Ga naar inhoud

Sanne82 : 16 december 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Sanne82:

Ik zal jouw topic ook eens op gaan zoeken. 

Fijn hè, zo zonder pijn. 

 

Maar ook wel weer lastig want je wilt veel meer doen dan je eigenlijk mag, grrrr!

@Sanne82 yep idd.. ik heb alweer gekookt, heb gezin met 3 kids dus ja..nog kerstvakantie hier en a.s. maandag gaat het spul weer naar school...omdat ik ook eigen baas ben moet ik mijzelf er echt aan herhinneren om het rustig aan te doen terwijl ik het liefste weer aan de slag ga.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanne82 bedankt voor je reactie.

 

Wat fijn dat het al natuurlijk voelt, daar ben ik het meeste 'bang' voor.

Nu ik jouw boobies zie met de wetenschap dat het anatomisch is, ga ik weer twijfelen of rond dan niet te wordt :P Vraag dr. Straten in februari wel en anders misschien naar Nio.

 

Valt druppel ook goed mee als je op je rug of zij ligt, omdat deze wat stugger zijn als rond?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei senorita:

@Sanne82 @Ellen125

 

Sorry maar voor zover ik weet is de monobloc hydrogel prothese altijd rond; er bestaat geen druppelvormige...

 

1 uur geleden zei Ellen125:

@Sanne82 bedankt voor je reactie.

 

Wat fijn dat het al natuurlijk voelt, daar ben ik het meeste 'bang' voor.

Nu ik jouw boobies zie met de wetenschap dat het anatomisch is, ga ik weer twijfelen of rond dan niet te wordt :P Vraag dr. Straten in februari wel en anders misschien naar Nio.

 

Valt druppel ook goed mee als je op je rug of zij ligt, omdat deze wat stugger zijn als rond?

 

 

Klopt, de Monobloc Hydrogel prothese is een ronde prothese, maar geeft een natuurlijke vorm. De inhoud van de prothese (fysiologische zoutoplossing met cellulose) is vrij bewegelijk waardoor de prothese met de borsten mee vormt als je staat, ligt, zit etc. daardoor krijg je met de Monobloc Hydrogel prothese over het algemeen een vrij natuurlijk vorm.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@senorita ohhh is dat zo...

 

Uhmmm nou met dat intake gesprek zijn we ineens geswitcht van silicone naar hydrogel omdat ik voor geen goud die silicone door m'n lichaam wil hebben. Voor de switch waren we nog aan het praten over de protheses en had ik kenbaar gemaakt dat ik de druppel wilde ivm het natuurlijke effect. 

 

Dan zal die info of niet gegeven zijn aan mij of hebben we het daar niet over gehad. 

Dan ben ik daar achteraf ook nog heel blij mee ook anders had ik me dáár ook nog druk om lopen maken wat achteraf dus niet nodig is haha

 

nogmaals, ik heb m'n lot echt in Drs. Nio z'n handen gelegd toen ik duidelijk had gemaakt hoe ik ze wilde. 

 

Nou niet druk om gaan lopen maken dus @Ellen125!!

 

Als ik op m'n rug of zij lig doen ze precies wat ze voorheen ook deden, was juist zo bang als ze voor de spier geplaatst zouden worden dat ze dan rechtop zouden blijven staan maar dan gebeurd niet. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sanne82:

 

Dan zal die info of niet gegeven zijn aan mij of hebben we het daar niet over gehad. 

Dan ben ik daar achteraf ook nog heel blij mee ook anders had ik me dáár ook nog druk om lopen maken wat achteraf dus niet nodig is haha

 

 

ja erg is dat he! ik blijf me ook maar druk maken om allerlei dingen: gaat hij de pocket kleiner maken of niet, gaat hij nog steeds voor de spier doen of niet? Zijn ze niet te klein? zijn ze niet te groot? :31:

maar ik moet gewoon, zoals jij zegt, Nio zijn gang laten gaan, hij weet het tenslotte allemaal en ik niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt hoor en geloof me, te groot zullen ze niet zijn. 

Laat me maar weten over een week of 3 wat je van de grootte vind, dan weet je dat wel haha

 

Ik heb echt mini littekens, stelt nauwelijks iets voor. Denk dat als ik nooit iets aan een toekomstige partner vertel dat hij het niet eens in de gaten zal hebben. 

 

Enige waar ik last van heb (altijd dus was een bekend probleem) is overmatig littekenvorming, dit kan alleen door bevriezing verholpen worden volgens mij. Littekens worden bij mij dikker, blijven niet gelijk aan de huid. Maar dat laat ik nog wel verhelpen en dan zie je er niks meer van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojaaaa en die bh van m'n profielfoto was binnen gister, ze had hem besteld voor me omdat hij van de oude collectie is. 

Maar ik mag hem pas over een maand komen passen van d'r haha 

Er veranderd nog te veel vond ze dus te duur om nu te passen en dat hij straks niet meer lekker past. 

 

Okeeeeejjjjj.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben even op internet wezen struinen ivm de littekens, ze zien er echt fantastisch mooi uit hoor maar ze zullen bij mij dikker worden ivm overmatige littekenvorming. Ik ga morgen een Aloë Vera plantje halen zodat ik de gel er puur op kan smeren, baat het niet schaad het niet dus ben heel benieuwd. 

 

Dit is wat ik er over heb gevonden: 

 

Aloë Vera

Aloë Vera dringt tot in de diepste huidlagen door en zit boordevol eiwitten, vitamines en mineralen. Door Aloë Vera op een litteken te smeren, zal de huid zich tot zeven keer sneller herstellen. Het sap van de Aloë Vera moet je minimum twee maal daags op de huid aanbrengen.

 

Deze planten kun je in bijna elk tuincentrum kopen. Kies voor een wat oudere plant met weinig witte stippels.

 

 Je kunt gerust een stukje van een blad afsnijden. Je snijdt het blad vervolgens open en daar vind je de gel. Het is een beetje slijmerig! Het blad aan de plant groeit vanzelf weer dicht. Het stukje dat je hebt afgesneden snijdt je open en je smeert de aloë vera over je (met water gewassen en gedroogde) litteken heen. Je kunt gewoon het blad over je litteken smeren, je hoeft niet de gel er eerst uit te halen. 

Is het stukje blad nog niet ‘op’. Leg het op een schoteltje in de koelkast, weer op elkaar geplakt, en de volgende dag kun je het weer gebruiken. Je kunt het zo’n 2-3 dagen bewaren, tot het op is of uitgedroogd. Dan kun je het volgende stuk van je afgesneden blad pakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6 januari 2017 om 21:24 zei Sanne82:

Enige waar ik last van heb (altijd dus was een bekend probleem) is overmatig littekenvorming, dit kan alleen door bevriezing verholpen worden volgens mij. Littekens worden bij mij dikker, blijven niet gelijk aan de huid. Maar dat laat ik nog wel verhelpen en dan zie je er niks meer van. 

 

Hoi, heb je last van keloid? Was daar eerst ook bang voor bij een getinte huid maar gelukkig geen last van gehad.

 

Heb mij er wel toen over laten informeren. Er zijn mogelijkheden zoals masseren van het litteken ( tegendruk geven), siliconenpleisters, stikstof behandeling ( bevriezing idd) of corticosteroïden injecties... tot zover bekend bij mij. Ik heb uit voorzorg ( tip op BF) en in overleg met mijn PC mijn littekens gemasseerd na de herstelweken. ( waren dus wel potdicht eer ik dit deed) Heeft ze wel zachter en vlakker gemaakt maar heeft meer effect gehad op mijn harde bindweefsel onder mijn littekens. 

 

Hopelijk zal je overmatig littekenvorming niet doorzetten en blijven het mooie mini littekens :) Fijn herstel xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@senorita niet bang zijn voor de narcose hoor, dat komt echt wel goed!

eigenlijk nu ik uit ervaring spreek hoef je nergens bang voor te zijn :D 

 

je kunt idd met een tube aloe vera smeren maar puur schijnt effectiever te zijn dus ga daar maar mee aan de slag!

 

@BrownieG geen idee of het keliod heet..

 

ik heb vorig jaar tig moedervlekken laten weghalen en dit werden "dikke" littekens die ik na een paar weken met stikstof heb laten verkleinen, dit moest 2x herhaald worden om het weer nagenoeg plat te krijgen. 

 

Zal me niks verbazen als dat nu dus weer gebeurd en nu ze dicht zijn dan maar meteen aan de gang met dat plantje. Vind het een fijn idee dat het een natuurlijke oplossing is en ik hoop dat het helpt en anders maar weer met de (pijnlijke) stikstof aan de gang. 

 

Maar ik zal het ook gaan masseren, alleen is dit nu nog te gevoelig als ik eraan kom. 

 

Ik ga in ieder geval alles proberen! :) 

thnx voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi @Sanne82

naar jou boobies kan ik echt blijven kijken! Wat zijn ze mooi :123:

en wat super fijn dat je eigelijk helemaal geen pijn hebt gehad! 

 

Ik las ook dat ze al best goed aanvoelde en je ziet ook idd niet z'n rand zitten. Dat was ook een beetje mijn angst. Wil het namelijk zo natuurlijk mogelijk!!!! Ook las k dat je zei dat als je op je zij ging liggen dat het precies zoals voorheen was.. Nu is het zo dat mijn voor situatie best een beetje slap is en als k op m'n zij lig het er niet beter van word zeg maar haha.. Van die hydrogel worden ze toch ook wel wat verstevigd? Ik ga ook voor de hydrogel. 

 

Volgende week ben k aan de beurt bij Nio.. En k begin t nu toch wel een beetje spannend te gaan vinden. Morgen heb ik nog een bel afspraak omdat k twijfel tussen 2 maten. 

 

Super leuk om steeds je verhaaltjes te lezen.. Misschien dat k morgen ook wel je naam noem bij Nio! Zo mooi vind ik ze!

 

groetjes Charlie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie&

 

Hihi wat leuk!!

Ik had van mezelf stevige borst(jes), maar ik weet zeker dat ze steviger zullen worden hoor, niet druk om maken. 

Hoe je het in je hoofd hebt zullen ze ook worden, echt waar. 

Als ik dat las dacht ik, ja ja maar het is echt zo!

 

en ook qua maat, ga absoluut zonder twijfel voor de grootste van waartussen je twijfelt!

Ik twijfelde ook tussen 2 maten en heb gelukkig de grootste gekozen op aanraden van een vriendin en Drs. Nio maarrrrr als ik nu zou moeten beslissen met wat ik nu heb als ervaring, zeker nog een maatje groter want die angst voor "te groot" is nergens voor nodig als je Drs. Nio duidelijk hebt gemaakt wat je precies wilt. 

Ik dacht echt serieus "klets jij maar lekker" toen Drs. Nio vlak voor de narcose zei, wees niet bang dat ze te groot worden want ik weet zeker dat je straks zegt, ze hadden wel groter gemogen. 

Maar het is echt waar!!

 

Ik heb gister echt goed gevoeld en "geknepen", geduwd en weet ik het wat, wilde de prothese voelen/ontdekken maar nope... niet te voelen, voelt echt natuurlijk, geen randjes of weet ik het. 

 

Als ik op m'n zij ga liggen, zakken ze ook (weliswaar minimaal) gewoon mee naar "beneden" de kant waar ik op lig, bedoel daarmee dat ze niet rechtuit blijven staan. Tuurlijk staan ze meer "rechtvooruit" dan voorheen maar dit komt omdat ze groter zijn natuurlijk maar ze gaan echt mee met m'n lichaam. 

 

Ze voelen ook inderdaad heel natuurlijk, ik geloof niet eens meer dat het voorheen anders was. Als ik nu onder het typen even voel om het goed te omschrijven is het enige dat nog over moet gaan de gevoeligheid rondom m'n littekens. M'n littekens zelf eigenlijk niet echt maar de directe omgeving is bij aanraking een beetje beurs op sommige plekken en op andere plekken dan een beetje branderig. 

 

Kan ook zijn door het elastiek van de sportbh maar dat gaan dan vanzelf wel over denk ik dan, het blijft er goed uitzien dus vind het wel prima. 

Voor mij is er nu even geen andere optie omdat het compressievest gewoon niet meer oké zit dus dan maar even "wie mooi wilt zijn moet pijn lijden" al is pijn een groot woord. 

 

Ik zal jouw topic ook even opzoeken, kan me niet herinneren of ik die al gelezen heb. 

 

Groetjes aan de boobmaster haha!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanne82 wat heerlijk om weer z'n verhaal van je te lezen!! 

K zal d'r vanavond ff op reageren.. 

 

K heb geen topic.. Misschien dat ik er nog 1 maak maar was eigelijk gewoon nieuwschierig naar andere. 

 

Nog 1 vraagje aan jou.. Je voorsitUatie was ongeveer een 80b toch? En je heb 320cc gedaan las ik.. Op wat voor cup zit je nu? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.