Jane24

Jane24 : 14 december 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Lieve mensen

Ik ben Jane, 24 jaar en zoals de meeste van jullie ook geopeerd. Ik heb dat 4 dagen geleden ervaren, heb anatomisch 380cc. Ik kan op dit moment niet erg veel, maar ik vind herstel op dit moment t belangrijkst. Hoe zit dat bij jullie?

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobies.
Door wie ben je geopereerd?

De ongemakken die je ervaart, horen erbij. Houdt je goed aan de voorschriften, zodat je kapsel goed aangemaakt kan worden.

Een goed herstel!

xx BB

Hoi ik ben geopeerd door dhr

Schiettecatte in amstelveen. Vind hem echt erg goed ook van andere gehoord. Wel merk ik dat me rechterborst dat daar veel meer druk op staat, en alsof ik voel dat er wat inzit heel naar gevoel met de linkerborst heb ik dat niet zo :P en voor de rest gaat t goed beetje kortademig alleen, ik weet nog niet egt hoe drze forum werkt groetjes. 

Ben je dan de 14e geopereerd? Dan passen we je titel aan, zoals we bij iedereen doen die geopereerd is :)

Ik heb eigenlijk nog nooit gelezen dat schiettecatte anatomische prothesen plaatst, dus dat is nieuw voor me :D

Mag ik vragen welke cijfers en letters er op je kaartje staan, dat je mee gekregen hebt? Dan kan ik eens in een catalogus kijken welke hij gebruikt heeft. Vind ik altijd wel interessant :)

Wat was jouw voorsituatie?  Welke cupmaat?

Een goed herstel!!

Xxx BB 

Hoi ja inderdasr ben de 14dr geopeerd door dhr schiettecatte, ja bij het consult hadden ze 400cc aangegeven rond maar het leek dhr schiettecatte beter anatomisch 380cc. Ik had een cup a70 dus het is echt een groot verschil, ben er echt blij mee tot zover.

Welk kaartje bedoelt u eigelijk hihi heb een protese kaartje gekregen en allemaal brieven.

Het kaartje waar een cpg code op staat... cpg 323 of zoiets.

Het kan ook 'siltex' zijn wat er op staat. Een kaartje waar rechts en links op staat en een sticker van de prothese die je gekregen hebt :)

Ik ga ff je titel aanpassen 

Xxx

Ik heb ook zo'n kaartje maar er staat in mijn kaartje helemaal niks vond het ook al raar maar ik heb dus niet mijn nummers van mijn boobies

Ja ik dus ook niet, heb allerlei papieren meegekregen en een pasje die ik altijd in me portomonee moet houden werd me verteld. Staat alleen op breast implants mentor kleine lettertjes, dan heb je hetzelfde als mij hanneke want ik zie dat jij ook dhr schiettecatte bent geopeerd hihi

hoi jane24

ikheb net gebeld met de kliniek en bij mijn controle op 2 januari krijg ik de nummers die zijn ze waarschijnlijk vergeten en zitten dus nog in mijn dossier. maar dat word opgelost. dus het zal wel goed komen 

ja ik ben gisterenavond nog door dhr schiettecatte geopereerd

Raar... daar zou ik wel echt naar vragen dan. Is echt goed om te hebben, stel dat er eens wat is met je implantaten, dan weet een evt andere pc ook wat je hebt.

Xx