Ga naar inhoud

Dokters Sint-Lucas Gent wie heeft er ervaringen mee?


boobsgirl

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben 28j en zit al jaren in mijn hoofd om ook een borstvergroting te laten doen. Nu is het zo dat ik alleenstaande mama ben geweest en het echt niet zag zit met een klein kindje en mn job in de zorgsector dit te laten uitvoeren, omwille van

dat ik het niet wil zeggen tegen familie of kennissen en vrienden.

Ik ben aangeboren met een afwijking aan mijn borst de ene is veel groter dan de andere dus daarom zit ik met een prothese, ik wordt er telkens mee geconfronteerd waar ik me niet helemaal vrouw door voel en ook onzeker door ben ...

ja ik moet me bukken ze gaan dat zien of zit alles nog goed bij het zwemmen, enz....

Nu heb ik een vriend die mij neemt zoals ik ben en ook achter mijn beslissing staat moest ik het overwegen hij pusht mij niet maar begrijpt mij volledig.

Nu zijn wij nog niet zolang samen maar misschien in de toekomst zouden we wel een kindje willen maar zover zijn we nog niet maar is het beter dat we de operatie dan uitstellen na de geboorte indien we nog een kindje willen?

Hoelang moet ik rekenen op het herstel?

En zijn er mensen die zich in Sint - Lucas te Gent hebben laten opereren en zo ja bij welke dokter en wat zijn jullie ervaringen?

Ik wil eerst eens luisteren welke dokters er zijn voor ik een afspraak maak.

Nog een fijne dag verder!

Groetjes

boobsgirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Boobsgirl,

Welkom op het forum!

Wat betreft het herstel, dat scheelt erg veel per persoon en per advies van een chirurg. Ik zou toch wel op (minimaal) twee weken veel rust rekenen, dus geen zwaar werk. Vaak krijg je het advies om 6 weken niet zwaar te tillen en niet je armen boven je uit te strekken etc. Maar dit zijn dingen die je aan je eigen chirurg kan vragen. Het herstel verschilt ook veel met plaatsing voor de spier en achter de spier, achter de spier is vaak pijnlijker en een langer herstel.

Wanneer ben je van plan om een kindje te krijgen? Is dat binnen nu en een jaar of binnen nu en 5 jaar. Dat lijkt me een groot verschil. Ik heb zelf ook nog geen kinderen en wil deze zeker over een paar jaar. Ik heb ervoor gekozen om mijn bv nu te laten doen omdat ik er nu juist veel plezier van zou hebben. Trouwens, het advies is vaak wel om na je bevalling een jaar te wachten voordat je geopereerd wordt volgens mij, althans dat lees ik regelmatig. Dus dat is ook belangrijk om te onthouden.

Ik heb helaas geen ervaring met het Sint Lucas, dus daar kan ik je niet mee helpen. Misschien kun je de zoekbalk (rechtsboven) gebruiken om ervaringen te vinden.

Fijne dag, ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Borsten veranderen absoluut na een kleintje. Als je op kort termijn een kindje wil, zou ik zeker nog even wachten met de operatie.

Zelf ben ik nu 17 dagen PO en ik heb echt mijn rust nog nodig. Sommige dagen heb ik nog veel pijn, zoals Fynic al zegt; dat is zo verschillend. De één heeft totaal geen last terwijl de ander weken pijn heeft.

Maar twee/drie weken moet je wel redelijk normaal kunnen functioneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
1 uur geleden zei boobsgirl:

Hey,

 

Ik had een vraagje wie heeft er ervaring met borstcorrectie's die  door chirurgen uit het Sint-Lucas te Gent zijn uitgevoerd?

 

Groetjes Boobsgirl.

 

He meis, 

Als je in de zoekbalk rechtsboven st lucas gent ingeeft komen er een aantal topics met ervaringen en vragen, wellicht heb je daar iets aan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.