelde mij op mijn gemak. Echt heel fijn...

De anesthesist kwam zich voorstellen, ook een hele aardige (wat oudere man), en dr. Verdonck kwam op mijn lichaam kleuren ^_^

Prikken van het infuus was een regelrechte ramp. 4e x door de anesthesist geprikt, die was raak. (heb hele dunne adertjes, dus mevrouw prikte er steeds langs hehe). Bloeddruk gemeten, en toen het eenmaal in mijn lichaam kwam, viel ik na 2 min in een diepe slaap.

'n minuut later werd ik wakker... "je bent al klaar hoor meis!", ik zei: "Och u, dat meent u niet." Jahoor, daar kwam ook meteen de brandende pijn opzetten. Ik had het gevoel alsof ik hele verhalen had verteld, maar dat viel blijkbaar wel mee:75:. Ik werd terug naar de kamer gereden naar ong. 10 minuutjes. Daar kreeg ik een glas cola en twee broodjes. Ik heb een half uurtje gelegen (en n broodje opgesmikkeld, jeetje.. wat had ik een honger!). Ik mocht al vrij snel gaan, wel nog een extra pijnstillertje gekregen tegen het branderig gevoel van mijn borstspieren.

Nu zit ik thuis, ik merk dat ik idd niet teveel moet doen (lastig...) en zit lekker op de bank. T is nog ff proberen hoe en wat, ben benieuwd morgen!

 

Kusjes xxxxxxxxxxxx
en bedankt voor jullie lieve reacties:wub: doet goed! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.