Ga naar inhoud

beau1993 : 19 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb mijn eerste consult gehad met dokter verdonck en het is zeer goed meegevallen. Ik heb nu een a-cup en heb gekozen voor 300cc. Ik zou dan uitkomen op een c-cup. Ben 1.78m groot en weeg 60 kg. Nu begin ik te twijfelen of het niet te groot gaat zijn of als ze niet te erg zouden gaan hangen. Want ik heb foto's gezien bij iemand waar dat dus dus gebeurd was. Ook heeft dokter verdonck gezegd dat mijn borstbeen redelijk breed is en ik ben bang dat het er dan zo raar gaat uitzien met zo een grote spatie tussen ofzo. Heeft er iemand foto's of ervaringen? Laat maar weten.

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei beau1993:

Hallo

Ik heb mijn eerste consult gehad met dokter verdonck en het is zeer goed meegevallen. Ik heb nu een a-cup en heb gekozen voor 300cc. Ik zou dan uitkomen op een c-cup. Ben 1.78m groot en weeg 60 kg. Nu begin ik te twijfelen of het niet te groot gaat zijn of als ze niet te erg zouden gaan hangen. Want ik heb foto's gezien bij iemand waar dat dus dus gebeurd was. Ook heeft dokter verdonck gezegd dat mijn borstbeen redelijk breed is en ik ben bang dat het er dan zo raar gaat uitzien met zo een grote spatie tussen ofzo. Heeft er iemand foto's of ervaringen? Laat maar weten.

Thanks

Ik volg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal beetje verwarrend, maar ik zou vertrouwen op zijn oordeel, je bent bent groot, dus denk wel.dat die maat mag hoor, zelf koos ik 330cc, het mocht waarschijnlijk meer, heb daar geen maximum op gekregen, maar wou het zelf natuurlijk houden. DR Verdonck is blijkbaar niet de pc van grote borsten lees ik hier op het forum, maar voor mij mij hoefde dat niet, en hij is een heel goede chirurg. Je kan hier ook foto's vergelijken van 300cc (zoekbalk), bij de ene toont het groot, bij de andere klein,...

succes en laat je koppie niet zot maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, dit is al een geruststelling. Vind jij een c-cup niet groot dan? Haha voor mij is dit een droom die uitkomt. Maar ik dacht als ik het toch ga doen kan ik het beter meteen goed doen. Ik wil ook wel dat het er nog natuurlijk uitziet.

 Alvast bedankt.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 300 cc is denk ik niet te groot met jouw lengte, ik ben 176 en heb 550 cc gekregen maar ik wilde dan ook zo groot mogelijk. Een c cup is een mooie bescheiden (natuurlijke) maat. Maak je geen zorgen en kijk gewoon rond zou ik zeggen. Je kan pas foto's bekijken als je premium member bent, indien je dat bent ga je naar het menu rechts en klik je op bladeren en dan fotoalbum. Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid ik zelf denk niet dat het te geoot zal zijn ik ben 1.60 52 kilo en heb 375 vind het zelf een mooie maat en je went went er snel aan.. Veel succes met kiezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei beau1993:

Kan er ook iemand mij zeggen hoe ik foto's kan zien aub? :blush: het lukt me niet via de zoekbalk.

Dan moet je het voorsteltopic even lezen. Dit heeft er geloof ik ook mee te maken. Ik denk dat 300 een hele mooie maat gaat zijn! Ik krijg 325cc en wil ook graag een natuurlijke look

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei beau1993:

Kan er ook iemand mij zeggen hoe ik foto's kan zien aub? :blush: het lukt me niet via de zoekbalk.

Bij je aanmelding heb je een prive bericht gehad,daar staat alles in, maar ook bovenaan de hoofd pagina staat een mededeling, ook daar kun je alle info vinden over foto etc

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Ik wordt ook bij dr verdonck geopereerd. 330cc. Ben 1.70 en weeg 55 kilo. Ik zou kiezen waar jij je het beste bij voelt. Ik moet eerlijk zeggem heb veel gelezen dat meiden zeggen had ik maar een maatje groter gepakt.

 

ikzelf vond 300cc net wat te klein bij mij dus koos ik voor 330 cc, zou nog net natuurlijk ogen zei hij.

succes met je keuze en plan anders een tweede consult in. Heb je al een operatiedatum?

zx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de reacties. Wat een lieve mensen hier:rolleyes:. Nee ik heb nog geen operatiedatum. Ik Moet nog eerst een mammografie gaan laten doen. Ik denk dat ik het in januari of februari ga laten doen. Ben wel een beetje nerveus voor de operatie want ik ben nog nooit geopereerd. En ik hoop dat de pijn ook zal meevallen. Ach ja, wie mooi wil zijn moet er iets voor over hebben he:P dus ik denk dat 300cc toch een goede keuze zal zijn. Wil ze inderdaad ook niet te klein.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo

Na twee keer op consult te gaan bij dokter verdonck in de wellnesskliniek heb ik mijn afspraak vastgelegd. Het wordt 19 januari gedaan. Nu begin ik echt nerveus te worden maar vind het ook echt enorm spannend. Ik wil het echt al heel lang. Jammer dat het zo duur is wel. Ik heb nu een a-cup. Ben 1m 70 en weeg 60 kg. Ik heb gekozen voor 300cc en kom dan uit op een grote c. Ik hoop maar dat ik geen spijt krijg. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei beau1993:

Hallo

Na twee keer op consult te gaan bij dokter verdonck in de wellnesskliniek heb ik mijn afspraak vastgelegd. Het wordt 19 januari gedaan. Nu begin ik echt nerveus te worden maar vind het ook echt enorm spannend. Ik wil het echt al heel lang. Jammer dat het zo duur is wel. Ik heb nu een a-cup. Ben 1m 70 en weeg 60 kg. Ik heb gekozen voor 300cc en kom dan uit op een grote c. Ik hoop maar dat ik geen spijt krijg. 

Groetjes

Hallo Beau,

wat leuk om te lezen dat jij ook op 19 januari door Verdonck geopereerd wordt. Ik heb dan ook mijn operatie bij hem gepland. Het komt echt super dichtbij .. SPANNEND !! 

Ik ben 175, 62 kilo, heb 75A en krijg ook 300cc.

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei beau1993:

Hallo

Na twee keer op consult te gaan bij dokter verdonck in de wellnesskliniek heb ik mijn afspraak vastgelegd. Het wordt 19 januari gedaan. Nu begin ik echt nerveus te worden maar vind het ook echt enorm spannend. Ik wil het echt al heel lang. Jammer dat het zo duur is wel. Ik heb nu een a-cup. Ben 1m 70 en weeg 60 kg. Ik heb gekozen voor 300cc en kom dan uit op een grote c. Ik hoop maar dat ik geen spijt krijg. 

Groetjes

He meis

Ik heb even je topics samengevoegd en je titel aangepast, zo heb je alles nu netjes bij elkaar staan, en hier kun je nu ook al je verdere updates, eventuele vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten.

Het is ook heel spannend,en zenuwen zijn heel normaal, hoort er allemaal bij, laat het allemaal maar gewoon over je heen komen, want je droom gaat dadelijk werkelijkheid worden meis.

Nu lekker aftellen .

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames. 

Het is zo ver, mijn operatiedatum ligt vast. 19 januari word ik geopereerd. Spannend. Nu begin ik echt nerveus te worden. Ik heb het nog niet tegen veel mensen gezegd omdat ik bang ben dat mensen het mij uit mijn hoofd proberen te praten. Hebben jullie dat ook? Ook weet ik niet goed hoe ik het op mijn werk moet vertellen want ik vind het nogal  persoonlijk. Is het ook misschien mogelijk  om foto's te zien? Dat zou ik heel leuk vinden.

Dankjewel 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@beau1993 hey! 

 

Ik ben door Verdonck geopereerd op 23 december, 350 cc achter de spier. (Motivas) ik ben 1m70 en weeg euh grote gok, 73 kg ofzo. Ik had een B75. Momenteel ogen ze naar mijn wens nog wat klein, maar het was het max die ging lukken en dat voel ik ook zelf wel, ik heb een net wat pijnlijker herstel.. Ik vertel het wel aan mijn naasten, ongeacht hun reactie omdat het toch wat zou opvallen en uiteindelijk is het mijn lichaam, de ene reactie al wat beter dan de andere. Mijn baas weet hier ook van, ik heb dan ook geen ziekteverlof maar volledige recup genomen.

veel succes!

 

ik heb geen graatje spijt ondanks de pijn!

 

lieve groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Bloem94:

Heyyy!

 

ben jij ook al zo gespannen voor de operatie? 

 

Ik heb afgelopen week besloten om voor 350cc te gaan ipv 300cc. Had het gevoel dat 300cc net te weinig is. Over 2 weken hebben we het achter de rug :)

 

xx

Hey 

Ik ben ook echt nerveus ja maar het is gezonde spanning denk ik. Ik ben meer bezorgd over reacties achteraf en of veel mensen het gaan merken. Ik wil ook niet dat mensen anders over mij gaan denken enzo...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.