Ga naar inhoud

26WHV : 26 januari 2017 : Dr. Schwencke : Deventer Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei 26WHV:

Wat fijn je berichtje, hier krijg ik moed van! Ik draag geen sport bh, maar de bh uit het ziekenhuis met voorsluiting. Is dat ook goed denk je?

 

Soms heb je even een beetje geruststelling nodig, en fijn dat ik je die een beetje kan geven.

 

Ja hoor een bh uit het ziekenhuis is perfect.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Ziet er prachtig uit! Dat de een wat groter is dan de ander is helemaal normaal. Werd mij overigens ook verteld al voor de operatie dat ze dat niet kunnen garanderen. De vorm gaat sowieso nog veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa bedankt voor je berichtje...Ik denk dat ze nog wel wat uitzakken natuurlijk. Maar vind verschil zo groot...daar Ben ik beetje zoekende na, hoeveel veranderd er nog na de operatie. Wat is zwelling en wat is blijvend. Want net na de operatie waren ze behoorlijk gelijk. Lijkt wel of de borst beetje optrekt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei 26WHV:

@LiaLa bedankt voor je berichtje...Ik denk dat ze nog wel wat uitzakken natuurlijk. Maar vind verschil zo groot...daar Ben ik beetje zoekende na, hoeveel veranderd er nog na de operatie. Wat is zwelling en wat is blijvend. Want net na de operatie waren ze behoorlijk gelijk. Lijkt wel of de borst beetje optrekt....

 

Je kan mijn album zien toch? https://www.borstenforum.com/profile/15589-liala/content/?type=gallery_image&page=2  Je ziet bijv bij mij dat op dag 6 ze er nog heel hoekig uitzien en ze bijna omhoog wijzen maar dat bij 3 weken ze al een stuk gezakt zijn. Zelfs nu (precies 4 maanden vandaag) veranderd het nog steeds. Waar mijn gat zat was een flinke deuk, die wordt steeds minder diep. De huid wordt weer wat zachter, het litteken soepeler. Iedere wond geneest anders en ieder persoon geneest anders. Belangrijk is dat je rust pakt, niet tillen of strekken. Goed je pijnstilling innemen de eerste dagen en veel vitamientjes eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn ze prachtig@ Liala...Dat geeft mij goede hoop. Mag ik vragen welke maat jij hebt? Ik moet nog bh gaan kopen...ik had een C en D cub sport beha, maat hield ruimte over in de cub...dus moet nu zelf op pad om te gaan passen....Ik heb gwn last van mijzelf vandaag. Vanochtend na het douchen schrok ik van mijn borsten. Ik had ze nog nooit zo gezien  (ongelijk) nu achtervolgt me dit een beetje! Afgelopen week zei ik nog vol trots aan anderen dat ik me nog nooit zo vrouwelijk heb gevoeld. En vandaag zo onzeker. GEDULD GEDULD!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei 26WHV:

Wat zijn ze prachtig@ Liala...Dat geeft mij goede hoop. Mag ik vragen welke maat jij hebt? Ik moet nog bh gaan kopen...ik had een C en D cub sport beha, maat hield ruimte over in de cub...dus moet nu zelf op pad om te gaan passen....Ik heb gwn last van mijzelf vandaag. Vanochtend na het douchen schrok ik van mijn borsten. Ik had ze nog nooit zo gezien  (ongelijk) nu achtervolgt me dit een beetje! Afgelopen week zei ik nog vol trots aan anderen dat ik me nog nooit zo vrouwelijk heb gevoeld. En vandaag zo onzeker. GEDULD GEDULD!!

 

Ik heb lang getwijfeld tussen een C en D cup. In overleg met de chirurg gekozen voor een D cup. Deze past het best bij mijn figuur. Een C cup zou mij een peervormig figuur geven. Hij heeft eigenlijk ook alleen gelift, ze zitten nu eindelijk op de plek waar ze horen. Uiteindelijk is het een 75E geworden, de omtrek is hetzelfde als een 80C. Een E cup klinkt groot maar als ik in de spiegel kijk ben ik dik tevreden. Geef jezelf tijd om aan je nieuwe lijf te wennen. Haha hoor mij, ik ben al bijna een jaar 10 kilo lichter en kijk nog steeds vol verbazing naar mezelf in etalageruiten. Op een of andere manier kijken die anders als de spiegel thuis :huh::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@26WHV Ik zou de 80B aanhouden die je op de foto hierboven aan hebt. Je hebt nu nog veel zwelling, je weefsel en huid staat nog strak. Alles is omhoog verplaatst om alles aan de onderkant mooi dicht te krijgen. Al het borstweefsel moet nog gaan zakken. Daarom zit het nu bovenin de bh wat strak en niet in het midden en aan de onderkant. Straks als je weefsel wat zachter wordt dan zal je zien dat je de bh wel goed vult. De zwaartekracht moet zijn werk nog even gaan doen. Ook het weefsel wat nu aan de buitenkant zit gaat nog zakken, dat wil nu nog niet netjes in de bh zoals je kunt zien. Ik had precies hetzelfde met mijn sportbh. Mijn borsten leken wel nep in het begin. Ben nu 4 wk po en ze zijn al flink van vorm veranderd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.