Ga naar inhoud

Verschillen in prothese..


Aanbevolen berichten

Dag dames! Gisteren mijn eerste consult gehad en wauw wat ging het goed.. Nu kreeg ik twee voorstellen

van implantaten.. Beide van Natrelle anatomisch achter de spier.. De ene was 320 MM en de andere 470MF. Momenteel heb ik echt een kleine B (eerder richting A). Zijn er hier nog dames met deze protheses? Op welke maat kwamen jullie uit? Vind het moeilijk te kiezen.. Ik hoop dat jullie wat advies kunnen geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Mag ik vragen wat je zelf graag zou willen qua cupmaat? en wat je aan je pc aangegeven hebt?
Heb je mogen passen, of is de maat van de prothese op basis van iets anders bepaald?

Ik kan de maten voor je opzoeken, en dan een schatting geven van wat het ongeveer zal worden, maar moet ik wel even je preciese cupmaat (dus inclusief omvangsmaat) weten.. En graag ook even een antwoord op bovenstaande vragen :) 

De keuze moet jij namelijk zelf uiteindelijk maken, maar het is wel belangrijk dat het advies van de pc een beetje overeen komt met jouw wens.. Lijkt me nogal een groot verschil namelijk (weet het niet zeker, want heb de catalogus niet open staan) want de ene  prothese is een medium profile, en de andere een high profile..

Laat maar ff weten

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Mag ik vragen wat je zelf graag zou willen qua cupmaat? en wat je aan je pc aangegeven hebt?
Heb je mogen passen, of is de maat van de prothese op basis van iets anders bepaald?

Ik kan de maten voor je opzoeken, en dan een schatting geven van wat het ongeveer zal worden, maar moet ik wel even je preciese cupmaat (dus inclusief omvangsmaat) weten.. En graag ook even een antwoord op bovenstaande vragen :) 

De keuze moet jij namelijk zelf uiteindelijk maken, maar het is wel belangrijk dat het advies van de pc een beetje overeen komt met jouw wens.. Lijkt me nogal een groot verschil namelijk (weet het niet zeker, want heb de catalogus niet open staan) want de ene  prothese is een medium profile, en de andere een high profile..

Laat maar ff weten

xxx BB

Bedankt voor je reactie! Super lief. Ik heb nu een kleine 75b (echt kleine kant).. Ik zou graag toch op een goede C , zeker uitkomen.. Maar heb ook al begrepen dat er een verschil is met een borstvergroting en in het echt (bedoel qua maat en zicht).. Dus zicht minstens een C.

ik heb nog niet gepast, daarvoor heb ik 11/1 een afspraak.. Weer spannend..

 

albast bedankt voor de genomen moeite :) liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan ga ik voor de berekening even uit van een volle A (dat je nu hebt)
De 320 MM is 12,5 cm breed met 4,6 cm projectie

De 470 MF is 14,0 cm breed met 5,6 cm projectie

Met de 320 zul je ongeveer uitkomen op een bh maat: 75D Dit gaat eruit zien als een C'tje. ongeveer
Met de 470 zul je ongeveer uitkomen op een bh maat: 75E, heeeeeeel misschien een kleine F. Dit gaat er uitzien als een Volle C, tot D...
Als jouw minimum een volle C is, dan zou ik zeker voor de 470 MF gaan..

Schrik niet van het passen, daar ziet het soms net wat groter uit, dan wanneer de prothese IN je lijf zitten ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 december 2016 om 22:26 zei best_boobie:

Hoi hoi

Mag ik vragen wat je zelf graag zou willen qua cupmaat? en wat je aan je pc aangegeven hebt?
Heb je mogen passen, of is de maat van de prothese op basis van iets anders bepaald?

Ik kan de maten voor je opzoeken, en dan een schatting geven van wat het ongeveer zal worden, maar moet ik wel even je preciese cupmaat (dus inclusief omvangsmaat) weten.. En graag ook even een antwoord op bovenstaande vragen :) 

De keuze moet jij namelijk zelf uiteindelijk maken, maar het is wel belangrijk dat het advies van de pc een beetje overeen komt met jouw wens.. Lijkt me nogal een groot verschil namelijk (weet het niet zeker, want heb de catalogus niet open staan) want de ene  prothese is een medium profile, en de andere een high profile..

Laat maar ff weten

xxx BB

Bedankt voor je reactie! Super lief. Ik heb nu een kleine 75b (echt kleine kant).. Ik zou graag toch op een goede C , zeker uitkomen.. Maar heb ook al begrepen dat er een verschil is met een borstvergroting en in het echt (bedoel qua maat en zicht).. Dus zicht minstens een C.

ik heb nog niet gepast, daarvoor heb ik 11/1 een afspraak.. Weer spannend..

 

albast bedankt voor de genomen moeite :) liefs!

 

9 uur geleden zei best_boobie:

Nou, dan ga ik voor de berekening even uit van een volle A (dat je nu hebt)
De 320 MM is 12,5 cm breed met 4,6 cm projectie

De 470 MF is 14,0 cm breed met 5,6 cm projectie

Met de 320 zul je ongeveer uitkomen op een bh maat: 75D Dit gaat eruit zien als een C'tje. ongeveer
Met de 470 zul je ongeveer uitkomen op een bh maat: 75E, heeeeeeel misschien een kleine F. Dit gaat er uitzien als een Volle C, tot D...
Als jouw minimum een volle C is, dan zou ik zeker voor de 470 MF gaan..

Schrik niet van het passen, daar ziet het soms net wat groter uit, dan wanneer de prothese IN je lijf zitten ;) 

xxx BB

Alvast mega hard bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt dus wou ik typen voor de reactie :) 11/1 heb ik een passessie dan zal er misschien nog wat meer duidelijk worden.. 8/2 zou mijn datum worden.. Ben benieuwd maar ook zo zenuwachtig voor de operatie (en wel wat angst voor de narcose) hadden jullie dat ook? Ik probeer er niet te veel aan te denken en gewoon vast te houden aan de moment dat het voorbij is.. Moesten er dames zijn met deze types van prothese.. Ben super benieuwd om eens wat resultaten te zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Zojuist zei mamalief:

@best_boobie Weet jij bij welke maat ik ongeveer zou uitkomen met de MX 445. Denk dat die projectie ook weer anders ligt? .. Zo moeilijk kiezen allemaal..

Die prothese heeft 6,2 cm projectie... Dat is flink, want het is een extra high profile prothese.
Qua bh maat kom je dan uit op een 75F, waarschijnlijk hoor.. Ziet er dan uit als een hele mooie volle D
Dat is iets groter dan de C die je in eerste instantie wilde, maar als je dit mooi vond staan, zou ik niet twijfelen en die mx445 nemen hoor. Dan heb je gewoon een verkeerd beeld van wat een C is haha.. Ik dacht ook altijd dat ik een volle C wilde.. maar ik heb nu qua zicht een D en ben maar wat blij met die bh maat 70F/G.
Had niet kleiner gewild :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op ‎8‎-‎2‎-‎2017 om 16:02 zei mamalief:

@best_boobie net operatie gehad. Voorlopig valt alles nog goed mee. Ik kreeg 375 MF achter de spier.. Mijn sportbh c85 is niet helemaal vol (half liggend in bed nog) welk maatje zou ik komen volgens u? Veranderen ze nog? Spannend..

Sorry, stuur me ff een pb. Ik zit komende tijd met heel wisselende wifi, en pbs is dan makkelijker te beantwoorden.
Schrijf er wel ff alle info weer bij, en ook de bh maat die je vooraf had, voor je bv :)

 

Gefeliciteerd!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.