Ga naar inhoud

Salaa : 19 december 2016 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Desert-Rose:

ja hoor dat is normaal meis, als je ligt komt er meer druk op de borsten omdat het vocht dan meer gaat verzamelen,en dat gaat zeer doen, en als je zit word dat meer verdeeld, anders eens kijken of je toch niet een stuk hoger kunt gaan liggen,stuk of 3 kussens op elkaar, dan zet je daar 1 recht tegenaan, dat je een soort glijbaan effect krijgt,en zo er tegenaan liggen, op die manier worden ook je schouders ondersteund.en heb je niet zo snel last van je nek en rug.

En anders een lekker hoekje in de bank maken om zittend te slapen, dit word door meerdere gedaan,

 

Pff.. de bank is altijd overbezet door mijn vader die tot een uur of twee tv kijkt. Ondertussen weet ik geen houding aan te nemen in bed. Niets ligt lekker teveel kussem te weinig.. bang om om te draaien.. ook nog eens ongesteld geworden. Top nacht ga dit worden. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
23 minuten geleden zei Salaa:

Ja het ging vandaag gelukkig wat beter.. de tijd gaat alleen zo langzaam.. pas dag drie terwijl ik 10x heb geslapen en wakker ben geworden.. voelt zo katerig.

Ik kon de dag met nix door brengen, beetje tv kijken. Lezen ofzo lukte mij absoluut niet in het begin. Kon me niet concentreren. Na een paar dagen gaat het vast al weer een tukje beter. Het is ook een grote ingreep. Inmiddels minder pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Salaa ik ben ook 27 ik ga 5januari ik ben echt zoooo benieuwd !!!
Net als jij wist ik vrij jong dat ik dit wilde laten doen....

Ik heb nu een 85E en ik wil heel graag naar een mooie C....

Ik ben zo zenuwachtig !!!!

Valt de pijn nu een beetje beter mee??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei LiaLa:

Ik kon de dag met nix door brengen, beetje tv kijken. Lezen ofzo lukte mij absoluut niet in het begin. Kon me niet concentreren. Na een paar dagen gaat het vast al weer een tukje beter. Het is ook een grote ingreep. Inmiddels minder pijn?

Door het innemen van  de pijnstillers voel ik bijna geen pijn meer. Na hoeveel dagen of weken kon jij weer op je zij liggen en slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lolo1710:

Hey Salaa ik ben ook 27 ik ga 5januari ik ben echt zoooo benieuwd !!!
Net als jij wist ik vrij jong dat ik dit wilde laten doen....

Ik heb nu een 85E en ik wil heel graag naar een mooie C....

Ik ben zo zenuwachtig !!!!

Valt de pijn nu een beetje beter mee??

 

De pijn valt echt mee. Je voelt meer irritaties dan pijn.. van die steken of gewoon zo'n constante licht branderig gevoel.. het is echt goed te doen. Het aller ergste vind ik toch echt dat je niet weet hoe je moet liggen.. niets ligt lekker voor mij en je gaat toch echt veel moeten liggen de eerste weken. Dit had ik niet verwacht.. ik dacht lekker chill liggen de hele dag daar hou ik namelijk van.. nou nee niet als je alleen op je rug mag.

Ik zou alvast oefenen op je rug te slapen en wat voor jou het beste voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Salaa:

Door het innemen van  de pijnstillers voel ik bijna geen pijn meer. Na hoeveel dagen of weken kon jij weer op je zij liggen en slapen?

De 2e nacht met behulp van kussens in de rug, dan lig je half zij, half rug. Die kussen heb ik wel een tijd bij me gehad. Was ook bang dat mijn partner tegen mij aan zou stoten. We hebben maar een bedje van 140 breed. Overdag veel tijd op de bank doorgebracht en iedere dag ook even de deur uit. Anders gaan je spieren helemaal vast zitten. Na 4 weken had ik de conditie van niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

De 2e nacht met behulp van kussens in de rug, dan lig je half zij, half rug. Die kussen heb ik wel een tijd bij me gehad. Was ook bang dat mijn partner tegen mij aan zou stoten. We hebben maar een bedje van 140 breed. Overdag veel tijd op de bank doorgebracht en iedere dag ook even de deur uit. Anders gaan je spieren helemaal vast zitten. Na 4 weken had ik de conditie van niks.

Ik slaap alleen en ben toen ik thuiskwam verrast met een nieuwe bed van 140.. had liever mijn kleine bed gehouden zodat ik mij niet kon verplaatsen.. ik heb gisteren een beetje op mijn zij gelegen en vandaag ook.. en merkte meteen bloedvlekjes op mijn shirt. Is dat ook normaal?

We hebben een groot huis.. twee trappen en ik slaap op zolder.. dus ik probeer vaak heen en weer te lopen in het huis. Liep net 10 min rond en merkte al dat mijn benen slap werden.. Voorheen kon ik 40 min rennen op de loopband. :unsure: wat een operatie met je kan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Salaa:

Ik slaap alleen en ben toen ik thuiskwam verrast met een nieuwe bed van 140.. had liever mijn kleine bed gehouden zodat ik mij niet kon verplaatsen.. ik heb gisteren een beetje op mijn zij gelegen en vandaag ook.. en merkte meteen bloedvlekjes op mijn shirt. Is dat ook normaal?

We hebben een groot huis.. twee trappen en ik slaap op zolder.. dus ik probeer vaak heen en weer te lopen in het huis. Liep net 10 min rond en merkte al dat mijn benen slap werden.. Voorheen kon ik 40 min rennen op de loopband. :unsure: wat een operatie met je kan doen. 

Ik heb de eerste dagen wel wat bloedvlekjes gehad, beetje waterig rood. Niet echt vers helder rood bloed. Ik stopte een gaasje in mijn bh om vlekken te voorkomen in kleding. Je moet natuurlijk uitkijken dat je niet teveel gaat trekken aan je wonden. Al je energie gaat in het helen zitten, dat hakt er echt wel in een operatie. Ook de narcose ben je vast nog niet helemaal kwijt. Ik begin me nu pas weer een beetje mezelf te voelen. Maar goed, ik ben ook geen 20 meer en ik heb een flinke complicatie gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei LiaLa:

Ik heb de eerste dagen wel wat bloedvlekjes gehad, beetje waterig rood. Niet echt vers helder rood bloed. Ik stopte een gaasje in mijn bh om vlekken te voorkomen in kleding. Je moet natuurlijk uitkijken dat je niet teveel gaat trekken aan je wonden. Al je energie gaat in het helen zitten, dat hakt er echt wel in een operatie. Ook de narcose ben je vast nog niet helemaal kwijt. Ik begin me nu pas weer een beetje mezelf te voelen. Maar goed, ik ben ook geen 20 meer en ik heb een flinke complicatie gehad. 

Nee de narcose heb ik nog steeds. Ik merk dat ik nog steeds heel snel moe ben en snel geneigd ben om even te liggen met de gordijnen dicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5

Vanacht heb ik niet in mijn nieuwe bed geslapen maar op mijn oude matras die op de grond lag. Oh wat was dat heerlijk. Mijn oude matras is namelijk heel zacht.

De matras lag boven op een andere matras en tussen het bed van mij zusje in en een muur.. hierdoor wist ik zeker dat ik niet ineens op de grond zou eindigen. (Ik hoop dat jullie een idee krijgen hihi)

Kussens aan de rechter en linker kant geplaats hierdoor kon ik vandaag lekker gedeeltelijk op mijn zij slapen. Ik ben om twee uur naar bed gegaan en werd pas wakker om 12u :wub: heeeeeerlijk. 

Ik had vandaag alleen last van mijn nek.. mijn armen, rug en zijkanten deden vandaag geen pijn. 

Oh ja ik ga met opzet pas zo laat naar bed.. zodat ik ook kan uitslapen en de dag wat sneller gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn borsten nog steeds niet gezien. Maar gisterenavond heb ik wel even gespiekt.. mijn borsten zien er rustig uit.. geen blauwe plekken of iets. Vandaag komt mijn tante het verband verwisselen want zelf durf ik dat niet. 

Heeft iemand dit ook gehad? Dat niet durven kijken en zelf verwisselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei LiaLa:

Wat lekker dat je zo lang hebt kunnen slapen, je voelt jezelf gelijk een ander mens en het is natuurlijk heel goed voor je herstel. En...inmiddels al gespiekt?

Nee ik durf nog steeds niet. Heb mijn tante het verband laten verwisselen terwijl ik op bed lag met mijn ogen dicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Salaa:

Nee ik durf nog steeds niet. Heb mijn tante het verband laten verwisselen terwijl ik op bed lag met mijn ogen dicht. 

Zag het er goed uit volgens je tante? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LiaLa:

Zag het er goed uit volgens je tante? 

Ja!! Beide even groot, mooi formaat, niet fout gehecht of iets geks. De hechtingen zagen er ook goed uit volgens haar. Dus ben een tevreden mens.  :wub:

Dinsdag ga ik kijken. Vind ze in mijn sportbh al prachtig ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien. Ben ook echt super blij met de grote. Niet te klein niet te groot.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag toch durven douchen en mijn nieuwe borsten bekijken..

Ik ben licht teleurgesteld omdat mijn borsten niet rond ogen maar heel vierkant en breed. Is dit normaal? Gaat het nog uitzakken en wordt ze nog rond. 

Op mijn sportbh die mij is aangemeten door Bergman staat een 75E.. daar gaat de beloofde D. :( 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Salaa:

Vandaag toch durven douchen en mijn nieuwe borsten bekijken..

Ik ben licht teleurgesteld omdat mijn borsten niet rond ogen maar heel vierkant en breed. Is dit normaal? Gaat het nog uitzakken en wordt ze nog rond. 

Op mijn sportbh die mij is aangemeten door Bergman staat een 75E.. daar gaat de beloofde D. :( 

 

Aan de onderkant zullen ze zeker nog ronder worden, de uiteindelijke vorm kan wel een haf jaartje tot een jaar duren zelfs. Je maat is zeker ook bepalend aan de borstbreedte, als ze er meer af zouden halen wordt je borst alleen nog maat rechthoekiger en breed aan de onderkant. 75E of tewel 75DD heeft dezelfde omvang als 80C, als je dat zo hoort valt het weer reuze mee. En wie weet als de zwelling weg is pas 75D wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel hoor je ziet dat wel vaker op foto's van andere dat het wat vierkanter oogt maar gaat echt nog wel ronder worden. Iedere week foto's maken dan zie je dat ze steeds mooier worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, December 27, 2016 om 23:01 zei Salaa:

@LiaLa @lovertje

Ik heb een plooi bij mijn oksel.. is dat normaal? Hmm..

Ik heb aan een kant ook een dikkere beetje rol zeg maar. Maar nu na 8wkn wordt hij wel minder.maar dr Nio heeft ook gezegd als je ouder bent krijg je dat het onder je oksels los wordt of beetje of erge vetrol krijgt. Als je dat weg wil hebben moeten ze echt het litteken ver doortrekken of met liposuctie. Tenminste als je dat bedoelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2016 om 23:01 zei Salaa:

@LiaLa @lovertje

Ik heb een plooi bij mijn oksel.. is dat normaal? Hmm..

Kijk even naar mijn foto's, daar zie je o.a mijn littekens. Omdat ik geen anker litteken heb is rondom het drielandenpunt rimpeling te zien. Die wordt steeds minder. Aan de andere kant heb ik 2 deuken waar de wonden hebben gezeten. Als je wat verder bent kunt je gaan masseren en wordt alles weer wat soepeler. Ik zie nu al verbetering. Vergeet niet dat er heel wat vlees is weg gehaald bij je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.