Ga naar inhoud

Hoe grote cup maat naar hoeveel cc?


Aanbevolen berichten

Dag dames,

ik vroeg mij af weet iemand hoeveel cupmaat je ongeveer zou krijgen als je 500 cc ronde inplantaten heb en kleine cup c had? Me linker borst zit 500 cc in want die is kleiner en rechter borst is 400 cc maar zou gelijk trekken aan die 500 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Happy2016:

Ik volg graag even mee :-) ik heb net langs beide kanten 470cc gekregen en wou ook even weten op welke cupmaat ik nu zou uitkomen...

dacht dat pc gezegd had grote C/kleine D (ik kom zelf van een kleine B ) maar misschien zijn er nog mensen met ervaringen? :-)

Dat lijkt me wel wat groter dan een D maar veel ligt aan het soort prothesen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dat soort dingen zijn leuk om te horen Hihi ik ben zelf net 3 dagen geleden geopereerd en zie veel vrouwen voorbij komt met een duelplane of achter de borstspier en ik zie dat bij hun de vorm er veel mee in ziet bij mij moet nog helemaal zakken het ziet er niet uit zelfs aan de voorkant punten als of me borst heel lang is vanaf me sleutelbeen omdat moet zakken en als ik dan zo er na kijk denk ik het is helemaal niet veel maar als ik vast pak merk dat implantaat nog onder me oksel voelt dus dan denk oh tis toch wel wat Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei melody:

Oké dat soort dingen zijn leuk om te horen Hihi ik ben zelf net 3 dagen geleden geopereerd en zie veel vrouwen voorbij komt met een duelplane of achter de borstspier en ik zie dat bij hun de vorm er veel mee in ziet bij mij moet nog helemaal zakken het ziet er niet uit zelfs aan de voorkant punten als of me borst heel lang is vanaf me sleutelbeen omdat moet zakken en als ik dan zo er na kijk denk ik het is helemaal niet veel maar als ik vast pak merk dat implantaat nog onder me oksel voelt dus dan denk oh tis toch wel wat Haha 

Het sleutelwoord na een bv is geduld:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melody
Jij had een hele lege c cup he.. dat wil ook wat zeggen..
De omtrekmaat van je bh zegt ook een heleboel. Je kunt niet klakkeloos zeggen, van c naar E of wat dan ook..

Ook het profile van de prothese, is belangrijk, het merk.. alles..
In jouw geval, want ik heb je borsten gezien op foto, is het heel lastig inschatten. Alle bovengenoemde suggesties, zijn natte vingerwerk suggesties.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.