Ga naar inhoud

tennan: 7 februari 2017 : Dr. Schiettecatte: Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hey^_^

Ik ben een meisje van 23 jaar, ik wil al een borstvergroting vanaf mijn 14 jaar en nu is het eindelijk zover. Ik heb een 75A in bh's van de H&M en deze zitten nog niet al te vol moet ik zeggen. In november ben ik mijn intake gesprek bij diana gabriels gaan doen en werd hierna doorverwezen naar Dr. Schiettecatte (waar ik tevreden mee was want ik had al veel positieve dingen over hem gelezen op dit forum). Het consult met hem was heel aangenaam, hij nam de tijd om uitgebreid over alles uitleg te geven en vroeg ook of ik hem wat foto's kon laten zien van wat ik mooi vond. Nu waren we over het soort profiel van de siliconen bezig en ik zei dat ik aan de hand van foto's van het internet eerder voor de moderate profile wou gaan omdat ik eigenlijk een zeer natuurlijk resultaat wil en zeker niet te groot maar hij zei dat ik redelijk smal ben vanboven en dat er gevaar is dat deze misschien net ies te breed gingen zijn dus dat high profile een betere keuze ging zijn voor mij.

Dan vervolgens het aantal cc kiezen, dit vind ik het moeilijkste, ik was aan het twijfelen tussen 250,275,300 maar heb uiteindelijk die 300 al wat vlug afgeschreven omdat ik bang ben dat dit te groot ging zijn en uiteindelijk heb ik gekozen voor 275cc. Nu ben ik eigenlijk terug aan het twijfelen of ik niet beter voor 250cc zou gaan aangezien het ook gaat om een high profile en ik weer wat schrik heb gekregen van andere foto's van het internet en dat mijn borsten misschien ook met 275cc te groot zullen zijn voor mij. Ik zou graag een volle B, kleine C willen en hij zei dat ik met 300cc een volle C zou krijgen en met 275cc eerder een kleinere C.

Ik ben trouwens 1,71m en weeg 58kg.
De siliconen zullen dual plane worden gestoken en ik krijg de cohesive II.
Ik heb zelf hier foto's toegevoegd van een meisje dat een borstvergroting heeft laten doen en langs de linkerkant 250cc en langs de rechterkant 275cc heeft laten steken, de siliconen waren moderate plus profile, wat tussen moderate profile en high profile ligt veronderstel ik. Nu vind ik haar resultaat heel mooi en ook van grote is het denk ik wat ik zou willen. Ik denk dat ik juist iets meer volume heb als haar voor de operatie, maar de mijne zijn wel iets minder groot van oppervlakte.

Nu zou ik graag willen vragen of er nog meiden zijn die 275cc of 250cc high profile hebben laten steken en die daarvoor ook een A of een AA hadden en hoe groot ze nu zijn en of zij er misschien foto's ook van hadden? 

Groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben een meisje van 23 jaar en wil echt al heel lang een borstvergroting.


Ik weet nog dat ik op mijn twaalfde, toen de meisjes in mijn klas toch al wat borsten begonnen krijgen, mij altijd heel slecht voelde. Ik was vroeger ook echt graatmager en kon zelfs niet verdikken ook al at ik genoeg. Nu rond mijn 16-17 ben ik toch uitgezet aan mijn heupen en heb ik een volle poep gekregen, ook nog een klein vetlaagje over de buik maar dat is misschien mijn eigen schuld aangezien ik nog altijd niet op mijn eten let:lol: Welnu bij mijn borsten is er toch nooit echt wat bijgekomen, de tijd dat ik de pil nam wel een beetje en dan had ik een A'tje maar ik heb nu al 3 jaar een spiraaltje waardoor mijn borsten echt naar het minimum zijn gezakt ik heb wel nog een A in H&M bh's maar weet dat in de bh's van de hunkemöller bijvoorbeeld ik toch nog wat plek heb in mijn A bh's :P

Mijn borstvergroting ligt al vast voor 7 februari 2017 in de Kliniek Amstelveen door Dr. Schiettecatte. Ik heb gekozen voor 275cc mentor high profile dual plane.
Zou graag een volle b, kleine c willen en EINDELIJK geen bh's/bikinis meer moeten kopen in de toekomst met padding. Ik zie er vooral naar uit om gewoon een driehoekjes-bikini te kunnen aandoen en mooie rondjes te hebben daarin! Ik heb het toch nog niet zo goed door allemaal maar dat zal nog komen. Heb wel al super veel research gedaan op dit forum, op andere Amerikaanse sites met voor en na foto's maar het is toch iets anders als het ineens bij jezelf gaat gebeuren :D

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tennan hoi meid! Lastig he keuzes maken, ik ben woensdag geopereerd door dr schiettecatte met 400 cc en ik kom ook uit een A het is wel meer als jij wil maar zoals je kan zien in me album valt het best wel mee.. Dus denk dat je prima keuze hebt gemaakt met 275 cc ben super benieuwd naar het resultaat! En dr schiettecatte is echt lieve man! Toi toi toi! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo @tennan, je hebt precies dezelfde twijfels als mij en heel gelijkaardig verhaal. :) Zou ik voor 250 cc kiezen of 275? Het zal heel mooi zijn met 250 cc maar vrees dat ik toch snel zal denken dat ik misschien beter dat tikkeltje groter gekozen had omdat je met kledij aan misschien nooit het verschil zou merken. Op zich vind ik wel het belangrijkst dat ik mij gewoon goed voel in mijn vel en niet om er mee te pronken (zou zelf liefst hebben dat niemand merkt van een borstvergroting, want ik schaam er mij enerzijds wel over), maar wel dat ik in bikini kan zonder mij constant te willen verbergen of vrezen dat er iets zichtbaar wordt omdat het zodanig plat is en de bikini erover kan schuiven... :D Of als mijn zoontje begint te stappen over enkele maanden en ik hem moet handjes geven en voorovergebogen staan, dat ik dan niet heel de tijd ongemakkelijk rondloop - zo van die banale dingen waar ik constant moet aan denken... 

Je wordt een paar dagen na mij geopereerd - spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brendax Hoi! Oh heb juist je foto's bekendn en ze zijn heel mooi geworden en indd ze vallen echt wel mee! Dank je ik denk dat ik nu wel zeker ban dat 275cc inderdaad een goeie keuze is. Ja ik vond Dr. Schiettecatte ook heel aangenaam op mijn consult, ik ben zelf ook super benieuwd, spijtig dat ik nog eerst een maand examens heb maar dat is dan mijn beloning! :D 

@Babylief hoi! Inderdaad heel gelijkaardig, ik zou ook liefst hebben dat het niet te veel mensen opvalt als ik in bikini sta, nu ja is het onvermijdelijk dan is het maar zo ik denk dat ik gewoon al supergelukkig ga zijn dat ik boobies heb! Ooh spannend wanneer is jou datum? En ben je er al uit wat je ga kiezen?

f

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.