Ga naar inhoud

Melissa1983 : 9 januari 2017 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Ja ik hoop t ook echt want ik leefde heel beperkt,2 kinderen en t werd gewoon zielig dat mama altijd maar ziek was.idd na de uitzendingen gezien te hebben werd mij alles duidelijk en ook stappen ondernomen. Ben dus heel erg benieuwd naar de toekomst.zal een hoop verklaren.

Ik heb 480cc nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

@Melissa1983

Nog even en foto :D . Ik hoop het ook voor je!  Ben benieuwd wanneer je opknapt. Niet niks en dan ook nog met twee kinderen, maar ook voor jezelf geen pretje!! 

Dr Visser zei bij mijn ook dat er een grote kans was dat ik me ook beter zou gaan voelen. Ik had ze al 12 jaar.  Op een gegeven moment weet je niet beter.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit hoor meis!

Hoeveel cc had je ook alweer hiervoor?

Ik ben van 375 naar 480 gegaan.

Ja ik kom echt niet meer,ben 33 en leefde als een bejaarde,sociale contacten werden minimaal,slikte 3x pd ibuprofen 600 en ga zo maar door.heb die boobies echt vervloekt hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Melissa1983:

Hier even een foto. Dag 3.

Ben zo blij dat t al stukken beter gaat. 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel mooi! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Melissa, 

Merk je al verschikkelijk nu de siliconen protheses uit je lichaam zijn  (geen idee hoe snel dat gaat). Hoe gaat het met je herstel en ben je nog steeds blij met je boobs? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Wilma

 

Ja gaat heel goed. Was alweer snel in mn ritme,na 1.5 wk ant werk. Nu klaarmaken om lekker een weekje de zon op te zoeken. Morgen vertrekken we.

Ik ben heel erg tevreden,vanmorgen de hechtingen eruit en t was al mooi aan r genezen volgens de arts.

Ik voel me vele stukken beter,ben er zooo blij om.ik merk dat ik weer geniet

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Melissa1983:

Hai @Wilma

 

Ja gaat heel goed. Was alweer snel in mn ritme,na 1.5 wk ant werk. Nu klaarmaken om lekker een weekje de zon op te zoeken. Morgen vertrekken we.

Ik ben heel erg tevreden,vanmorgen de hechtingen eruit en t was al mooi aan r genezen volgens de arts.

Ik voel me vele stukken beter,ben er zooo blij om.ik merk dat ik weer geniet

 

Fijn dat het zo goed gaat  ! En dat je tevreden bent  .

En alweer aan het werk !

En nu lekker op vakantie ....genieten !

Waar ga je naar toe ?   Een hele fijne zonnige vakantie gewenst !!!  Heerlijk ben ook toe aan zon !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heel fijn zeg.

Ja ik moest wel aan t werk, ik werk voor mezelf dus ja geen werk geen centjes helaas.

Ook hebben we een verbouwing tussendoor gehad en kon ik ook niet op de bank blijven liggen en mijn man alles laten doen buiten zijn fulltime baan om,mja dan zit je wel weer snel in t ritme he haha

We gaan naar tenerife,ff lekker bijkomen van alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi @Chantelle

 

Het gaat echt vele malen beter,ik merkte het de eerste week al,echt bizar.

De dagelijkse pijn die ik had heb ik nu heel zelden,hou t op 1x per week maar word steeds minder.evenals t moe zijn,moe ben ik nog steeds wel maar heb ook een heel druk leven en 2 kids dus dat is niet zo gek.maar lang niet die moe heid dieik had,is heel anders.

Alhoewel ik wel veel meer rimpeling heb met deze protheses heb ik echt geen spijt,ik voel t maar een ander ziet niks!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 18-4-2017 om 07:24 zei Melissa1983:

Hi @Chantelle

 

Het gaat echt vele malen beter,ik merkte het de eerste week al,echt bizar.

De dagelijkse pijn die ik had heb ik nu heel zelden,hou t op 1x per week maar word steeds minder.evenals t moe zijn,moe ben ik nog steeds wel maar heb ook een heel druk leven en 2 kids dus dat is niet zo gek.maar lang niet die moe heid dieik had,is heel anders.

Alhoewel ik wel veel meer rimpeling heb met deze protheses heb ik echt geen spijt,ik voel t maar een ander ziet niks!

 

Xxx

Heb je ze boven of onder de spier? Had je garantie op scheuren? Als nu blijkt dat je een scheur hebt wordt je dan enkel vergoed als je hetzelfde merk terug laat plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi hoi, wat zijn ze ontzettend mooi geworden!

ook ik heb mijn siliconen eruit moeten halen omdat ik asia syndroom had....doodziek...gelijk een borstlift laten doen door dr nio en nu twee jaar later zowat helemaal de oude op mijn auto imuunziekte na die vaak in de winter opspeelt.

zijn je klachten nu bijna helemaal verdwenen?

Ik wil ze ook het liefst op de spier plaatsen, zie je geen rare deukjes of dingen?

het herstel schijnt ook sneller te gaan op de spier.

heb nu 11 aug gesprek bij dr Nio in de hoop dat hij er wat moois van kan maken met Monobloc en op de spier, ik hoop dat je iets laat horen hoe het nu met je gaat.

liefs donny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Donny,

 

Dankje wel.

Op mijn moeheid na gaat het zoveel malen beter,ben zo blij met t besluit wat ik nam.veel mensen om mij heen zeiden t te begrijpen maar voelde gewoon dat ze dachten van...jaaaaja t zal wel.

Toch maar mn lichaam geluisterd met positief resultaat.

Bij mij is t onder de borstspier geplaats maar heb heel weinig weefsel van mezelf en rimpeling is er duidelijk hoor.dat vindt ik 1 nadeel maar weegt absoluut niet tegen mijn gezondheid op hoor.

 

Spannend zeg,fijn om te lezen dat je weer "de oude"bent.

Ik ben benieuwd meis. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 28-12-2016 om 15:24 zei Melissa1983:

Hai newbie,

Oh wat spannend zeg,ik hoop echt dat dit verbetering gaat geven bij mij.

Goeie keus van je om meteen voor de monobloc hydrogel te gaan,hopelijk blijft de ellende je bespaart meis.

Ik ga jou ook zeker volgen

Xxx

Ik ben lang niet online geweest, de spanning begint toe te nemen hahaha :P Die ellende die ik overal lees over siliconen was voor mij ook een van de redenen om ook gelijk voor monobloc hydrogel te gaan. Natuurlijk valt overal wel iets van te zeggen, maar bij deze keuze voel ik me het meest gerust en dat is wat telt denk ik. Ik zal gelijk even alles bijlezen, want ik loop flink achter :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.