Ga naar inhoud

Help! Super onzeker:(


Toos

Aanbevolen berichten

Hoi dames! 

Ik ben nu 3 weken po. En vraag me af of ik ooit ook een mooi decolleté krijg. Mijn borsten staan vrij ver uitelkaar net echt een potje zitten janken. Zie bij sommige van jullie al een mooi decolleté ontstaan in de sportbh en voor mijn idee is er bij mij in dat opzicht helemaal niks veranderd als voor me operatie. Kunnen jullie me vertellen of ik mijn borsten straks met een bh dichter bij elkaar kan krijgen? 

Heb 400cc dual plane. Voor situatie was 75A. 

 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Een decollete is bij iedereen verschillend, omdat iedereen vanaf een andere voor situatie komt, wel is het zo dat een bv een uitvergroting is van de voor situatie is, dus stonden je borsten voor de bv ook al iets meer uit elkaar, dan zie je dat terug na de bv, maar als de protheses eenmaal helemaal ingedaald zijn en een stuk soepeler, dan zul je wel zien dat de ruimte iets minder is, vooral als je dadelijk een gewone bh mag gaan dragen.

Maar je bent nog maar zo kort po, en er gaat nog zoveel veranderen, dat je je nu echt nog geen zorgen moet gaan maken.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij ligt het ook een beetje aan de Triumph sportbh :)

Die heb ik nu ook aan, maar was aan het zien naar een andere soort sportbh online die geven een mooiere decolleté. Had ook al telefonisch contact met de pc en hij zei dat het nog wel wat gaat veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij hebben ze bij Velthuis de tip gegeven om er een bij de HEMA aan te schaffen. Als hij maar een brede band heeft. Dus dat heb ik gedaan en die duwt de borsten inderdaad wat meer naar elkaar toe..

Toch vraag ik mij af of dit wel goed is voor het herstel dus doe hem alleen onder laag uitgesneden truitjes aan :) en daarna weer lekker m'n Anita!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.