Jump to content

Didi : 28 mei 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Guest didi

Recommended Posts

Hallo ik ben Didi en ben 28 jaar.

Vorige week heb ik besloten te gaan sparen voor een borstvergroting.

Ik heb nu cup a, had eerst een kleine b maar na mijn bevalling zijn alleen nog theezakjes met maat a over :angry:

Een vriendin van mij heeft het 2 jaar geleden laten doen in belgie , Tongeren en het resultaat is erg mooi.

Heb me aangemeld op dit forum om te lezen hoe andere mensen ermee omgaan en hoe wat en waar hun het hebben laten doen.

Als het goed is ga ik in januari 2010 de grote stap zetten, want dan pas heb ik genoeg gespaard :wacko:

Guest Nina32

Hoi Didi,

Wat spannend, de beslissing is genomen!!! Super voor je!

Ik ben zelf bijna 8 weken geleden geopereerd en vond het echt elke cent waard! :D

Heel veel succes met sparen!!!!

• 2 weeks later...

Ik heb mezelf hier al een keer voorgesteld maar dat was erg gehaast dus even opnieuw.

Ik ben Didi (niet mijn echte naam) en ik ben 28 jaar.Ik heb op dit moment cupmaar 75 A en ik wil graag naar een volle C.

Ik heb 5 mei een consult bij Dr Visser in de wellnisskliniek en op 28 mei wordt ik geopereerd.

Ik weet mijn operatiedatum al omdat ik die vooraf heb afgesproken.Ik weet heel zeker dat ik het wil, en ik weet ook zeker dat ik door Dr Visser geopereerd wil worden.

Ik weet dat veel mensen door haar geopereerd zijn en de foto's die ik gezien heb zien er mooi uit.

Over de wellniskliniek hoor ik minder positieve dingen , maar het gaat mij meer om de chirurg die me opereerd dan de kliniek.

Ik hou jullie uiteraard overal van op de hoogte en zal als het gebeurd is een ervaringstopic aanmaken en foto's plaatsen.

Ik kan niet wachten!!! :wacko:

Hoi Didi ,

over de Wellnesskliniek doen idd de wildste verhalen de ronde .

Ik kan je enkel mijn eigen ervaring met deze kliniek vertellen .

De kliniek op zich ziet er modern uit en netjes .

Het personeel is er vriendelijk maar een persoonlijke aanpak moet je daar niet verwachten .

Het gaat er zeer 'direct' en zakelijk aan toe omdat ze van mening zijn dat ze je niet moeten overtuigen om een bv te laten doen : dat wéét je al als je daar binnenstapt . Niet iedereen vind dit een goede aanpak maar zelf wordt ik niet graag betutteld en vind het dus prima zo .

Het consult verloopt vlug (een kwartier) al wordt er antwoord gegeven op je vragen . Ze zullen zélf niet de 'hele lijst' overlopen .

Schrijf dus op wat je zeker wil vragen want je wordt overdonderd en geloof me , je gaat het anders vergeten . Ik had amper gehoord hoeveel cc er zou ingaan dus neem iemand mee die je achteraf kan zeggen hoe en wat want het gaat over je heen hoor .

Je zegt wat je verwachtingen zijn (zeg ook wat je niet wil ) , voor je er erg in hebt sta je met pasprotheses onder je shirt voor de spiegel .

Er wordt advies gegeven waarvan ze denken dat het jouw verwachtingen zal inlossen en in mijn geval is dat zo , het overtreft zelfs mijn verwachtingen .

Dit is geen campagne om de WK te promoten , dit is mijn persoonlijke ervaring en die was positief .

Vrouwen die liever in een andere kliniek geopereerd worden , door een andere chirurg of andere protheses willen : doen .

Daarom is er ook keuze genoeg , voor ieder wat wils .

Je kan al lekker beginnen af te tellen , het zal snel je grote dag zijn !

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.