kusmarije

kusmarije : 15 december 2016 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hoi meiden!

ik ben 15 dec geopereerd, alles is goed gegaan! het voelt nog steeds hard en stijf aan vooral als je je rug strekt. Is dit normaal en hoelang blijft dit gevoel aanhouden? En wanneer kun je weer op de zij slapen? Mis dat echt haha :P

liefs Marije xx

Hoi, 

Ik ben 16 dec geopereerd en idd voelt erg hard aan... wat ik zo lees kan dit ook nog wel even aanhouden. Ik werd de tweede dag gebeld door de kliniek en toen ik vertelde dat ik slecht had geslapen omdat ik het niet fijn vind op m'n rug mocht ik ook op m'n zij slapen met een kussen die je tegenhoudt. Alleen nu merk ik dat ik weer het fijnste op m'n rug slaap ivm de druk op m'n borstbeen als ik op m'n zij lig. Veel sterkte en neem je rust.  

stijf en hard blijft nog wel even. gefeliciteerd met je boobs, door wie ben je geopereerd? Hoeveel cc gekregen? Hoe zijn je prothesen geplaatst? Welke prothesen heb je gekregen? hoe was je operatie dag zelf? op je zij slapen moet je aan je pc vragen dit is afhankelijk van pc tot pc.

Dankjewel! Ben geopereerd bij velthuiskliniek in Enschede, door dr. Smulders. Heb 295 cc natrelle high profile MF dual plane. 

Jaa ging goed! Waren allemaal super lief, en was eerste keer dat ik geopereerd werd maar de zenuwen vielen echt mee! Alles is me eigenlijk mee gevallen qua operatie nu nog goed herstellen :)

He meis,

Nog gefeliciteerd met je nw boobs, 

Ik heb je titel aangepast,

Nu goed je rust pakken, want dat is het grootste deel van je herstel.

xx

Dat is leuk, heb precies hetzelfde gekregen alleen dan bij Bergman kliniek. En voor mij was het ook de eerste keer operatie... lekker rustig aan doen