Ga naar inhoud

MissElise : 17 februari 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Op 12 januari 2017 om 23:19 zei Nina June:

Hi missElise, wat spannend zeg! Fijn dat je zo snel terecht kan.

 

Ik heb as  maandag m'n eerste consult bij Dr. Nio. In het slaz. Heb je tips voor mij? :rolleyes: Wat moet ik meenemen voor de pas sessie? Heb begrepen dat je een wit T-shirt mee moet nemen.... en bh, echter heb ik alleen maximizers en pushups. Is het de bedoeling dat ik een normaal bh meeneem voor de pas sessie? 

Bedankt alvast,

Groetjes

 

 

Hey Hey,

sorry ik kreeg hier geen melding over, vandaar dat ik het nu pas lees.

ik kreeg daar gewoon sport bh aan en een wit T-shirt. Had dus zelf niks meegenomen! Ik neem aan dat je nu ondertussen je pas sessie hebt gehad? Hoe was het? Zelf zit ik er over te denken om snel nog even keer terug te gaan om te passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi, ik zit toevallig nu in de wacht kamer! Zoooo spannend, m'n eerste consult. 

Ik heb mijn dunste bh aan en een wit shirt, een aantal foto's van m'n droom meisies en goeie zin. Ben benieuwd hou je wel op de hoogte. En waarom wilde jij wet terug? Was iets niet in orde?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

 

Ik heb vanochtend met het olvg gebeld en ze hebben me ingepland om 11 u dus dan zien we elkaar daar vast :)

Ik moet er wel al omstreeks 7u zijn om af te tekenen en daarna naar de anesthesist.  Nio heeft me gezegd dat ik dezelfde ochtend bij de anesthesist kon gaan omdat het toch een 2 tal uur heen is en dat ik dan niet onnodig naar Amsterdam hoef te reizen ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Kersje85:

Hoi meis, 

 

Ik heb vanochtend met het olvg gebeld en ze hebben me ingepland om 11 u dus dan zien we elkaar daar vast :)

Ik moet er wel al omstreeks 7u zijn om af te tekenen en daarna naar de anesthesist.  Nio heeft me gezegd dat ik dezelfde ochtend bij de anesthesist kon gaan omdat het toch een 2 tal uur heen is en dat ik dan niet onnodig naar Amsterdam hoef te reizen ;)

Xxx

Voor mij geld precies hetzelfde 7.00u melden en aftekenen, daarna anesthesist ^_^ het is voor mij ook onhandig om op en neer te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 januari 2017 om 16:47 zei Nina June:

Hi, ik zit toevallig nu in de wacht kamer! Zoooo spannend, m'n eerste consult. 

Ik heb mijn dunste bh aan en een wit shirt, een aantal foto's van m'n droom meisies en goeie zin. Ben benieuwd hou je wel op de hoogte. En waarom wilde jij wet terug? Was iets niet in orde?

groetjes

Nee alles was in orde hoor, een super fijne pc is het! maar heb gewoon nog even twijfels over de maat.. Dus denk erover om nog een keer te passen, maar het is zo'n eind rijden en dat houd me even tegen om weer 'eventjes voor 15/30 min terug te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Tries89:

Ik heb ook bij nio de 400 cc gepast. Krijg 10 dagen na jou mn nio's :)

 

Ook 85% dual plane. Nio zei dat ik van een a75 naar d75 ga.. ben benieuwd naar jouw verslag!  Succes met de voorbereiding! 

Oh gaaf! Ik ga jou ook even volgen. 

Welke maten heeft hij jou laten passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, MissElise said:

Nee alles was in orde hoor, een super fijne pc is het! maar heb gewoon nog even twijfels over de maat.. Dus denk erover om nog een keer te passen, maar het is zo'n eind rijden en dat houd me even tegen om weer 'eventjes voor 15/30 min terug te gaan.

 

Ow gelukkig, Ja de lange afstand weerhoud mij ook om weer even langs te gaan voor wat extra vragen over double bubble....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, MissElise said:

Oh gaaf! Ik ga jou ook even volgen. 

Welke maten heeft hij jou laten passen?

 

We begonnen met een kleine, vond m direct te klein dus eigenlijk ook niet naar de maat gevraagd. Daarna kreeg ik de 325 en toen zei ik dit gaat de goede kan op haha. Toen de 400. Wow! Dat is wel ineens een heel verschil. Omdat hij zag dat ik ze best groot vond zei hij dat ik ook voor een tussen maat kon gaan zoals 375.  Maar toen ik m mn plaatjes liet zien zei hij dat ik echt voor de 40 moest gaan.

 

Ik moet ook 1.5 uur reizen. Zal eens bellen of ze mn tijd al weten. Wellicht dat ik ook diezelfde dag naar de anesthesist kan gaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Tries89:

 

We begonnen met een kleine, vond m direct te klein dus eigenlijk ook niet naar de maat gevraagd. Daarna kreeg ik de 325 en toen zei ik dit gaat de goede kan op haha. Toen de 400. Wow! Dat is wel ineens een heel verschil. Omdat hij zag dat ik ze best groot vond zei hij dat ik ook voor een tussen maat kon gaan zoals 375.  Maar toen ik m mn plaatjes liet zien zei hij dat ik echt voor de 40 moest gaan.

 

Ik moet ook 1.5 uur reizen. Zal eens bellen of ze mn tijd al weten. Wellicht dat ik ook diezelfde dag naar de anesthesist kan gaan :) 

Ja echt proberen te vragen hoor, want ze zeggen dat het kan. Ik moet ook 1,5 uur rijden ongeveer. Misschien paar minuten langer. 

Hij gaf ook aan dat het bij mij 70D wordt, dus ik hoop ook echt dat hij gelijk heeft en t niet kleiner wordt, want ik wil echt een D qua zicht. Hij gaf aan dat 450 bij mij op een E uitkomt en dat is voor mijn lichaam op dit moment te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Dreamboobies25:

Ik heb ongeveer het zelfde lichaam als jij, 164cm en 51-52 kilo en ik heb 450cc. Bij mij ziet het uit als gewoon een D. 400cc zou als een grote C uitzien denk ik. Ik ben benieuwd wat je kiest voor :P

Ja ik vind die van jou wel erg mooi!

alleen waar ik mij dan ook weer zo druk om kan maken is straks bh's kopen. Een F in bh maat is wel echt HUGE in mijn ogen en moeilijk te vinden. Meestal vind ik de bh's bij Hunkemöller super mooi, maar kans is groot dat je met een F weinig leuke bh's vind daar. Tenminste dit is wat ik hoor van mensen. Hoe zit dit bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn maat varieert van 75F (bij Hunkemoller) tot 70E. Maar 70E is 75D dus dat is te doen. Er zijn wel online winkels zoals After Eden, Livera, Saph enzo waar je kan echte mooie bh's in grotere maten vinden. 

Ik kon zelfs pushup in 70F vinden :wub: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dreamboobies25:

Mijn maat varieert van 75F (bij Hunkemoller) tot 70E. Maar 70E is 75D dus dat is te doen. Er zijn wel online winkels zoals After Eden, Livera, Saph enzo waar je kan echte mooie bh's in grotere maten vinden. 

Ik kon zelfs pushup in 70F vinden :wub: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik word hier zo hebberig van als ik dit zie! :D misschien dat het toch 450cc word.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Dreamboobies25 said:

Ik heb ongeveer het zelfde lichaam als jij, 164cm en 51-52 kilo en ik heb 450cc. Bij mij ziet het uit als gewoon een D. 400cc zou als een grote C uitzien denk ik. Ik ben benieuwd wat je kiest voor :P

Heb ff gespiekt bij je! Ze zijn echt super! Ik krijg 27 feb 400 cc 85 % hoop ook dat ze zo mooi worden!  Krijg alleen geen spleetje omdat mn borsten wat uit elkaar staan maar een beetje tiet op zich ben ik al blij mee :)

 

Anesthesist voor de operatie was geen optie omdat ik als eerste aan de beurt ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@MissElise

 

Hoi meis!

 

Wil je alvast veel succes wensen voor morgen! Komt helemaal goed :) 

Had precies hetzelfde alleen de zenuwen zijn nooit gekomen omdat ik er echt helemaal klaar voor was en super blij was dat het ging gebeuren!

 

Liefs

 

Ja ik ben ook blij dat het gaat gebeuren. Maar denk wel 'Ah moet ik afscheid nemen van mijn mini-borsten die ik al jaren heb' want die zie ik natuurlijk nooit meer terug 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.