Ga naar inhoud

Melissa1983 : 9 januari 2017 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hai meiden,

wil me graag even voorstellen,ik ben melissa en net nieuw hier,ben alles nog aan het uitvogelen op het borstenforum.

Ik wordt in januari voor de 4x geopereerd (begreep dat uitleg daarvan in een ander topic moet?!)

Ik heb me aangemeld op het borsten forum omdat ik het fijn vindt om ervaringen te delen. 

Liefs melissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
23 minuten geleden zei Melissa1983:

Hai meiden,

wil me graag even voorstellen,ik ben melissa en net nieuw hier,ben alles nog aan het uitvogelen op het borstenforum.

Ik wordt in januari voor de 4x geopereerd (begreep dat uitleg daarvan in een ander topic moet?!)

Ik heb me aangemeld op het borsten forum omdat ik het fijn vindt om ervaringen te delen. 

Liefs melissa 

He meis, en welkom, en jeetje voor de 4e keer een operatie bah , nu maar hopen dat het de laatste keer is.

En nee hoor, je kunt de uitleg etc gewoon hier in dit topic doen, als je dan ook wilt vertellen door wie je geholpen word en waar, dan passen BB of ik de titel gewoon even aan, op die manier heb je dan alles netjes bij elkaar staan, en heb je geen verschillende topics

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is fijn!

Ik zal proberen en lang verhaal in het kort uit te leggen

In 2009 voor het eerst en bv gehad bij de citykliniek in den haag,welliswaar bij de achteraf zogenoemde "horror-arts" dr.Rock Goerdin.ik en nog 3 kennissen hebben het echter als goed ervaren in vergelijking met al die andere dames die verminkt zijn daar.

In 2014 voelde ik een duidelijke knobbel in mijn borst en dat bleek een uitstulping te zijn vd prothese,geheel normaal volgens mijn h.a. maar omdat ik in een korte tijd erg veel was afgevallen was het erg duidelijk zichtbaar. Zo is dus in maart 2014 een prothese wissel geweest bij dr.stubenitsky in het antonius ziekenhuis.de protheses waren voor mijn kosten,de operatie werd vergoed.

Vanaf dat moment ben ik erg beroerd geworden, in die zin..extreme vermoeidheid,Gewrichtsklachten,hoofdpijnen etc etc.de h.a  zei steeds dat t stress was omdat onderzoeken naar reuma,sjörgen etc naar niets uitwezen.nou dit was duidelijk geen stress! Na zelf onderzoek en vervorming van 1 borst heb ik bij dr.stubenitsky aan de bel getrokken,na aandringen kreeg ik een echo en wat bleek...scheur in de prothese met als gevolg losliggende siliconen in mijn oksels/borst holte en hoogstwaarschijnlijk kleine particels in mijn bloed wat deze klachten veroorzaken. 

Dus 25 februari 2016 is deze vervangen en de klachten zijn echter erger geworden .ik heb 2 kinderen en kan niet normaal functioneren op t moment.

Op 9 januari 2017 staat er een prothese wissel gepland bij dr.visser in de arenborghoeve in venlo.zij hoorde mijn verhaal en zei dat het duidelijk de symptomen van het asia syndroom is.

zij vervangt ze voor de monobloc hydrogel. Ik zou graag wat ervaring van jullie willen lezen,zowel over haar/kliniek  als de resultaten. 

Even voor de duidelijkheid: deze vervanging doe ik echt om beter te worden,want de monobloc hydrogel zijn afbreekbaar en siliconen niet.volgens dr.visser ga ik niet beter worden wanneer ik geen prothese wissel zal doen. 

Alvast super bedankt voor de (hopelijk) reacties 

(Best een lang verhaal geworden haha)

 

Liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa1983

Oef jeetje, de horror dokter inderdaad, maar als je natuurlijk inderdaad nog niet op de hoogte was van deze slager,ging je er vanuit dat hij ook echt een pc was, want niemand gaat er vanuit dat een gynaecoloog even zomaar een bv etc gaat uit voeren.

En vanaf daar alleen maar kommer en kwel,het is een behoorlijke weg geweest die je tot nu toe hebt afgelegd, en ja alle symptomen die je noemt kunnen heel goed passen bij  ASIA , en heel vaak is het risico daarop groter als je al van te voren een auto immuun ziekte hebt, maar het kan ook door de siliconen komen die zijn gaan zwerven.Ze zijn daar wel onderzoek naar aan het doen natuurlijk wat nu precies de trigger is bij ASIA ,maar tot nu toe kunnen ze dat nog niet voor 100 % zeggen.

De Monobloc Hydrogel is dan zeker de beste oplossing,en er zijn best redelijk wat meiden hier die deze protheses hebben of nog laten plaatsen.

ik hoop echt voor je dat je dit keer de borsten krijgt die je graag wilt, maar meer belangrijk dat je van je klachten af gaat komen,want het is wel zo prettig als je dadelijk weer normaal kunt gaan functioneren.

Via de zoekbalk rechtsboven kun je kijken voor topics, over zowel de Monobloc als Dr. Visser.

Heb je nog vragen dan kun je die altijd hier in je topic zetten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Melissa1983:

Ja idd als ik dat had geweten he...

Nou als ik alles had geweten had ik er nooit aan begonnen. Wbt mijn borsten ben ik altijd tevreden geweest gelukkig,maar de klachten die erbij komen niet.

Ik ga op zoek in de zoekbalk...

Dankjewel 

Nee precies meis,als je het had geweten,maar voor nu eerst maar hopen dat als de siliconen vervangen worden dat je daarna langzaamaan weer kunt herstellen.

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd, als je nu naast de titel drukt op volgen, dan krijg je een melding als iemand heeft gereageerd in dit topic

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2016 om 20:45 zei Melissa1983:

Oh dat is fijn!

Ik zal proberen en lang verhaal in het kort uit te leggen

In 2009 voor het eerst en bv gehad bij de citykliniek in den haag,welliswaar bij de achteraf zogenoemde "horror-arts" dr.Rock Goerdin.ik en nog 3 kennissen hebben het echter als goed ervaren in vergelijking met al die andere dames die verminkt zijn daar.

In 2014 voelde ik een duidelijke knobbel in mijn borst en dat bleek een uitstulping te zijn vd prothese,geheel normaal volgens mijn h.a. maar omdat ik in een korte tijd erg veel was afgevallen was het erg duidelijk zichtbaar. Zo is dus in maart 2014 een prothese wissel geweest bij dr.stubenitsky in het antonius ziekenhuis.de protheses waren voor mijn kosten,de operatie werd vergoed.

Vanaf dat moment ben ik erg beroerd geworden, in die zin..extreme vermoeidheid,Gewrichtsklachten,hoofdpijnen etc etc.de h.a  zei steeds dat t stress was omdat onderzoeken naar reuma,sjörgen etc naar niets uitwezen.nou dit was duidelijk geen stress! Na zelf onderzoek en vervorming van 1 borst heb ik bij dr.stubenitsky aan de bel getrokken,na aandringen kreeg ik een echo en wat bleek...scheur in de prothese met als gevolg losliggende siliconen in mijn oksels/borst holte en hoogstwaarschijnlijk kleine particels in mijn bloed wat deze klachten veroorzaken. 

Dus 25 februari 2016 is deze vervangen en de klachten zijn echter erger geworden .ik heb 2 kinderen en kan niet normaal functioneren op t moment.

Op 9 januari 2017 staat er een prothese wissel gepland bij dr.visser in de arenborghoeve in venlo.zij hoorde mijn verhaal en zei dat het duidelijk de symptomen van het asia syndroom is.

zij vervangt ze voor de monobloc hydrogel. Ik zou graag wat ervaring van jullie willen lezen,zowel over haar/kliniek  als de resultaten. 

Even voor de duidelijkheid: deze vervanging doe ik echt om beter te worden,want de monobloc hydrogel zijn afbreekbaar en siliconen niet.volgens dr.visser ga ik niet beter worden wanneer ik geen prothese wissel zal doen. 

Alvast super bedankt voor de (hopelijk) reacties 

(Best een lang verhaal geworden haha)

 

Liefs melissa

Wat een verhaal Melissa

Bij mij is in 2004 bij een wissel ook een lekkende prothese geconstateerd waar ik geen klachten van heb ondervonden.

Maar dat geld voor ieder anders natuurlijk:mellow: er zijn de laatste tijd meerdere dames @B00bies en @Sanne82 die hier voor monobloc hydrogel zijn gegaan.

Hier nog een artikel https://idealbody.nl/blog/siliconen-implantaten-veilig-monobloc-hydrogel-implantaten.

Succes met je keuze

xx Ank

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank Ja, klopt ik zie nu ook steeds meer meiden op het forum die voor de Monobloc Hydrogel kiezen of er naar informeren. 

@Melissa1983 Wat een verhaal zeg.. Wat ontzettend knap dat je er nog zo positief instaat.  

Zelf heb ik de protheses nog niet, dus ik kan je er in dat opzicht helaas nog niet zo veel over vertellen. Mijn operatie staat op 10 april 2017 in het OLVG bij dr Nio gepland. Zelf heb ik ook dr. Visser overwogen, omdat zij ook erg goed bekend staat, maar Amsterdam is voor mij een stuk praktischer dan Venlo en zij plaatst de protheses alleen maar achter de spier. 

Ik zie dat jij al bijna aan de beurt bent. Weet je al hoeveel cc je laat plaatsen en wat is je huidige cupmaat?

Via de zoekbalk kan je wel heel veel topics en ervaringen over de Monobloc Hydrogel vinden.

Van deze dames weet ik dat ze al Monobloc Hydrogel protheses hebben @Linda37, @Sanne82, @Klein poppetjeen @Wicked78 

Ik zal voor je duimen en hoop dat de Monobloc Hydrogel voor jou de oplossing bieden. Ik ga je sowieso volgen en ben heel erg benieuwd naar jouw resultaat.

Heel veel succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik heb inderdaad in mijn intake gesprek de switch gemaakt van silicone protheses naar Monobloc hydrogel, omdat ik absoluut geen siliconen in m'n lichaam los wil hebben zwerven...

Ik ben hier ook heel gerust op en tsja... ze kunnen eerder lek gaan maar ze geven niet voor niks 10 jaar garantie denk ik dan..

En in tegenstelling tot silicone protheses schijn je het wèl te merken als er een lek in komt omdat deze borst dan eerst "opzwelt" voordat deze leegloopt omdat het bindmiddel wat er in zit vocht aantrekt, dus rijd genoeg om een afspraak te maken. 

 

Ik ben heel tevreden met het resultaat al ben ik nog maar een dag of 5 onderweg..

 

Succes en sterkte en ik hoop dat je lichaam snel deze deeltjes opruimt nadat ze verwisseld zijn en je je eigen leven weer terug krijgt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Ank:

Wat een verhaal Melissa

Bij mij is in 2004 bij een wissel ook een lekkende prothese geconstateerd waar ik geen klachten van heb ondervonden.

Maar dat geld voor ieder anders natuurlijk:mellow: er zijn de laatste tijd meerdere dames @B00bies en @Sanne82 die hier voor monobloc hydrogel zijn gegaan.

Hier nog een artikel https://idealbody.nl/blog/siliconen-implantaten-veilig-monobloc-hydrogel-implantaten.

Succes met je keuze

xx Ank

 

 

 

Hai Ank,

Wat fijn dat jij geen klachten had zeg.

Super ik ga het lezen. Dankje wel

 

Liefs melissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei B00bies:

@Ank Ja, klopt ik zie nu ook steeds meer meiden op het forum die voor de Monobloc Hydrogel kiezen of er naar informeren. 

@Melissa1983 Wat een verhaal zeg.. Wat ontzettend knap dat je er nog zo positief instaat.  

Zelf heb ik de protheses nog niet, dus ik kan je er in dat opzicht helaas nog niet zo veel over vertellen. Mijn operatie staat op 10 april 2017 in het OLVG bij dr Nio gepland. Zelf heb ik ook dr. Visser overwogen, omdat zij ook erg goed bekend staat, maar Amsterdam is voor mij een stuk praktischer dan Venlo en zij plaatst de protheses alleen maar achter de spier. 

Ik zie dat jij al bijna aan de beurt bent. Weet je al hoeveel cc je laat plaatsen en wat is je huidige cupmaat?

Via de zoekbalk kan je wel heel veel topics en ervaringen over de Monobloc Hydrogel vinden.

Van deze dames weet ik dat ze al Monobloc Hydrogel protheses hebben @Linda37, @Sanne82, @Klein poppetjeen @Wicked78 

Ik zal voor je duimen en hoop dat de Monobloc Hydrogel voor jou de oplossing bieden. Ik ga je sowieso volgen en ben heel erg benieuwd naar jouw resultaat.

Heel veel succes!

xx

Hai meis,

Nou ik wordt er wel moedeloos van hoor van die tieten haha mja het is zo en moet toch positief blijven he.heb ook 2 mannetjes die me nodig hebben hoe pittig t ook is. 

Dr.visser is voor mij ook 1,5 rijden maar dat heb ik ervoor over.ik zag haar stukken in life is beautiful en was zoooo blij dat er eindelijk iemand is die mijn klachten kon benoemen en begreep.later zag ik t programma zorg.nu en wist t toen zeker,ik moet dit doen!

Dankje wel voor je info meis

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, December 18, 2016 om 20:45 zei Melissa1983:

Oh dat is fijn!

Ik zal proberen en lang verhaal in het kort uit te leggen

In 2009 voor het eerst en bv gehad bij de citykliniek in den haag,welliswaar bij de achteraf zogenoemde "horror-arts" dr.Rock Goerdin.ik en nog 3 kennissen hebben het echter als goed ervaren in vergelijking met al die andere dames die verminkt zijn daar.

In 2014 voelde ik een duidelijke knobbel in mijn borst en dat bleek een uitstulping te zijn vd prothese,geheel normaal volgens mijn h.a. maar omdat ik in een korte tijd erg veel was afgevallen was het erg duidelijk zichtbaar. Zo is dus in maart 2014 een prothese wissel geweest bij dr.stubenitsky in het antonius ziekenhuis.de protheses waren voor mijn kosten,de operatie werd vergoed.

Vanaf dat moment ben ik erg beroerd geworden, in die zin..extreme vermoeidheid,Gewrichtsklachten,hoofdpijnen etc etc.de h.a  zei steeds dat t stress was omdat onderzoeken naar reuma,sjörgen etc naar niets uitwezen.nou dit was duidelijk geen stress! Na zelf onderzoek en vervorming van 1 borst heb ik bij dr.stubenitsky aan de bel getrokken,na aandringen kreeg ik een echo en wat bleek...scheur in de prothese met als gevolg losliggende siliconen in mijn oksels/borst holte en hoogstwaarschijnlijk kleine particels in mijn bloed wat deze klachten veroorzaken. 

Dus 25 februari 2016 is deze vervangen en de klachten zijn echter erger geworden .ik heb 2 kinderen en kan niet normaal functioneren op t moment.

Op 9 januari 2017 staat er een prothese wissel gepland bij dr.visser in de arenborghoeve in venlo.zij hoorde mijn verhaal en zei dat het duidelijk de symptomen van het asia syndroom is.

zij vervangt ze voor de monobloc hydrogel. Ik zou graag wat ervaring van jullie willen lezen,zowel over haar/kliniek  als de resultaten. 

Even voor de duidelijkheid: deze vervanging doe ik echt om beter te worden,want de monobloc hydrogel zijn afbreekbaar en siliconen niet.volgens dr.visser ga ik niet beter worden wanneer ik geen prothese wissel zal doen. 

Alvast super bedankt voor de (hopelijk) reacties 

(Best een lang verhaal geworden haha)

 

Liefs melissa

@christina1511 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meid 

Dat is echt vervelende ervaring zo 

Hopelijk gaat deze protese wissel echt helpen dat je je beter voelt en goed bovenop kom zkr met 2 kids ist al best zwaar alvast succes met de operatie en ben benieuwd na je herstel

Fijne feestdagen meid xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes! Ik heb op 11 januari een intake bij Dr. Visser. Ik kies bewust voor de Monobloc Hydrogel prothesen, juist omdat ik heel erg bang ben dat mij hetzelfde overkomt als ik bij jou lees. Ik ga je zeker volgen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.