Ga naar inhoud

Melissa1983 : 9 januari 2017 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 18-12-2016 om 20:45 zei Melissa1983:

Oh dat is fijn!

Ik zal proberen en lang verhaal in het kort uit te leggen

In 2009 voor het eerst en bv gehad bij de citykliniek in den haag,welliswaar bij de achteraf zogenoemde "horror-arts" dr.Rock Goerdin.ik en nog 3 kennissen hebben het echter als goed ervaren in vergelijking met al die andere dames die verminkt zijn daar.

In 2014 voelde ik een duidelijke knobbel in mijn borst en dat bleek een uitstulping te zijn vd prothese,geheel normaal volgens mijn h.a. maar omdat ik in een korte tijd erg veel was afgevallen was het erg duidelijk zichtbaar. Zo is dus in maart 2014 een prothese wissel geweest bij dr.stubenitsky in het antonius ziekenhuis.de protheses waren voor mijn kosten,de operatie werd vergoed.

Vanaf dat moment ben ik erg beroerd geworden, in die zin..extreme vermoeidheid,Gewrichtsklachten,hoofdpijnen etc etc.de h.a  zei steeds dat t stress was omdat onderzoeken naar reuma,sjörgen etc naar niets uitwezen.nou dit was duidelijk geen stress! Na zelf onderzoek en vervorming van 1 borst heb ik bij dr.stubenitsky aan de bel getrokken,na aandringen kreeg ik een echo en wat bleek...scheur in de prothese met als gevolg losliggende siliconen in mijn oksels/borst holte en hoogstwaarschijnlijk kleine particels in mijn bloed wat deze klachten veroorzaken. 

Dus 25 februari 2016 is deze vervangen en de klachten zijn echter erger geworden .ik heb 2 kinderen en kan niet normaal functioneren op t moment.

Op 9 januari 2017 staat er een prothese wissel gepland bij dr.visser in de arenborghoeve in venlo.zij hoorde mijn verhaal en zei dat het duidelijk de symptomen van het asia syndroom is.

zij vervangt ze voor de monobloc hydrogel. Ik zou graag wat ervaring van jullie willen lezen,zowel over haar/kliniek  als de resultaten. 

Even voor de duidelijkheid: deze vervanging doe ik echt om beter te worden,want de monobloc hydrogel zijn afbreekbaar en siliconen niet.volgens dr.visser ga ik niet beter worden wanneer ik geen prothese wissel zal doen. 

Alvast super bedankt voor de (hopelijk) reacties 

(Best een lang verhaal geworden haha)

 

Liefs melissa

Ohh wat een ellende allemaal ....hoop dat het nu dan allemaal goed komt ! Maar at zal ongetwijfeld zo zijn !

Succes !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halooootjes lieve meiden,

Hoe is het vandaag bij jullie gegaan? (Voor degene waarvan t boobie-day was haha)ik hoop dat alles gegaan is en dat de evt.pijn te doen is meiden.

 

Bij mij heel goed gegaan.half 2 op de ok.14.10 op de uitslaapkamer en 3 uur naar huis haha.nu wel wat meer pijn maar ook dat komt goed.

Ik kan nog niet veel zeggen over t resultaat,heb de steun bh nog niet afgehad,beetje te gevoelig nog. Zal zsm voor en na foto's posten.

 

Liefs melissa 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Melissa1983:

Halooootjes lieve meiden,

Hoe is het vandaag bij jullie gegaan? (Voor degene waarvan t boobie-day was haha)ik hoop dat alles gegaan is en dat de evt.pijn te doen is meiden.

 

Bij mij heel goed gegaan.half 2 op de ok.14.10 op de uitslaapkamer en 3 uur naar huis haha.nu wel wat meer pijn maar ook dat komt goed.

Ik kan nog niet veel zeggen over t resultaat,heb de steun bh nog niet afgehad,beetje te gevoelig nog. Zal zsm voor en na foto's posten.

 

Liefs melissa 

 

 

He meis, gefeliciteerd, zo he, heb jij de sneltrein genomen, dat is snel gegaan.

 

Ik heb je laatste topic even bij deze gezet, zo hou je alles bij elkaar, en blijft het overzichtelijk.

 

Nu lekker rustig aan,goed op tijd je pijnstilling nemen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

He meis, gefeliciteerd, zo he, heb jij de sneltrein genomen, dat is snel gegaan.

 

Ik heb je laatste topic even bij deze gezet, zo hou je alles bij elkaar, en blijft het overzichtelijk.

 

Nu lekker rustig aan,goed op tijd je pijnstilling nemen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Dankje wel @Desert-Rose

Ik snap nog steeds niet heeeel veel van deze site,dus super dat je me helpt zo.

Jaa haha ik raak er ook wel aan gewend zo kun je t stellen,vandaag was de 4x en hopelijk de komende tig jaar ervan af haha.

Ja ik ben ook meteen begonnen met ontgiften,wil alles op alles zetten om me een stuk beter te gaan voelen.

Dankje voor je bericht meis.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Melissa1983:

Dankje wel @Desert-Rose

Ik snap nog steeds niet heeeel veel van deze site,dus super dat je me helpt zo.

Jaa haha ik raak er ook wel aan gewend zo kun je t stellen,vandaag was de 4x en hopelijk de komende tig jaar ervan af haha.

Ja ik ben ook meteen begonnen met ontgiften,wil alles op alles zetten om me een stuk beter te gaan voelen.

Dankje voor je bericht meis.

 

Xxx

 

Nou niet te veel aan wennen want dit was voorlopig echt de laatste keer hoor hahaha.nu voorlopig 10 jaar wachten .

 

Alle updates die betrekking hebben op jouw operatie kun je in dit topic plaatsen,en als je je topic nog niet volgt, even naast de titel drukken op following, dan krijg je steeds bericht als iemand in dit topic reageert.

 

Ja groot gelijk heb je, dit keer even grof geschut in gaan zetten, ook nodig dat die narcose zo snel mogelijk weer uit je lichaam is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Melissa1983:

Halooootjes lieve meiden,

Hoe is het vandaag bij jullie gegaan? (Voor degene waarvan t boobie-day was haha)ik hoop dat alles gegaan is en dat de evt.pijn te doen is meiden.

 

Bij mij heel goed gegaan.half 2 op de ok.14.10 op de uitslaapkamer en 3 uur naar huis haha.nu wel wat meer pijn maar ook dat komt goed.

Ik kan nog niet veel zeggen over t resultaat,heb de steun bh nog niet afgehad,beetje te gevoelig nog. Zal zsm voor en na foto's posten.

 

Liefs melissa 

 

Wauw, je hebt echt de sneltrein genomen haha! Veel succes met je herstel en ik zal je fotoalbum in de gaten houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 (Weet niet zo goed of ik dit nu wel of niet in de juiste topic zet?!)

 

Dag 2!

Nog lekker onder de rode vlekken,zelfs met douchen gaat t niet makkelijk weg

Draag nu 75E.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Moet zeggen dat gister avond en vanmorgen niet prettig was,om t even zacht uit te drukken. Vaak tegen mezelf die boobies vervloekt haha. 

Langzamerhand gaat t iets beter. 

Gisteren meteen begonnen met ontgiften...hoe gaat t bij jullie meiden?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei best_boobie:

Yep, staat in het goede topic :35:@Melissa1983

 

Ziet er goed uit al!

 

Ontginnen?  Hoe bedoel je dat? (Weet niet of je het al ergens geschreven hebt, heb namelijk niet je hele topic gelezen )

 

Xxx

Ontgiften,omdat ik een prothese wissel heb gehad,van siliconen naar monobloc hydrogel. Zsm die siliconen uit mn lijf om me beter te gaan voelen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melissa1983:

 (Weet niet zo goed of ik dit nu wel of niet in de juiste topic zet?!)

 

Dag 2!

Nog lekker onder de rode vlekken,zelfs met douchen gaat t niet makkelijk weg

Draag nu 75E.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Moet zeggen dat gister avond en vanmorgen niet prettig was,om t even zacht uit te drukken. Vaak tegen mezelf die boobies vervloekt haha. 

Langzamerhand gaat t iets beter. 

Gisteren meteen begonnen met ontgiften...hoe gaat t bij jullie meiden?

Xxx

Ze zien er al erg mooi uit in de bh! Wat fijn dat het allemaal zo snel is gegaan. 

 

Gelijk heb je zo snel mogelijk al die troep uit je lijf en dan kan je nu eindelijk echt van je boobs gaan genieten! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2017 om 19:42 zei Melissa1983:

Halooootjes lieve meiden,

Hoe is het vandaag bij jullie gegaan? (Voor degene waarvan t boobie-day was haha)ik hoop dat alles gegaan is en dat de evt.pijn te doen is meiden.

 

Bij mij heel goed gegaan.half 2 op de ok.14.10 op de uitslaapkamer en 3 uur naar huis haha.nu wel wat meer pijn maar ook dat komt goed.

Ik kan nog niet veel zeggen over t resultaat,heb de steun bh nog niet afgehad,beetje te gevoelig nog. Zal zsm voor en na foto's posten.

 

Liefs melissa 

 

Wat een kort verslag meis maar aan jou de keuze;)

Ik neem aan als je bij Dr.Visser op controle gaat zij uitleg geeft en wat zij heeft aangetroffen na de operatie van je lekkende prothese.

Ik wens een voorspoedig herstel toe.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, wat ziet het er netjes uit! Hoop dat het vandaag weer een stukje beter gaat. Ze heeft net werk geleverd wat ik zo zie, geeft een goed gevoel voor mijn gesprek vandaag :P ... succes en blijf je volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Sanne82:

Hoop dat je snel opknapt, toestand hè..

Ze zien er nu al mooi uit vind ik!!

Maar heb je nou zo'n grote blauwe plek op je arm, toch niet een bloeduitstorting van de operatie hoop ik?? :wacko:

Hai Sanne,

 

Nee ik heb een sleeve op mijn arm.tatoeages,ziet er idd een beetje raar uit zo hé haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Melissa1983:

 (Weet niet zo goed of ik dit nu wel of niet in de juiste topic zet?!)

 

Dag 2!

Nog lekker onder de rode vlekken,zelfs met douchen gaat t niet makkelijk weg

Draag nu 75E.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Moet zeggen dat gister avond en vanmorgen niet prettig was,om t even zacht uit te drukken. Vaak tegen mezelf die boobies vervloekt haha. 

Langzamerhand gaat t iets beter. 

Gisteren meteen begonnen met ontgiften...hoe gaat t bij jullie meiden?

Xxx

 Hoi Melissa, 

 

Ik ben ook afgelopen maandag geopereerd door dokter Visser. Ik heb mijn cohesive siliconen 300cc (2005) laten vervangen door de monobloc 400 cc. Herkenbaar die foto. Ik zit om nog onder de rode vlekken. Ik was erg benieuwd hoe de oude protheses eruit zouden zien.  Volgens de verpleegkundige waren er geen bijzonderheden dus waren ze niet gescheurd oid.Hoe voel jij je nu? Met mij gaat het een stuk beter dan gisteren.  Wat is jouw arm blauw! Vanavond ga ik douchen ik ben benieuwd naar het voorlopige resultaat! 

P.s. waar kan ik zien welke cup bh ik aan heb?  Mijn kan heeft gister gezocht naar niks gevonden.

 

Groetjes Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Lieke84 

Het gaat nu idd een stuk beter als gister.

De maat staat aan de binnenkant van de bh op de rug (mits je dezelfde heb)

Haha nee mn arm is niet blauw,iddd geen goede foto maar dat is een stuk van mijn tattoo  (sleeve)

Mijn protheses waren 2016 februari vervangen dus zullen nog wel intakt zijn gebleven,maar ik was zo ziek vd siliconen vandaar deze wissel.

Hoe gaat t met jou nu?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa1983 

 

Oh haha dat leek net zo op de foto idd. Ik hoop dat je snel op zal knappen. Ik had verder niet heel veel klachten. Ik voelde me wel vaak moe maar dat is ook niet vreemd met drie kinderen. Ik had het laatste jaar wel laat van onverklaarbare koorts. Ik heb ook nav het programma zorg.nu besloten actie te ondernemen. 

Het gaat een stuk beter dan gisteren. Gisteren voelde ik me echt belabberd! 

 

Ja ik heb dezelfde bh. Ga straks mijn man laten kijken. Hoeveel cc heb jij gekregen?

 

Groetjes Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.