Ga naar inhoud

Dkayleigh : 3 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallootjes hier!

Ik ben een nieuw lid, kort voorstellen: mijn naam is Kayleigh en ik ben 21 jaartjes jong. Al een hele tijd lang twijfel ik aan mijn borsten...Ik vind ze nie mooi. Ik ben trouwens 1.61 groot en weeg 50 kg-_-

Een maand geleden consult gehad (€35) bij de kliniek in Genk. Ging vlot, alles was al snel duidelijk. Sympathieke dokter, en vriendelijke medewerkers.

3 januari staat de operatie gepland bij dr. Verdonck (helluppp, nog ffkes maar!) ... en ik ben kei zenuwachtig! Het borstenforum heb ik veel te laat ontdekt, en nu probeer ik mijn hart een beetje gerust te stellen met jullie ervaringen!

Ik krijg 260 cc (rond), achter de spier geplaatst. Wat uit zou komen op een nette Dcup. Absoluut wat ik mooi vind:wub:

Ik hoop dat de pijn gaat meevallen, want ik heb wel een hekel aan zitten niksen. Komt goed uit dat ik een beetje kan studeren voor tentamens!!

Ik heb er ontzettend veel zin in!

Hebben jullie tips.. hoe het beste de eerste paar dagen door te komen (qua pijn), welke kleding is het handigste? Enkel dikke truien en joggingbroeken?

 

Ik hoor graag van jullie:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meid! Spannend! 3 januari is al zo:) bij iedereen is het herstel anders. Bij mij is het heel goed gegaan, gelukkig! Het slapen is wel lastig, dan heb ik last van mijn rug. Zorg dat je voldoende boodschappen in huis hebt en de eerste dagen iemand die voor je kan zorgen! Vesten zijn het handigst vind, die hoeven niet over je hoofd en dan hoeft je zo weinig mogelijk moeite te doen:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Ik ben ook 22 December door dr Verdonck geopereerd in de Wellness kliniek. Niks op te merken over deze kliniek en over de dokter. Super service. Zit nu nog een week in het verband en woensdag moet ik terug voor de hechtingen.. 

Je hebt de goede keus gemaakt om daar je borstvergroting te laten uitvoeren hihi.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimmie1991 goed dat je het zegt! Ik denk dat ik vanavond nog even snel de stad in ga... heb namelijk totaal geen vestjes. Ben meer vd hoodies haha. Mijn vriend heeft de 1e 2 dagen vrij, en een goede vriend die woont in de buurt en kan af en toe ook helpen gelukkig!

@beau1993 ja echt tè spannend. kan nergens anders aan denken! Tijd lijkt zo langzaam weg te tikken .. 

@LISA96 Fijn om te horen dat je tevreden bent! Ik ga straks na het werken even je topics nalezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat leuk!

ik ben vorig jaar oor hem in December geholpen, moet terug omdat ik een complicatie heb in Februari, maar dat is niet aan de arts te wijten.

neem makkelijke kledig mee, zorg dat er eten van te voren klaar staat (Vooraf koken en opwarmen bijvoorbeeld)en zorg dat je genoeg pijnstilling hebt.. een voedingskussen slaapt makkelijk en lekker, dat hielp mij enorm. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TessaDLCDP oh, wat erg! Mag ik vragen wat er is gebeurd??

Daar ben ik wel 'n beetje bang voor.. eventuele complicaties enzo. Ben nog nooit geopereerd geweest, en val normaal al bijna flauw bij het zien van naalden. Maar ik ga mij sterk houden haha. Pijnstillers heb ik wel al geregeld. heb zojuist ook even extra shampoo ed. gehaald. Alles is weer aangevuld:P.

Dankje voor je tip vh voedingskussen! kan ik ook naar zoeken in de stad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de H&M van die losse lange hemdjes gaan halen zodat ik geen broek aan moest doen haha. Nu in de solden liggen die er voor rond de 10 euro. Ik ben helaas iemand die een traag herstel heeft. Mijn vriend helpt me nog altijd recht en mij wassen enzo... Ik had ook droogschampoo gekocht en mijn vriend had ook net een week verlof. Ik ben wel naar de huisarts gegaan voor zwaarde pijnstillers, want ik kwam om de paar uur wakker van de pijn snachts...

iedereen is anders en helaas heb ik iets zwaarder herstel haha. 

Lieve groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twijfelgeval92 oh, da's ook wel heftig dan! Hoeveel weken na de operatie ben je nu? 

Is het aantrekken van een broek moeilijk? Ik heb een lekker loszittende joggingbroek. Die zal ik denk ik vooral gaan dragen. Kan me echt niks voorstellen bij de pijn van een bv... Weet ook niet of ik een hoge/lage pijngrens heb. Gelukkig geneest mijn lichaam wel vrij snel van wondjes en littekens, maar bij een bv zal dat natuurlijk ook wel anders zijn.

Nog trouwens maar 3 1/2e dag... kan echt niet meer wachten nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dkayleigh

iedereen is anders he, maar ik heb nog geen trekkracht en de broeken die ik heb sluiten net teveel aan, sweatpants doe ik die aan van mijn vriend haha. Ik ben nu 1 week ver en kan niet wachten om ze te zien, eerste dagen waren afzien, maar idd iedereen is anders en je ziet wel, maar spijt zal je niet hebben, ik toch zeker niet, ook niet wanneer ik het meest pijn had! Toen keek ik naar de heuveltjes en dacht ik kheb toch eindekijk tieten he :D, kwens je alvast veel succes en rust veel! 

 

Lieve groetjes

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twijfelgeval92 echt zo spannend om ze de 1e x te mogen bewonderen! Richting welke cupmaat ging jij ook alweer (ongeveer dan?) ohhh, ik word gewoon zo enthousiast van jullie verhalen en goed gelukte vergrotingen heeehh!

mijn eerste consult is nu 3 à 4 weken geleden, ik ben bijna alweer vergeten hoe fabulous ze eruit zagen onder dat witte topje hahaha.. pfff, kan zo hard niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dkayleigh de gok was op een volle D, vanwege me chubby lichaam heheh en als ik wakker werd zeiden ze dat het een volle C zou worden. Maar nu zien ze er alweer groter uit, ik zou wel eens een foto posten, weliswaar zitten ze nu nog in verband, maar kan niet goed uploaden via ipad... Ik was alles vergeten en was ontzettend nerveus maar het eerste wat ik zei tegen mijn vriend was 'ik heb tietjes juuuuij' hahaha zolang ik geen complicaties heb en nog altijd kerngezond mag blijven kan het me niet veel schelen of ze dan de grootte niet behalen die ik zo wenstte. Mijn oogjes glinsteren nu al als ik de grootte zie hehe

 

lieve groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twijfelgeval92 om 12.30 moet ik me melden bij de receptioniste... Er stond in de e-mail dat ik dan nog +- 3 uur moest wachten voordat ik geopereerd werd... killings! Best laat dus. Had liever 's morgens vroeg al gemoeten hahahah, ben echt veel te ongeduldig hiervoor. Zou eigenlijk moeten studeren nu, maar ik lees alleen maar topics hier op het forum :lol::lol:

'k ga dus zeker mijn laptop meenemen, en voor mijn vriend de iPad. Kunnen we tenminste series kijken op netflix haha

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan om bij twijfel voor de operatie nog te passen. Ik heb 330 cc en zit nu nog in het verband maar voel me niet bepaald gelukkig. Of het nu komt door deze verandering of wat dan ook geen idee maar waarschijnlijk vind ik ze te klein. 

Als ik een blousje draag zie je een kleine heuvel en dan blijf ik mijn hoofd maar denken, waarom heb ik niet groter gepast? Terwijl ik bij de passessie 330 best wel groot vond. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LISA96 hey, 

velen zeggen hier nog het gevoel te hebben dat ze 'gegroeid' zijn achterna. Miss dat dan de spier zich wat aangepast heeft en daardoor wat meer ruimte geeft? Mijn eerste gedacht was trouwens ook dat ik ze wat te klein vond, maar ze zitten nu wel ook nog in een verband die ze samenperst en het beste resultaat zie je pas na weken dus kop op, ze zijn vast en zeker prachtig! Uiteindelijk verander je iets aan je lichaam wat er biologisch gezien niet thuis hoort, dus normaal dat je even moet wennen. Geef het wat tijd of bel even met de chirurg?

@Dkayleigh

als je nog twijfelt kan je nog altijd eens passen ervoor zoals Lisa zegt of eens bellen met de chirurg om erover te praten. Ik was 2de om geopereerd te worden en was vrij vlot opgenomen. Zorg zeker voor comfortabele kledij en dat je gemakkelijk in de wagen van je begeleider zit en dat thuis al een gemakkelijk bed met kussens of zetel voor je klaarligt. Ik wou vooral slapen de eerste dag haha ! Miss toch al wat studeren zodat je de eerste 3 dagen goed kan rusten en ontspannen! Succes met je examens xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twijfelgeval92 Jaa dat lees ik inderdaad ook dat vele zeggen dat ze nog veel veranderen. Maar heb zo weinig geduld :(. En inderdaad ze zitten nog samengeperst en ingepakt maar je hebt meteen een verwachting en voorstelling ervan en dat blijft maar in mijn hoofd zweven. Waar ben jij geopereerd en hoeveel cc heb je? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LISA96

vrijdag 23 december, dus nu 7 dagen later joepie, dr verdonck, 350 cc motiva dual plane. Een dagje later of jij als ik het goed heb :D. normaal dat je wel met twijfels zit he. Ik denk ook veel aan negatieve dingen, maar probeer daar afstand van te doen. Is normaal he, dat je iets verandert en wilt dat het perfect is ! Ik wou vandaag al een lingeriewinkel binnen gaan hahah. Denk gewoon aan het feit dat ze niet meer zijn zoals vroeger, denk ik ook altijd ! You got bigger boobies ! 

Lieve groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LISA96:

Ik raad je aan om bij twijfel voor de operatie nog te passen. Ik heb 330 cc en zit nu nog in het verband maar voel me niet bepaald gelukkig. Of het nu komt door deze verandering of wat dan ook geen idee maar waarschijnlijk vind ik ze te klein. 

Als ik een blousje draag zie je een kleine heuvel en dan blijf ik mijn hoofd maar denken, waarom heb ik niet groter gepast? Terwijl ik bij de passessie 330 best wel groot vond. 

xxx

Hoi Lisa, ik zit ook nog stevig ingepakt met borstband. Ben 23 december geopereerd en nu zijn het ook twee glooiende heuvels, nog niet eens wat ik had met BH aan. Toch verzekert mijn omgeving me erban dat het flinke tantes zijn geworden terwijl ik dat beeld helemaal niet heb. Ik denk dat je straks nog verrast gaat zijn als je je pakketje hebt uitgepakt. Geduld is een schone zaak. Ben benieuwd hoe je je woensdag voelt. Donderdag mag ik uitpakken...kan niet wachten. Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.