Ga naar inhoud

Daan77 : 23 december 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ha dames,

Leuk om alvast eens rond te kijken op dit forum, mijn naam is Daniëlle en volgende week vrijdag, 23-12 a.s. krijg ik een deal plane borstvergroting met anatomische implantaten vanuit Kliniek Veldhoven (maar met operatielocatie Amstelveen), ik wordt geholpen door dr. Koeijers en krijg 450 cc.

Leek me wat groot (want wil een naturel look), maar als het goed is gaat het mooi bij mijn voorkomen passen (1.72 m en ca 67 kg) en vanwege de breedte van mijn borsten komt hij sowieso op ca dit aantal cc uit. Ik heb nu een bescheiden B-cup en draag echt nooit anders dan volledige push-up/maximizer dus kijk ernaar uit! Beetje eng natuurlijk ook wel, maar vooral ook leuk spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis en welkom ,

Spannend nu de datum zo dichtbij komt,maar wat je zegt ook weer heel erg leuk, eindelijk verlost dadelijk van de max vullingen.

Als je hebt gepast en je vond op dat moment dat je heel blij werd van wat je in de spiegel zag, dan ga je geen spijt krijgen van de maat,want zowieso ogen prothese borsten altijd kleiner dan echte borsten, en zal je bh maat ook groter zijn als dat je de borsten bloot ziet,

Ook gebeurt het meer dan eens dat meiden zeggen, ik vind ze te klein, dus ik zou echt niet twijfelen, want ik denk dat jij het met je lengte makkelijk kunt hebben.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en je topic verhuisd, hier kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten.

Nu lekker aftellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nerveus ben ik nog helemaal niet eigenlijk, net als met bevallen;) is het voor iedereen zo persoonlijk in hoe het resultaat is, hoeveel last je wel of niet hebt, ik laat het maar gewoon lekker over me heen komen! Wie weet als ik daar echt ter plaatse ben, vind het nu vooral fijn dat het bijna zover is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 

Toevallig gisteren geholpen door dr. Koeijers en ook via kliniek Veldhoven, operatie in Amstelveen. 

Ik ben echt super tevreden over alles! Wilde inderdaad ook dat het zo natuurlijk mogelijk zo zijn en ik ben van een kleine b naar een kleine d gegaan. Een beetje dezelfde wensen als jij. :)

ze zijn daar echt ontzettend lief en voordat je het weet is het klaar! 

 

Heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.