Ga naar inhoud

Marques : 14 december 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik wil graag binnenkort een afspraak maken bij dr. peters of straten omdat ik veel goede verhalen heb gelezen over beide maar twijfel nog, mijn vraag nu naar jullie is:

Ik houd van grote boobs , niet echt de bescheiden effect zeg maar.Bij wie  van de 2 genoemde dokters kan ik het beste wezen?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Marques:

Hallo iedereen,

Ik wil graag binnenkort een afspraak maken bij dr. peters of straten omdat ik veel goede verhalen heb gelezen over beide maar twijfel nog, mijn vraag nu naar jullie is:

Ik houd van grote boobs , niet echt de bescheiden effect zeg maar.Bij wie  van de 2 genoemde dokters kan ik het beste wezen?

 

Alvast bedankt

He meis, welkom,

Als je echt zegt je wilt BIG boobs, dan zou ik je eerder aanraden om naar Dr. Nio of Plovier te gaan, die staan toch wel meer bekend om het maken van de grotere borsten.

Kijk dan bijv eens via de zoekbalk, daar vind je voldoende info over deze 2 pc's als je voor Nio kijkt zoek dan even op OLVG/SLAZ of Park kliniek.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Nee roosenburg is geen grote borsten man... Sowieso zijn de pc's binnen gabriels' praktijk erg afhankelijk van haar inkoop.....

Ik weet dat samantha (die blond van tv) 800 heeft gehad daar, maar dat is echt een mega uitzondering.... 

Er zijn eigenlijk geen pc's daar die echt grote borsten mannen zijn, zover ik hier gelezen heb, de afgelopen 5 jaar.

Wil je grote borsten, ga dan naar Nio in het Olvg-west of naar Plovier in België.  zij zijn echt de enigen die bekend staat als grote borsten makers.

Bij Nio kost het 3100 euro, dus echt maar paar 100 euro meer dan bij gabriels.

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo iedereen,

Hier een korte verslag van mijn operatie. 14 dec ben ik geopereerd,  het is nu 4 dagen geleden en heb nog best veel pijn.

Ik ben door dr.schiettecatte geopereerd en heb 400cc onder de spier gekregen in amstelveen.De operatie zelf heb ik als positief ervaren ,wel ben ik zeer ontevreden met de verpleegkundiges die mij daarna hebben geholpen, met name de vrouwelijk verpleegster,zij was totaal niet behulpzaam en het was duidelijk dat zij het met tegen zin deed.

Ik trilde van de pijn en voelde me heel zwak en moest van  haar verplicht zelf alles antrekken terwijl ik duidelijk aangaf mij heel zwak te voelen,is het gebruikelijk dat je zelf alles moet aantrekken? 

Ook heeft zij paar keer heel bot gezegd  gezegd dat ik zelf er voor had gekozen tja...ik voelde me op het moment heel zwak en had de energie niet voor om met haar in discussie te gaan..

 

Ben verder heel tevreden met mijn borsten , het is alleen best hoog.

 

Ahava

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Gefeliciteerd met je nw boobs, en jeetje dat is een nare ervaring als je zo'n vpk hebt,zou dit zeker nog even terug koppelen als je op controle gaat, want dit is natuurlijk niet nodig, ondanks dat je zelf voor deze operatie kiest, kunnen ze wel behulpzaam zijn, anders hadden ze een ander beroep moeten kiezen.

Maar fijn dat je wel tevreden bent over de rest van de operatie en de borsten tot nu toe.

Ik heb gelijk weer even je topics samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! Op naar een voorspoedig herstel. Jammer dat je de nazorg als minder hebt ervaren. Dat die verpleegster dan net bij jou zo een rot dag moest hebben zeg. Inderdaad dit terug koppelen want zo hoor je niet behandeld te worden! 

Straks als je jezelf weer wat beter voelt genieten van de nieuwe tweeling ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Marques:

Hallo iedereen,

Hier een korte verslag van mijn operatie. 14 dec ben ik geopereerd,  het is nu 4 dagen geleden en heb nog best veel pijn.

Ik ben door dr.schiettecatte geopereerd en heb 400cc onder de spier gekregen in amstelveen.De operatie zelf heb ik als positief ervaren ,wel ben ik zeer ontevreden met de verpleegkundiges die mij daarna hebben geholpen, met name de vrouwelijk verpleegster,zij was totaal niet behulpzaam en het was duidelijk dat zij het met tegen zin deed.

Ik trilde van de pijn en voelde me heel zwak en moest van  haar verplicht zelf alles antrekken terwijl ik duidelijk aangaf mij heel zwak te voelen,is het gebruikelijk dat je zelf alles moet aantrekken? 

Ook heeft zij paar keer heel bot gezegd  gezegd dat ik zelf er voor had gekozen tja...ik voelde me op het moment heel zwak en had de energie niet voor om met haar in discussie te gaan..

 

Ben verder heel tevreden met mijn borsten , het is alleen best hoog.

 

Ahava

Jammer dat dit zo verlopen is, voor haar een kleintje om jou fatsoenlijk te helpen en voor u een geforceerde inspanning... 

Proficiat trouwens en doe je herstel maar rustig aan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jane24:

Dhr schiettecatte amstelveen is de man die grote silliconen plaatst 4 dagrn geleden ben ik ook geopeerd door hem

Ja idd, daarom heb  ik ook uiteindelijk voor hem gekozen, was eerder al bij dr.roosenburg geweest en hij wilde max 350 er in doen en dr schiettecate luisterde ook goed goed naar mijn wensen en wilde selfs 450cc er in doen maar de dag zelf koos ik toch voor 400cc. Hoe gaat het met jou?veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.