Ga naar inhoud

Hallo iedereen


Juliev

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Na op korte tijd mama te zijn geworden van twee kinderen, zijn mijn ooit zo een mooie borsten niet meer mooi. Ik weet niet of ik enkel een lift of ook een vergroting nodi zal hebben. Ik hoop dat ik hier op de het forum info zal vinden om bij de beste chirurg uit te komen.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!!

Ik zag het volgende berichtje in een topic van iemand anders staan, ik heb het even naar hier verplaatst, zodat je alles bij elkaar hebt staan.

 

9 uur geleden zei Juliev:

Ik heb zelf een dochter van 16m en een zoontje van 7w. Ik wil graag borstvoeding geven tot 6 maanden. Zijn er hier ook dames die bij zulke jonge kinderen de stap hebben genomen? 

Als je tot 6 maanden po borstvoeding wilt geven, is dat natuurlijk heel mooi, en fijn :)

Je moet je echter realiseren dat je borsten daarna nog zeker 6 maanden nodig hebben om weer te normaliseren voordat een borstvergroting aan de orde kan komen. Er zijn ook wel een paar pc's die al eerder willen opereren, maar dit is niet volgens de norm! Wees hier voorzichtig mee :)

In de tussentijd heb je natuurlijk wel alle tijd om hier rond te kijken en wat operatieverslagen te lezen. Heel veel leesplezier, en heb je specifieke vragen, dan mag je die hier in je topic stellen :35:

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.