Ga naar inhoud

Roosy : 12 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

ik ben afgelopen maandag geopereerd door Frans Straten in de Heyendael kliniek Nijmegen. Voor mijn zwangerschappen had ik een mooie volle D cup, maar na 2x znwagerschap en borstvoeding te hebben gegeven, was daar niet veel meer van over (vooral slappe huid). Ik miste mijn oude borsten en voelde me minder sexy dus besloot ik voor een borstvergroting te gaan. Na gesprekken bij verschillende klinieken kwamen we op Dual plane 375cc uit. 

Ik heb 2 kleine kinderen (4 en 1 jaar) waarvan de jongste eigenlijk nog constant opgetild moet worden dus daar maakte ik me vooraf wel wat zorgen om. Ik las hier op t forum wel wat schrikbarende verhalen over het herstel van Dual plane. Hierdoor werd ik erg bang voor de operatie en wilde ik het bijna afblazen.

ik heb het uiteindelijk toch gedaan en dames; het is me 100% meegevallen. Dat mag ook wel eens gezegd worden vond ik. Het enige wat ik als heel vervelend ervaar is het rechtop op je rug moeten slapen en het snijden van de strakke sport bh in de littekens. Hiervoor heb ik een extra stukje voor tussen de bh band aangeschaft en het gaat al een stuk beter nu. Ben nu 6 dagen PO en heb m'n kinderen al 2x van school gehaald, klein boodschapje gehaald, gekookt, wassen gedraaid, douche al zelfstandig..Ik doe natuurlijk wel heel voorzichtig maar ik merk dat ik me beter voel als ik juist een beetje blijf bewegen. Dat gehang op bed krijg je pijn van in je rug.

ben overigens tot nu toe heel blij met het resultaat. Ze zijn nog wel erg hard en gespannen maar de vorm wordt steeds mooier en de maat is precies wat ik wilde.

woensdag controle dus ben benieuwd!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis, gefeliciteerd met je nw boobs, en super dat je zo goed door je herstel heen rolt.Wees wel heel voorzichtig dat je niet teveel doet, want de eerste 6 weken is zo belangrijk omdat dan het kapsel word gevormd om de protheses en het zou zonde zijn als je door teveel te doen dan herstel in de weg zou staan.

Ik heb je titel ook enigszins aangepast, zodat die lijkt op de andere in deze categorie.

Nou doe lekker rustig aan,en als de band van je bh op de littekens zit kun je er ook eventueel een gaasje of inlegkruisje op leggen.

Ik wens je een goed herstel.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie :-).

Ja klopt, ik zou het misschien ook wel iets rustiger aan moeten doen. Vind ik echt lastig met 2 kleintjes en m'n man is ziek dus kan hem ook niet alles steeds alleen laten doen. Maar pak wel zoveel mogelijk rust. Had vandaag de kliniek aan de lijn en die zeiden ook 'nee joh haren wassen moet je echt nog even niet zelf doen' .. Oeps.. even stapje terug weer!

Groetjes,

 

Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Roosy:

Dank voor je reactie :-).

Ja klopt, ik zou het misschien ook wel iets rustiger aan moeten doen. Vind ik echt lastig met 2 kleintjes en m'n man is ziek dus kan hem ook niet alles steeds alleen laten doen. Maar pak wel zoveel mogelijk rust. Had vandaag de kliniek aan de lijn en die zeiden ook 'nee joh haren wassen moet je echt nog even niet zelf doen' .. Oeps.. even stapje terug weer!

Groetjes,

 

Roos

Ik snap dat het met 2 kleintjes lastig is, maar je geneest maar 1 keer, dus echt stapje terug, misschien een opa/oma, goede vriendin,buurvrouw die je kan helpen met de kinderen, en met wat dingen in huis?

En zo zie je dat je ook door de kliniek word terug geroepen,echt even lief voor jezelf zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi meiden,

 

Ik ben al een paar weken actief op dit forum, maar ik was me vergeten voor te stellen :-).

Mijn naam is Roos en ik ben 3,5 week geleden geopereerd door Frans Straten in de Heyendael Kliniek Nijmegen.

Voor mijn zwangerschappen had ik een volle D-cup van mezelf, tijdens de zwangerschap en borstvoeding liep dat zelfs op tot cup F.

En je raadt het al.. na de tweede zwangerschap bleef er niet veel meer van over. Ik heb mezelf als cadeautje voor het gezond op de wereld zetten van 2 super lieve kindjes, nieuwe borsten cadeau gedaan :lol: En ik kan het iedereen aanraden. Ik heb nu weer een leuke, volle D-cup, alsof er nooit iets gebeurd is ;)

Pijn viel mij reuze mee. Kan het eigenlijk niet eens pijn noemen, meer een beetje lastig de eerste week. 

 

Spreek jullie gauw op dit forum

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Roosy:

Hi meiden,

 

Ik ben al een paar weken actief op dit forum, maar ik was me vergeten voor te stellen :-).

Mijn naam is Roos en ik ben 3,5 week geleden geopereerd door Frans Straten in de Heyendael Kliniek Nijmegen.

Voor mijn zwangerschappen had ik een volle D-cup van mezelf, tijdens de zwangerschap en borstvoeding liep dat zelfs op tot cup F.

En je raadt het al.. na de tweede zwangerschap bleef er niet veel meer van over. Ik heb mezelf als cadeautje voor het gezond op de wereld zetten van 2 super lieve kindjes, nieuwe borsten cadeau gedaan :lol: En ik kan het iedereen aanraden. Ik heb nu weer een leuke, volle D-cup, alsof er nooit iets gebeurd is ;)

Pijn viel mij reuze mee. Kan het eigenlijk niet eens pijn noemen, meer een beetje lastig de eerste week. 

 

Spreek jullie gauw op dit forum

 

Groetjes

 

Nou ik zie dat het gelukt is, ik heb wel even je topics samengevoegd, zo heb je weer alles bij elkaar staan, en hoef je alleen maar dit topic bij te houden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Leeloo:

Dag Roosy,

 

Ik lees dat je precies niet veel mag doen na een operatie. Ik zit zelf ook met een kleintje van 14maanden en eentje van 2,5jaar. Is dit te doen met zo'n kleine kindjes die ik eigelek best vaak moet pakken.. x

Ja ik vond van wel, maar het verschilt natuurlijk wel bij iedereen. Sowieso de eerste week en liefst de tweede week ook nog wel wat hulp in huis regelen. Mijn vriend heeft de eerste week de hele week thuis gewerkt en voor de kids gezorgd als ze niet naar de opvang/school waren. Nu (3,5 week PO) doe ik toch al bijna alles weer zelf, maar wel in een veel rustiger tempo dan normaal. Maak ook minder schoon en laat de boel een beetje meer de boel om het zo maar te zeggen. Je zou met je plastisch chirurg even kunnen oefenen qua bewegingen. Heb ik ook gedaan. Hij zei tegen mij, beter zo min mogelijk tillen de eerste 6 weken, maar als het af en toe toch echt moet dan moet je het zo doen.. En toen deed hij het voor. Dat heeft mij wel geholpen!

 

Groetjes, Roos 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi, 

 

Wat fijn om te lezen! Ik mag 20 maart naar dr Straten en heb een kleine van 13 maanden en 3,5. Man blijft ongeveer 2 weken thuis maar daarna zou ik het zelf moeten doen.. Ben dus erg benieuwd!! 

 

Super dat het herstel bij jou vlot gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei bk88:

Hooi, 

 

Wat fijn om te lezen! Ik mag 20 maart naar dr Straten en heb een kleine van 13 maanden en 3,5. Man blijft ongeveer 2 weken thuis maar daarna zou ik het zelf moeten doen.. Ben dus erg benieuwd!! 

 

Super dat het herstel bij jou vlot gaat. 

Hi,

 

Spannend! Bij mij was dat eigenlijk mijn enige twijfel van tevoren: kan ik dit wel doen met 2 kleine kids. Daarom ben ik ook echt super blij dat het zo goed heeft uitgepakt. :-). Mijn man is ongeveer 1,5 week thuis geweest en daarna heeft m'n zusje geholpen. Na een kleine 2 weken was ik voor het eerst echt een hele dag alleen met de kindjes. Ben nu bijna een maand PO en ik til nu toch al wel weer geregeld, maar wel heel voorzichtig en anders dan ik normaal zou doen. Krijg je een dual plane borstvergroting? Komt helemaal goed hoor, niet te druk om maken! :) Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-1-2017 om 20:58 zei Roosy:

PS; ik heb net wat nieuwe foto's in m'n album gezet. Kan je even zien hoe het er nu uitziet :)

Ik zal eens kijken of ik nu wel de foto's kan brkijken ik kon tot nu toe nog geen foto's zien ☺

 

Dag Roosy,

 

Ik lees dat je precies nieik kot veel mag doen na een operatie. Ik zit zelf ook 

Op 6-1-2017 om 20:47 zei Roosy:

 

 

Spannend! Bij mij was dat eigenlijk mijn enige twijfel van tevoren: kan ik dit wel doen met 2 kleine kids. Daarom ben ik ook echt super blij dat het zo goed heeft uitgepakt. :-). Mijn man is ongeveer 1,5 week thuis geweest en daarna heeft m'n zusje geholpen. Na een kleine 2 weken was ik voor het eerst echt een hele dag alleen met de kindjes. Ben nu bijna een maand PO en ik til nu toch al wel weer geregeld, maar wel heel voorzichtig en anders dan ik normaal zou doen. Krijg je een dual plane borstvergroting? Komt helemaal goed hoor, niet te druk om maken! :) GroetjesGroe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Roosy,

 

Ik las net dat je bij Frans Straten geweest bent. Ik heb ook een afspraak voor een eerste consultatie 8februari. Ben je tevreden van hem? Moet je eigenlijk nog vaak op na controle? Ik moet wel twee uur rijden vandaar.. mag ik vragen wat het jou in totaal gekost heeft voor zo een idee te hebben.. hoe gaat het nu intussen met jou? Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel tevreden :-). Je moet sowieso een keer op controle ongeveer een week na de operatie. En dan nog een keer 2 maanden na de operatie, maar dat ben ik nog niet dus ben zelf pas 1 keer geweest.

Op zich wel te doen dus, behalve als er complicaties optreden, dan zul je vaker terug moeten. Maar daar gaan we maar even niet vanuit he ;-).

Een kleine 3000 euro. Vond ik heel erg meevallen.. ben ook bij de Bergman Clinics op gesprek geweest en daar kostte hetzelfde bijna 2000 euro meer :o

Het gaat heel goed met mij! Ben nu 4,5 week PO en doe eigenlijk alles alweer zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai super dat het zo goed met je gaat, een echte aanrader dus om daar te gaan. Ben je ook in het heyendael ziekenhuis geweest? Valt idd goee mee van prijs heb hier in België al bijna bij elk gesprek gelezen rond de 4800 euro dus dat scheelt wel echt heel veel.. hopelijk geen complicaties idd want dan moet ik best ver rijden.. bedankt voor de uitleg ik ben al zo benieuwd voor de eerste consultatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai Roosy,

 

OMG, je verhaal lijkt zo erg op de mijne, ik heb ook cup D gehad en na zwangerschap met borstvoeding naar F en na afvallen naar cup B/ kleine C. Ik wil ool 375cc rond high profile, alleen zo jammer dat ik geen foto's van je kan zien omdat ik nieuw ben. 

 

Welke nazorgcontructie had je ekozen? En heb je last van iets gehad?

 

liefs,

 

Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.