Ga naar inhoud

MissElise : 17 februari 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben Elise, 1.64m en 53kg. 

ik ben mij nog flink aan het oriënteren voor een mogelijke BV.

het is wel iets waar ik al zeker een jaar over na zit te denken, maar doordat ik nog op school zat ondernam ik geen actie.

nu ben ik sinds juli afgestudeerd (hbo) en begint het toch al weer te kriebelen.

 

op internet heb ik al veel research gedaan en viel mijn oog op kliniek heyendaal.  Wat is jullie ervaring hiermee?

in een andere discussie heb ik het ook over mijn angsten voor complicaties en de horror verhalen die ik hier lees.

hoe gaan jullie hier mee om?

 

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

@MissElise

Hoi!

Welkom op het forum :) Super dat je er over nadenkt om nu de stap te zetten! 

Als je bovenin de zoekbalk de kliniek typt waar je meer over te weten wilt komen dan komen er als het goed is allerlei verslagen uit. Kan je je lekker oriënteren :) 

En wat betreft complicaties? Deze tijd is zo veranderd dat er nog maar weinig complicaties optreden of dat er iets fout gaat. Meestal krijg je erg goede nazorg en word je goed in de gaten gehouden.

Succes!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoii, 

Welkom hier:D

Toevallig ga ik ook bij Heyendael! Ik ben er gekomen via dit forum wat vol positieve reacties staat. En ik had ook een erg fijn gevoel bij hem. Ik ga in januari dus nog even aftellen.

Tja, dat negatieve laat ik eigenlijk een beetje los. Ik heb na mijn idee een goede pc gekozen waar ik me goed bij voel. Heb veel uitgezocht en ben niet bij de eerste beste pc gegaan.

Veel plezier hier. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MissElise:

Dankjewel @Sweetboobs16 Ik ga eens kijken. 

 

@KoKo ik zie dat je ook bij Bergman bent geweest. Was dat niks dan? 

En waarom geeft heyendaal jou een goed gevoel? Zelf zat ik ook nog te kijken naar Velthuis kliniek. 

 

Groetjes!

Ja klopt, mijn consult bij bergman verliep een beetje raar. De beste man kwam binnen in zijn spijkerbroek en zat te vertellen dat ik als laatste was want hij ging op vakantie. Na mijn gevoel gewoon afgeraffeld omdat hij weg wou. Maar ik leg daar wel 4200,- neer! Dan ben ik misschien een zeikerd over die spijkerbroek maar ik betaal een hoop geld! En ik kreeg een bh bak toegeschoven en moest maar mijn eigen maat zoeken en aandoen. Gewoon een vaag gevoel.

En bij Frans werd ook alles opgemeten wat ze bij bergman ook niet hebben gedaan. Consulente was heel aardig en alles werd veel beter uitgelegd. Ik werd geholpen mijn vragen werden uitgebreid behandeld. En wat ik gewoon een heel fijn idee vindt is dat je de nazorg bij kan kopen. Niet dat je tot de deur bent en dan maar moet zien met je problemen. 

En wat hem ook gelijk opviel was een litteken op mijn rug waar hij nog naar heeft gekeken en hij zag dat mijn borstbeen iets naar binnen gekanteld was. Iets wat ik zelf nog nooit had gezien en daar heb ik Bergman ook niet over gehoord. Gewoon net 'dat' stukje extra aandacht voor je.

Velthuis wilde ik ook nog gaan kijken maar emaal bij Frans was de keuze al gemaakt. Wat ik daar een nadeel van vindt is dat je voor het consult 50,- betaald. Dus dat hield me tegen omdat ik ook bij andere chirurgen wilde kijken. Ook al wordt dat in mindering gebracht op je operatie, ik wist toch niet zeker of ik het daar wilde doen. En ik moet al krom liggen om alles bij elkaar te krijgen dat 50,- toch weer 50,- is :12: En ik zou dan bij Dr Mooijen willen naar zij zet merendeel anatomisch en ik wil rond. Dus dat waren allemaal dingetjes voor mij om Velthuis van het lijstje te halen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
 

Hoi allemaal,

9 januari heb ik dan mijn eerste consult bij dr Nio, ik ben nu al zenuwachtig!

ik lees heel veel dat hij eurosillicone 85% aanraad bij mensen.

zelf heb ik 70a/70b verschilt echt bij welke bh soort ik draag. 1.64m en 53kg. 

Hebben jullie nog tips voor mij of bepaalde vragen die ik zeker moet stellen?

 

en ik wil heel graag weten wat jullie voor situatie was qua maat, hoeveel cc jullie gekozen hebben en op welke bh maat jullie uitkomen.. Zo kan ik een beetje nadenken hoe groot ik het zou willen hebben.

zelf denk ik nu 400cc 85% gevuld dual plane, maar laat ik eerst het consult eens afwachten:D

 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren door Nio geopereerd , bij mij is er 450 CC 85% Eurosilicone geplaatst . Mijn voorsituatie is qua cupmaat ongeveer hetzelfde 70a. Ik ben alleen wel wat groter 1.79 en 66 kilo. Ik lig nu op de bank met m'n 70 f sportbeha.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D

Ik ben nu 1 dag PO, ze zijn nog helemaal strak en gezwollen . Ik ga ervan uit dat ik uiteindelijk op een 70 d/e uitkom. Dit is ook wat ik Nio van te voren heb aangegeven.

Ik heb een foto van m'n voorsituatie hier in t topic staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MissElise:

@best_boobie weet jij misschien meer over cupmaten?

waarop ik ongeveer zou uitkomen met hoeveel cc?

 

Zolang je niet op consult geweest bent, is er qua aantal cc echt weinig over te zeggen.. Focus je ook niet te veel op welke cupmaat het gaat worden, want een cupmaat in een bh, die gevuld is met borsten met prothesen, die is heel anders dan van natuurlijke borsten.
Vaak is een 70F in bh, qua zicht een D ongeveer.. Valt wel bij de een anders dan bij de ander.
Pas maar eerst eens bij Nio, hij laat je passen zonder van te voren te zeggen hoeveel cc het is.. Dan ben je het eerlijkst tegen jezelf namelijk.

Als je weet hoeveel cc je krijgt, en welk profile, dan kun je me altijd een pb sturen, met je voorsituatie erbij en dan wil ik best ff voor je bedenken wat dat gaat worden in bh en qua zicht :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei best_boobie:

Zolang je niet op consult geweest bent, is er qua aantal cc echt weinig over te zeggen.. Focus je ook niet te veel op welke cupmaat het gaat worden, want een cupmaat in een bh, die gevuld is met borsten met prothesen, die is heel anders dan van natuurlijke borsten.
Vaak is een 70F in bh, qua zicht een D ongeveer.. Valt wel bij de een anders dan bij de ander.
Pas maar eerst eens bij Nio, hij laat je passen zonder van te voren te zeggen hoeveel cc het is.. Dan ben je het eerlijkst tegen jezelf namelijk.

Als je weet hoeveel cc je krijgt, en welk profile, dan kun je me altijd een pb sturen, met je voorsituatie erbij en dan wil ik best ff voor je bedenken wat dat gaat worden in bh en qua zicht :)

xx BB

Oh dankjewel! 

Ik zal jou dan zeker even een pb sturen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
3 uur geleden zei best_boobie:

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ik heb meteen ff je topictitel aangepast, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en blijft het overzichtelijk :)

Succes met aftellen!!!

 

xx BB

Dankjewel, kan niet meer wachten!:wub:

 

Hij heeft mij 325cc laten passen en 400cc. Ik wist van te voren niet hoeveel cc het was, maar ik ging automatisch voor de grootste..

nu ben ik aan t denken of ik niet nog groter wil.

maar aan de andere kant denk ik over paar jaar moet ik ze toch wisselen voor grotere (als ik ooit zwanger ben geweest) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Jobje:

Heey het was dus een fijne passessie en je bent al snel aan de beurt zeg! Spannend. 

Ik heb 410 cc 100% van motiva gister gekregen en ik ben nu al heeeeeeeeeeeeeeel erg tevreden. 

 

Jaa het was een fijne passessie! Toen straks ben ik opgebeld en nu word het 17 februari, dus ben nog sneller aan de beurt. Ben gewoon nu al zenuwachtig! 

Echt fijn dat je nu al tevreden bent!! Ben benieuwd naar je foto's 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi missElise, wat spannend zeg! Fijn dat je zo snel terecht kan.

 

Ik heb as  maandag m'n eerste consult bij Dr. Nio. In het slaz. Heb je tips voor mij? :rolleyes: Wat moet ik meenemen voor de pas sessie? Heb begrepen dat je een wit T-shirt mee moet nemen.... en bh, echter heb ik alleen maximizers en pushups. Is het de bedoeling dat ik een normaal bh meeneem voor de pas sessie? 

Bedankt alvast,

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.