Ga naar inhoud

beau1993 : 19 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei beau1993:

Hey 

Ik ben ook echt nerveus ja maar het is gezonde spanning denk ik. Ik ben meer bezorgd over reacties achteraf en of veel mensen het gaan merken. Ik wil ook niet dat mensen anders over mij gaan denken enzo...

Xxx

 

dat gevoel heb ik ook heel erg. Ik kwam er niet onderuit om het bepaalde mensen te vertellen. Mijn familie staat er gelukkig achter maar mijn schoonfamilie heeft al laten merken er niet echt achter te staan. Ook twijfel ik nog over wat mijn vriend er ECHT van vindt, hij zegt dat hij er achter staat...

Ik doe het voor mezelf en het is iets wat ik al jaren wil. Hier moet ik me maar aan vast houden.

 

Ben heel erg benieuwd naar wat ons te wachten staat kwa pijn en hoe het herstel zal gaan. Ik heb 3,5 week vrij op het werk en na 2,5 week start ik met een nieuwe opleiding. Hoop dat dit allemaal gaat. Spannend !!!

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Bloem94:

 

dat gevoel heb ik ook heel erg. Ik kwam er niet onderuit om het bepaalde mensen te vertellen. Mijn familie staat er gelukkig achter maar mijn schoonfamilie heeft al laten merken er niet echt achter te staan. Ook twijfel ik nog over wat mijn vriend er ECHT van vindt, hij zegt dat hij er achter staat...

Ik doe het voor mezelf en het is iets wat ik al jaren wil. Hier moet ik me maar aan vast houden.

 

Ben heel erg benieuwd naar wat ons te wachten staat kwa pijn en hoe het herstel zal gaan. Ik heb 3,5 week vrij op het werk en na 2,5 week start ik met een nieuwe opleiding. Hoop dat dit allemaal gaat. Spannend !!!

 

xxx

 

 

Ik twijfel er niet aan dat je vriend er achter zal staan als hij het resultaat ziet hihi. Inderdaad, ik wil het ook echt al lang en doe het ook voor mezelf. En in het ergste geval zijn ze even kwaad maar ze kunnen toch niet kwaad blijven he.

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2016 om 15:56 zei beau1993:

Dag dames. 

Het is zo ver, mijn operatiedatum ligt vast. 19 januari word ik geopereerd. Spannend. Nu begin ik echt nerveus te worden. Ik heb het nog niet tegen veel mensen gezegd omdat ik bang ben dat mensen het mij uit mijn hoofd proberen te praten. Hebben jullie dat ook? Ook weet ik niet goed hoe ik het op mijn werk moet vertellen want ik vind het nogal  persoonlijk. Is het ook misschien mogelijk  om foto's te zien? Dat zou ik heel leuk vinden.

Dankjewel 

Xxxx

O dat heb ik ook! Mijn collega's en m'n vader, daar ben ik nerveuzer voor dan voor de operatie zelf! "Waarom moest je op ziekenverlof, Lien?"... urgh <_< 
Maar heel veel succes alvast!
Foto's kan je normaal gewoon bekijken in het fotoalbum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook niet tegen mijn baas verteld omdat ik heb gehoord dat hij mij kan verplichten om verlof in te zetten. Is dat zo? Dus nu heb ik gewoon een briefje van de huisarts en ga ik me ziekmelden. Hopelijk kan ik het nog wat camoufleren in het begin..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2 december 2016 om 19:54 zei beau1993:

Hallo

Ik heb mijn eerste consult gehad met dokter verdonck en het is zeer goed meegevallen. Ik heb nu een a-cup en heb gekozen voor 300cc. Ik zou dan uitkomen op een c-cup. Ben 1.78m groot en weeg 60 kg. Nu begin ik te twijfelen of het niet te groot gaat zijn of als ze niet te erg zouden gaan hangen. Want ik heb foto's gezien bij iemand waar dat dus dus gebeurd was. Ook heeft dokter verdonck gezegd dat mijn borstbeen redelijk breed is en ik ben bang dat het er dan zo raar gaat uitzien met zo een grote spatie tussen ofzo. Heeft er iemand foto's of ervaringen? Laat maar weten.

Thanks

Hoi !

ik ben 1m70 , weeg 72 kilo en had een 75 B en heb bij dr Verdonck 355 cc. Ik zou uitkomen op een kleine D. Maar resultaten variëren bij iedereen. Ik vind het jammer dat ze alvast niet groter zijn. Maar kon niet groter gaan. Ze zitten nog volledig in verband nu (foto op mijn profiel) maar mijn borsten stonden vroeger al heel uiteen dus zullen ze nu ookal niet dicht bij elkaar staan. Kies het aantal cc waar jij je goed bij voelt.

naar gelang je lengte en je gewicht te zien heb je precies wel een mooi small slank figuur dus ik denk wel dat een C je mooi gaat staan. Ooit al gedacht om een goedkope Ccup bh te kopen en die eens vol te steken met opvulling of een rijstzakje en eens zo thuis rond te lopen en om te zien of het je bevalt ? Voor de rest is gemakkelijker als jij eens op je gemak gaat rondneuzen en miss vind je wel foto's van mensen met een gelijkaardig profiel als die van jou. 

Succes alvast!

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei twijfelgeval92:

Hoi !

ik ben 1m70 , weeg 72 kilo en had een 75 B en heb bij dr Verdonck 355 cc. Ik zou uitkomen op een kleine D. Maar resultaten variëren bij iedereen. Ik vind het jammer dat ze alvast niet groter zijn. Maar kon niet groter gaan. Ze zitten nog volledig in verband nu (foto op mijn profiel) maar mijn borsten stonden vroeger al heel uiteen dus zullen ze nu ookal niet dicht bij elkaar staan. Kies het aantal cc waar jij je goed bij voelt.

naar gelang je lengte en je gewicht te zien heb je precies wel een mooi small slank figuur dus ik denk wel dat een C je mooi gaat staan. Ooit al gedacht om een goedkope Ccup bh te kopen en die eens vol te steken met opvulling of een rijstzakje en eens zo thuis rond te lopen en om te zien of het je bevalt ? Voor de rest is gemakkelijker als jij eens op je gemak gaat rondneuzen en miss vind je wel foto's van mensen met een gelijkaardig profiel als die van jou. 

Succes alvast!

 

xxxx

Hey hey

Ik kan geen foto's bekijken op direct forum. Wel jammer want dat zou inderdaad handig zijn. Denk dat ik meer berichten moet plaatsen ofzo. Ja ik voelde mij goed met deze maat. Het zag er nog natuurlijk uit. Ik draag nu een maximizer bh van hunkemoller. Volgens hen vergroot dit 2 cups dus.. om er al wat aan te wennen. En dat het verschil niet zo groot gaat zijn erna want niet veel mensen weten het...

Xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei twijfelgeval92:

Hoi !

ik ben 1m70 , weeg 72 kilo en had een 75 B en heb bij dr Verdonck 355 cc. Ik zou uitkomen op een kleine D. Maar resultaten variëren bij iedereen. Ik vind het jammer dat ze alvast niet groter zijn. Maar kon niet groter gaan. Ze zitten nog volledig in verband nu (foto op mijn profiel) maar mijn borsten stonden vroeger al heel uiteen dus zullen ze nu ookal niet dicht bij elkaar staan. Kies het aantal cc waar jij je goed bij voelt.

naar gelang je lengte en je gewicht te zien heb je precies wel een mooi small slank figuur dus ik denk wel dat een C je mooi gaat staan. Ooit al gedacht om een goedkope Ccup bh te kopen en die eens vol te steken met opvulling of een rijstzakje en eens zo thuis rond te lopen en om te zien of het je bevalt ? Voor de rest is gemakkelijker als jij eens op je gemak gaat rondneuzen en miss vind je wel foto's van mensen met een gelijkaardig profiel als die van jou. 

Succes alvast!

 

xxxx

 

Wat ben ik blij om deze reactie van jou te lezen. Ik word 19 januari door Verdonck geopereerd. In eerste instantie had ik voor 300cc gekozen maar begon toch te twijfelen of het niet te klein zou zijn. Nou heb ik afgelopen week besloten om voor 350cc te gaan maar alweer begon ik te twijfelen.. is het niet te groot ... 

Ik heb 75a, ben 175 en 62 kilo. Ik zou graag op een volle c uitkomen. Hoop dat dit gaat lukken.

 

ik zou graag je foto's willen zien maar kan ze niet bekijken .. 

Wanneer ben je geopereerd en hoe is het gegaan?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei beau1993:

Hey hey

Ik kan geen foto's bekijken op direct forum. Wel jammer want dat zou inderdaad handig zijn. Denk dat ik meer berichten moet plaatsen ofzo. Ja ik voelde mij goed met deze maat. Het zag er nog natuurlijk uit. Ik draag nu een maximizer bh van hunkemoller. Volgens hen vergroot dit 2 cups dus.. om er al wat aan te wennen. En dat het verschil niet zo groot gaat zijn erna want niet veel mensen weten het...

Xxxx 

Als je idd niet wilt dat niet veel mensen dit weten is de maximizer bh een goed idee niemand zal een plots verschil opmerken :)! Hmm miss moet je idd al wat actiever meedelen met de mensen want mijn foto's staan openbaar. Kan je eens kijken tussen de regels van dit forum hoe alles ongeveer werkt. Je kan ook gewoon naar 'fotoalbum' gaan en borstvergrotingen. Miss dat je daar al iets ziet? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bloem94:

 

Wat ben ik blij om deze reactie van jou te lezen. Ik word 19 januari door Verdonck geopereerd. In eerste instantie had ik voor 300cc gekozen maar begon toch te twijfelen of het niet te klein zou zijn. Nou heb ik afgelopen week besloten om voor 350cc te gaan maar alweer begon ik te twijfelen.. is het niet te groot ... 

Ik heb 75a, ben 175 en 62 kilo. Ik zou graag op een volle c uitkomen. Hoop dat dit gaat lukken.

 

ik zou graag je foto's willen zien maar kan ze niet bekijken .. 

Wanneer ben je geopereerd en hoe is het gegaan?

 

xxx

Hey! 

Morgen mogen ze uit het verband en zal ik een nieuwe foto posten. Maar de 2 foto's die ik heb (in het verband nog weliswaar) staan openbaar . Ik zal kijken of ik jullie anders kan taggen ofzo in een reactie en dat jullie zo die sneller vinden ! Je bent nog groot dus dit gaat zeker niet te groot zijn. Maar neem gewoon de maat waar je het best bij voelt en jezelf niet teveel vergelijken met anderen en hun keuze. Want je zal nog meisjes vinden die kleiner zijn en minder gewicht die veel groter gegaan en zijn en omgekeerd ook. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren ! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei twijfelgeval92:

Als je idd niet wilt dat niet veel mensen dit weten is de maximizer bh een goed idee niemand zal een plots verschil opmerken :)! Hmm miss moet je idd al wat actiever meedelen met de mensen want mijn foto's staan openbaar. Kan je eens kijken tussen de regels van dit forum hoe alles ongeveer werkt. Je kan ook gewoon naar 'fotoalbum' gaan en borstvergrotingen. Miss dat je daar al iets ziet? 

Xxx

Jou foto's kan ik niet zien en ook niet in het fotoalbum:( ik kan geen enkele foto zien op dit forum..jammer, weet niet hoe het komt..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei beau1993:

Jou foto's kan ik niet zien en ook niet in het fotoalbum:( ik kan geen enkele foto zien op dit forum..jammer, weet niet hoe het komt..

xx

Heb jou getagd in een reactie kan je dan nog steeds niet zien? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei beau1993:

Jou foto's kan ik niet zien en ook niet in het fotoalbum:( ik kan geen enkele foto zien op dit forum..jammer, weet niet hoe het komt..

xx

 

Denk dat @Desert-Rose er effe naar moet kijken want je status is niet gewijzigd ondanks je (voorstel) topic en berichten. Tagg haar effe voor je ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

 

Denk dat @Desert-Rose er effe naar moet kijken want je status is niet gewijzigd ondanks je (voorstel) topic en berichten. Tagg haar effe voor je ;) 

 

 

 

Op 2 december heb ik hier al een keer in dit topic op ingehaakt en ook verteld hoe het werkt met foto's zien en zelf uploaden,  ik zal vragen aan BB of ze status wilt omzetten naar premium, @beau1993,

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Op 2 december heb ik hier al een keer in dit topic op ingehaakt en ook verteld hoe het werkt met foto's zien en zelf uploaden,  ik zal vragen aan BB of ze status wilt omzetten naar premium, @beau1993,

 

xx

Ik denk dat @beau1993 de mededelingen allebei niet gelezen heeft, die hier bovenaan het forum staan. Ik denk dat ze niet alle berichten gelezen heeft in haar topic en dat ze idd niet haar pb en mail gelezen had, bij registratie.

Maar, ik heb je status omgezet Beau. Nu zou je foto's moeten kunnen zien :) 

Lees anders alsnog even de mededelingen bovenaan het forum, ik denk dat het dan een stuk duidelijker wordt, en zo blijft het hier ook overzichtelijk, doordat we niet steeds je topics hoeven samen te voegen :35:

Alvast bedankt!!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-1-2017 om 16:01 zei twijfelgeval92:

Hey! 

Morgen mogen ze uit het verband en zal ik een nieuwe foto posten. Maar de 2 foto's die ik heb (in het verband nog weliswaar) staan openbaar . Ik zal kijken of ik jullie anders kan taggen ofzo in een reactie en dat jullie zo die sneller vinden ! Je bent nog groot dus dit gaat zeker niet te groot zijn. Maar neem gewoon de maat waar je het best bij voelt en jezelf niet teveel vergelijken met anderen en hun keuze. Want je zal nog meisjes vinden die kleiner zijn en minder gewicht die veel groter gegaan en zijn en omgekeerd ook. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren ! 

 

Xxx

 

Ik heb je foto's kunnen bekijken. Is het verband eraf? Ben heel erg benieuwd. Hoe voel je je? Heb je veel pijn?

 

Nog ongeveer anderhalve week en dan ben ik aan de beurt. Ik vind het ontzettend spannend ! 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7 januari 2017 om 16:37 zei Bloem94:

 

Ik heb je foto's kunnen bekijken. Is het verband eraf? Ben heel erg benieuwd. Hoe voel je je? Heb je veel pijn?

 

Nog ongeveer anderhalve week en dan ben ik aan de beurt. Ik vind het ontzettend spannend ! 

 

Xx 

Hey! 

Was een beetje overdonderd van emoties, positief wel natuurlijk! Ik vind ze mooier dan verwacht, vergeleken met de voorsituatie, omdat ik rekening hield met 'pas na 6 maandn zie je de uiteindelijke vorm, dus zit er nu nog niet teveel mee in'. Ik heb nog pijn, maar ik had in het begin al wat meer pijn dan de rest vond ik, dus wist wel ergens dat het ook niet zomaar snel kon over zijn. Er is nog 1 sneetje een klein beetje open, dit zou toch tegen woensdag moeten toe zijn en dan mag ik douchen :D ! Kan alleen maar zeggen, ik ben echt super super blij dit gedaan te hebben. Voel me er echt al super vrouwelijk over alsk ze zie. 

 

Oooh spannend meid! Neem vooral genoeg rust voor jezelf! Welke dag moet je gaan? Dan mag je een beetje egoïstisch zijn en echt wel goed rusten :D en eens de vaat laten staan enz :D ! 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Donderdag word ik geopereerd in de wellnesskliniek. Ik heb een mail gehad met een hoop info en hier staat dat je ongeveer drie uur na dat je je moet melden word geopereerd. Ik vind dit super lang en ga zo nerveus worden. Iemand ervaring hiermee?

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.