Ga naar inhoud

Anne : 30 maart 2017 : Dr. van Selms : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hey Mirjam, wat leuk en spannend zeg! Ik ga niet passen, ik weet al wat ik (ongeveer) wil en laat het verder aan hem (het moet namelijk ook gewoon feitelijk passen en dat kan hij alleen beoordelen). Weet jij al wanneer de de operatie laat doen? XX Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, gefeliciteerd met je datum!  Spannend hè!?

ik wordt 13 maart geopereerd (ben 37 jaar, 1,71m 68 kg) en krijg 355cc achter de spier geplaatst.

heb ook twee kinderen (1,5 j en 3 j) dus begrijp je bezorgdheid wel.

hoop ook dat het allemaal gaat meevallen.

zit zelf ook achter de pc als dagelijkse job en heb ook 10 dagen vrijaf genomen.  Slecht 1 collega weet het van mij en mijn broer en zus... durf het nog niet vertellen aan mijn ouders

denk dat ze ook gaan reageren zoals jou familie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dank je wel @Anne de Lange voor je enthousiaste berichtje op mijn foto! Ik ben er heel blij mee inderdaad! 

Nog heel even wachten en je krijgt ook je mooie droom borsten van van Selms! Je kan hem inderdaad erop vertrouwen dat hij weet wat mooi bij je staat! Voor je het weet is het zo ver meid!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Mirri said:

Dank je wel @Anne de Lange voor je enthousiaste berichtje op mijn foto! Ik ben er heel blij mee inderdaad! 

Nog heel even wachten en je krijgt ook je mooie droom borsten van van Selms! Je kan hem inderdaad erop vertrouwen dat hij weet wat mooi bij je staat! Voor je het weet is het zo ver meid!! Xx

Dank je wel, superlief! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey allemaal, nou de datum komt steeds dichterbij en ik ben er gemengd zenuwachtig/blij en bezorgd over :huh: 

Krijg ik vanmorgen nog even een leeg mailtje met alleen dit bericht:

 

9 Deaths Are Linked to Rare Cancer From Breast Implants https://nyti.ms/2nz2WHR

 

Gadverdarrie, dat is ook niet echt bepaald opbeurend ..... 

 

:wacko:

 

Ik heb diegene dat laatste gezegd en dat ik de hydrogel monobloc krijg en dat al die enge verhalen daar sowieso niet voor geldt... (hoop ik althans...)

 

XX Anne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Anne de Lange

 

Ja het gaat nu echt opschieten! Het komt goed, het is zo iets bijzonders om mee te maken. En dat moet je jezelf echt gunnen! 

 

Vervelend dat iemand dat naar je toe stuurde! Is helemaal niet nodig. Diegene maakt zich misschien zorgen (tenminste ik hoop dat het daarom gestuurd is) maar het is jouw keuze, niet van hem of haar! Je kan wel vanalles vinden over artikelen waar je kanker van krijgt. En dat kunnen allemaal onzin artikelen zijn.

 

Geniet lekker van het aftellen naar de datum! Je krijgt er steeds meer zin in, want je weet wat je gaat krijgen!

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Mirri said:

Geniet lekker van het aftellen naar de datum! Je krijgt er steeds meer zin in, want je weet wat je gaat krijgen!

 

Groetjes 

Haha dat klopt!! Ik krijg er inderdaad steeds meer zin in!! Spannend hoor! Ik kijk ook wel op tegen alle ongemakken die ik straks zal hebben hoor, maar ik heb tegelijk zoiets: dat komt echt wel goed. XX Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh bah.. heb het net even dat nare artikel gelezen..:19: Had dat misschien toch liever niet gedaan..

Kunnen de hypochonders onder ons maar beter niet lezen.   

 

Wel naar dat iemand dat vlak voor je operatie nog even stuurt. Het gaat helemaal goed komen meis. Ga je vooral lekker voorbereiden op de operatie en omring je vooral met mensen die je wel steunen en jou je eigen keuzes laten maken :)

 

Nog maar een weekje en dan heb je eindelijk je droomborsten! Ben je al voorbereidingen aan het treffen voor de operatie? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah, @Anne de Langewat een ontzettend vervelend mailtje! Dat komt van iemand die totaaaaaaaaaaaaaaaal geen verstand heeft van wat alcl (waar het hier over gaat) is en bij hoeveel % van de mensen het voor komt. Het komt namelijk zelden voor bij vrouwen met implantaten en even zelden bij mensen zonder implantaten!
Er is hier op het forum een topic over, zal ff voor je zoeken. Dan ben je waarschijnlijk weer wat meer gerust gesteld.

Ik zeg niet dat het artikel niet klopt, dat je toegezonden kreeg, maar het gaat hier om 'reports' niet om een onderzoek met controlegroep, dat toch iets beter op percentages kan aansturen.

Zou me er niet te druk over maken meid. Er zijn miljoenen vrouwen met borstimplantaten, meer dan de helft ervan met geruwde implantaten, en alcl is een zeldzame ziekte!
 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/23/2017 at 9:52 PM, best_boobie said:

He bah, @Anne de Langewat een ontzettend vervelend mailtje! Dat komt van iemand die totaaaaaaaaaaaaaaaal geen verstand heeft van wat alcl (waar het hier over gaat) is en bij hoeveel % van de mensen het voor komt. Het komt namelijk zelden voor bij vrouwen met implantaten en even zelden bij mensen zonder implantaten!
Er is hier op het forum een topic over, zal ff voor je zoeken. Dan ben je waarschijnlijk weer wat meer gerust gesteld.

Ik zeg niet dat het artikel niet klopt, dat je toegezonden kreeg, maar het gaat hier om 'reports' niet om een onderzoek met controlegroep, dat toch iets beter op percentages kan aansturen.

Zou me er niet te druk over maken meid. Er zijn miljoenen vrouwen met borstimplantaten, meer dan de helft ervan met geruwde implantaten, en alcl is een zeldzame ziekte!
 

xxx BB

Bedankt Best_Boobie!! Dat stelt mij zekert gerust! XX Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

kort vervolg: ik krijg EN borsten EN minder dijen :o

 

VRE-SE-LIJK spannend !!!

 

EN ik heb TWEE klein kinderen 

EN een konijn

EN een man

EN ik doe graag alles in huis

EN ik ben druk

EN ik maak mij sowieso altijd al veel zorgen

EN nu maak ik mij VRESELIJK VEEL ZORGEN :134: :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

EN ik kan het met niemand delen, want bijna niemand weet het

EN die het wel weten verklaren mij voor gek

EN ik ben normaal ook heel saai en verantwoord

DUS ik denk: BEN ik ook niet gewoon helemaal knettergek geworden ??!!!!!!

 

MAAR ik wil het al jaren !!!!

En eigenlijk straks ook nog tepelpiercings :136:

 

oooooooooo nou ik ga maar even kalmeringsthee ofzo maken:viannen_76:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Anne de Lange hahahaha :45: echt you made my day. 

 

Maar heel herkenbaar hoor ik ben ook zo'n saai, verantwoordelijk en conservatief typetje, maar wel eentje die nu eens een keertje VOOR ZICHZELF KIEST en een keer niet doet wat anderen van haar verwachten. Wij mogen ook een keertje uit het gareel stappen en iets "geks" doen. 

 

Gaat helemaal goed komen meis, denk alleen dat je man voorlopig even voor de kinderen en het konijn moet zorgen, het huishouden moet doen en moet koken(dusja sommige gerechten zal je inderdaad voorlopig even niet meer eten). Ooh wat gaat hij jou na deze voor hem ongekend zware weken waarderen. Jij gaat even een paar weekjes met de beentjes omhoog (boobs goed bedekt) in de tuin van het zonnetje en een goed boek genieten:beach:. Kan wel ergere dingen bedenken :P

 

En na die paar weekjes ben je weer gewoon de saaie en verantwoordelijke Anne, maar wel met mooie bOObs!

 

Heel veel succes met het doorkomen van deze laatste paar dagen voor de operatie meis! Ik kijk uit naar je verslag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh @Anne de Lange!! Snap helemaal je gevoel maar komt echt helemaal goed!! Je wordt wakker met super borsten! Het is echt lastig idd om alles los te laten en dat je niks kan/mag. Maar voor je het weet doe jij weer heel veel.. dan denk je, had ik er maar meer van geprofiteerd en genoten. ;) Die eerste herstel weken krijg je nooit meer terug dus laat ze maar heel mooi worden!! 

Je bent niet gek geworden, je hebt naast altijd verantwoord zijn, harstikke goed voor jezelf gekozen!! 

Je kan het! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat we je kunnen steunen :)

 

Alvast heel veel succes morgen! Ga je vooral niet druk maken, dat is namelijk nergens voor nodig. Het is geen spontane ondoordachte actie maar een weloverwogen keuze. Daarnaast heb je gekozen voor een uitstekende arts in een goed ziekenhuis. Je bent daar in goede handen en over een paar weken denk je: 'Heb ik mij daar nou al die tijd zo druk om gemaakt?'.  

 

Ik ga morgen in ieder geval voor je duimen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, B00bies said:

Ben blij dat we je kunnen steunen :)

 

Alvast heel veel succes morgen! Ga je vooral niet druk maken, dat is namelijk nergens voor nodig. Het is geen spontane ondoordachte actie maar een weloverwogen keuze. Daarnaast heb je gekozen voor een uitstekende arts in een goed ziekenhuis. Je bent daar in goede handen en over een paar weken denk je: 'Heb ik mij daar nou al die tijd zo druk om gemaakt?'.  

 

Ik ga morgen in ieder geval voor je duimen! xx

Heel lief, dank dank dank!!! XX Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve dames, nou het gaat echt belachelijk goed met mij!! Ik zit kipfit op de bank, net lekker met een collaatje in de tuin gezeten. Het is me allemaal heel erg meegevallen! Ik was gelijk 7 uur aan de beurt, huppa OK, aftekenen en gaan met die banaan. Van Selms heeft de grootste van de drie maten gekozen (400 CC hydrogel monobloc) en wat van mijn heupen weggehaald. Toen ik uit de narcose kwam moest ik alleen maar huilen gewoon van de spanning, en mn borsten boeide me eerlijk gezegd niet. Met een bh erover en qua voelen vind ik ze een keurige, bescheiden maat. Ook mn heupen zijn echt wat geslonken (de 'zadeltassen' zijn er niet meer). Wat een feest zeg!! Hopen dat dit zo goed blijft gaan!!! Straks lekker mijn kindjes knuffelen (ja rustig knuffelen!). Nogmaals veel dank voor jullie steun, dat was heel fijn!!! 

XXXX Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat huilen duurde trouwens maar heel even hoor :D ben daar nooit zo van :rolleyes: maar dan merk je inderdaad toch wat een rollercoaster dit is geweest. wat een spanning zeg zo voor die operatie! pffffffff

Zooooo blij dat ik weer lekker meer-dan-heelhuids eruit ben gekomen !!! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het je zo mee valt! Hopen dat het zo blijft, dan ben je er zo doorheen! Zie je helemaal nergens voor nodig al die spanning. 400cc is een mooie maat. Ben benieuwd hoe het wordt en het je vergaat! 

 

Hihi even huilen mag hoor. Het is ook niet niks zo'n operatie. 

 

Niet vergeten dat je net geopereerd bent hé. Dus doe lekker rustig aan. Een goed herstel staat voorop!

 

Ahhw, leuk en dan kunnen je kindjes de komende weken 'mama helpen'. xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wat goed om te horen dat het al zo goed met je gaat

Wel rustig aan doen.

ik ben vorige week op consult geweest bij dokter van selms.

ik wil graag ook de Monobloc hydrogel maar dan de 600 en 550 cc.

Van selms had het over 440 en 480.. maar als het goed is komt deze prothese anders over dan sileconen.. veel minder projectie..

misschien toch nog even passen

Beterschap x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.