Ga naar inhoud

NursingMom : 27 januari 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Whahaaaaaa.. Het gaat gebeuren, morgen mijn consult bij dr Nio.
Ik ben ZÓ zenuwachtig. Mijn man zou eigenlijk met me mee gaan, maar die kon uiteindelijk niet ivm een presentatie die hij moet geven. Nu ga ik alleen met mijn peuter van 2,5 ik hoop dat hij zich gedraagd :P

Ik ben met Vaderdag gestopt met het geven van bv. De eerste dag welke mogelijk is na 26 januari wil ik mijn nieuwe boobies :D

Ik dacht dat ik me goed had voorbereid. Maar nu ineens slaan zoveel vragen toe..

Wat voor BH moet ik aandoen? Ik heb geen bh,s waar de protheses bij in passen. Wat voor t-shirt om te kijken hoe ze staan in kleding. Zou dr Nio ook foto's met mijn mobiel willen maken?

Ik ben 1.69 weeg nu 62,5 kilo. Wil er nog een paar kilo af. Niet mega veel. 4 kilo ofzo. Beetje strakker worden ;)
Normaal ben ik best een controle freak. Maar nu denk ik dat ik gewoon alles aan dr Nio overlaat. Ik neem foto's mee wat ik wel en niet mooi vind. En laat de aantal cc's manier van plaatsten etc volledig aan hem over. Vind het wel moeilijk. Heb wat gelezen over projectie etc. Maar ik maak het mezelf alleen maar ingewikkelder. Dus volledig op jullie verhalen laat ik alle controle los en vertrouw Dr. Nio volledig. Oh, ik hoop zo dat het een aardige man is!!

Pff.. Ik heb om 17.00uur de afspraak. Moet er 2 uur voor rijden (zonder vertraging). Wil rond 13uur vertrekken. Dan ben ik zeker optijd :P

Iemand die mee wilt gaan?? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NursingMom

Hoi! 

Spannend he! Vond ik ook wel toen het eenmaal zover was.

Maar maak je niet te druk. Ik was snel op mijn gemak bij Nio en de rest van de meiden hier ook :) 

Je hoeft zelf geen aparte bh aan te doen. Om te passen krijg je van Nio de Triumph triaction aan. En neem zelf dan het liefst een gekleurd (dus geen zwart of wit) shirtje mee om te passen. Liefst eentje die strak aansluit zodat je het goed kan bekijken :) 

Nio zal vanzelf wel zeggen of bij jou voor de spier/dual plane het beste is. Dat ziet hij snel genoeg. 

Als er nou nog vragen in je opkomen schrijf ze dan gelijk op zodat je het niet meer kan vergeten. Nio neemt de tijd om ze allemaal te beantwoorden :) 

En neem voorbeeldfoto's mee! Kan hij gelijk inschatten hoeveel cc je daarvoor nodig hebt.

Succes morgen! Komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn consult had bij nio kreeg ik idd een triumph triaction bh aan en hij gaf me ook een wit shirtje om aan te doen. Voelde me meteen op mijn gemak, toevallig word ik morgen door hem geopereerd  :P

Hij zal vast wel foto's voor je willen maken als je dat vraagt, hij raadde mij ook aan om foto's te maken namelijk. 

Komt helemaal goed. Succes morgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei NursingMom:

Ja idd. precies dat gevoel. dadelijk zegt hij dat er niks meer aan te doen is.

Dat zou heel zeldzaam zijn bij Nio. Er is nog nooit iemand bij hem weggegaan met de mededeling 'ik kan u niet helpen' 

Niet teveel zorgen maken anders maak je jezelf alleen maar gek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen zorgen, er is vast wel iets te doen. Dr. Nio is echt een heel kundig chirurg, hij weet vast wel een mooie "oplossing" om het maar even zo te noemen. 

Wie weet zie ik je morgen:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Bayleef:

Maak je geen zorgen, er is vast wel iets te doen. Dr. Nio is echt een heel kundig chirurg, hij weet vast wel een mooie "oplossing" om het maar even zo te noemen. 

Wie weet zie ik je morgen:) 

Je zult vast voor mij aan de beurt zijn? Als je iemand met een druk peutertje heel verdwaald ziet kijken weet je dat ik dat ben :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei NursingMom:

Je zult vast voor mij aan de beurt zijn? Als je iemand met een druk peutertje heel verdwaald ziet kijken weet je dat ik dat ben :lol:

Nja ik moet me 7 uur melden maar geen idee hoe laat ik echt geopereerd word dus wie weet mag ik pas rond 5 uur naar huis. Hahahahha aww. Laat je morgen even weten hoe het gegaan is en hoe je het zelf vond? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
43 minuten geleden zei NursingMom:

Éindelijk kan ik mijn eigen verslag openen. 

Nog 46 nachten slapen tot nieuwe boobs!!! Ik kan niet wachten. 

500 cc dual plane. Ik dacht dat ik mentor krijg. Dit vraag ik nog even na. 

De tijd kan me niet snel genoeg gaan. 

He meis, 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Hier in dit topic kun je nu verder al je updates, eventuele vragen en dadelijk ook je operatie verslag neerzetten.

Succes met aftellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2016 om 20:00 zei Desert-Rose:

He meis, 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Hier in dit topic kun je nu verder al je updates, eventuele vragen en dadelijk ook je operatie verslag neerzetten.

Succes met aftellen.

xx

Dankjewel!! 

Ineens krijg ik allemaal vragen over de protheses.  Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.