Ga naar inhoud

PLG : 2 december 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Gast PLG

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben heel erg nieuw met dit soort forums en dit is mijn eerste keer!

Ik ben een jonge meid van 18 en kom uit Rotterdam. Ik ben 1,55 m en weeg 60 kilo. 

Afgelopen vrijdag 02 december ben ik geopereerd in het PMC door dr. Nio. Ik wou dit al jaren en heb eindelijk de stap durven zetten! Van mijnzelf had ik een 75A, en ik heb er nu 400cc rond in laten zetten. Ik vind het heel erg wennen om het te zien en ik ben nog echt heel bang om het te zien of om iets fouts te doen. 

Ik ben nu 5 dagen PO en ik verga nog steeds van de pijn:( Wanneer word dit iets minder? Hebben meer mensen zoveel last gehad? Ik lees veel mensen die echt na 2 dagen alles weer konden doen. Helaas lig ik na 5 dagen nog steeds plat op de bank :(

Wish me luck! XO

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

4 uur geleden zei PLG:

Hallo allemaal!

Ik ben heel erg nieuw met dit soort forums en dit is mijn eerste keer!

Ik ben een jonge meid van 18 en kom uit Rotterdam. Ik ben 1,55 m en weeg 60 kilo. 

Afgelopen vrijdag 02 december ben ik geopereerd in het PMC door dr. Nio. Ik wou dit al jaren en heb eindelijk de stap durven zetten! Van mijnzelf had ik een 75A, en ik heb er nu 400cc rond in laten zetten. Ik vind het heel erg wennen om het te zien en ik ben nog echt heel bang om het te zien of om iets fouts te doen. 

Ik ben nu 5 dagen PO en ik verga nog steeds van de pijn:( Wanneer word dit iets minder? Hebben meer mensen zoveel last gehad? Ik lees veel mensen die echt na 2 dagen alles weer konden doen. Helaas lig ik na 5 dagen nog steeds plat op de bank :(

Wish me luck! XO

He meis, welkom en gefeliciteerd met je nw boobs.

De eerste 3 tot 5 dagen is de pijn meestal het ergste,uitzonderingen daargelaten natuurlijk,

Neem je wel goed en op tijd al je pijnstilling in, dit is namelijk heel erg belangrijk, anders wil ik je wel helpen met even een goed schema te maken, zodat alles netjes verdeeld is.

Probeer wel af en toe wat rond te lopen,want door het liggen kun je ook last krijgen, je spieren worden stijf en kunnen verkrampen, en dat doet je herstel ook geen goed.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en je topic verhuisd,hier kun je nu verder al je updates neerzetten.

Ik wens je een goed herstel.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal!

ja ik heb ze ook vóór de spier en ik las ook dat achter de spier meer zeer deed. Daarom snap ik mn pijn ook niet?! Ik heb denk ik gewoon een lage pijn grens :)

 

ik ben ook super bang met douchen :( ik heb gister voor het eerst 1 min onder de douch gestaan, en ben er toen meteen weer uitgestapt. Het voelde voor mij heel eng om zo te staan zonder vestje en ze maar te laten 'hangen'. Ik werd er ook super misselijk van :( Van dr Nio mag ik me nu gewoon al helemaal douchen inclusief haar wassen etc, maar ik durf niet?!

Ik ging gister ook even mee een rondje met de hond lopen, en dit voelde echt kut. Ik was super moe en uitgeput erna. Als ik loop of sta dan sta ik ook krom. Als ik mn rug recht houd (borsten vooruit) doet het zeer.

 

Ik hoop echt snel dat mn pijn weg is.. heb nog niet echt kunnen 'genieten' van mn borsten.. 

 

XO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee maar meis, je bent nog maar zo kort po, genieten gaat nu ook nog niet hoor, het is ook normaal dat je snel moe bent, je bent aan het herstellen, maar ook de narcose hakt er lekker in., maar kleine stukjes in huis lopen zou ik wel doen,en iedereen loopt in het begin krom , hoort erbij, als je steeds probeert een beetje meer je rug te strekken zul je merken dat het iedere dag een stapje vooruit gaat.

En de 1 heeft nu eenmaal langer pijn dan de ander doe je niks aan.

Als je niet durft te douchen hoeft het nog niet, misschien kun je proberen om als je een reserve bh hebt, die aan te doen tijdens het douchen, en dan tijdens afdrogen weer hoef je dan alleen maar even je armen onder de borst te houden, en dan weer het compressie vest aan, wat ook helpt is op een krukje gaan zitten in de douche, mocht je naar worden,kun je in ieder geval niet vallen.

Maar neem er gewoon de tijd voor, anders lekker alleen de onderkant douchen en de rest met een washand.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even rustig gedoucht op een krukje, mn moeder heeft mn haren gewassen. Ik voel me nu weer heerlijk schoon :) durfde alleen mn borsten nog niet nat te maken dus daar heb ik een handdoekje voor gehouden. Was wel een hele inspanning, dus lig nu lekker rustig op de bank! Dankjullie wel voor de tips! :) 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei PLG:

Ik heb net even rustig gedoucht op een krukje, mn moeder heeft mn haren gewassen. Ik voel me nu weer heerlijk schoon :) durfde alleen mn borsten nog niet nat te maken dus daar heb ik een handdoekje voor gehouden. Was wel een hele inspanning, dus lig nu lekker rustig op de bank! Dankjullie wel voor de tips! :) 

XXX

Nou zo zie je maar het begin is er, en de borsten nat maken komt vanzelf, alles op zijn tijd, en met hulp is het veel prettiger, dus fijn dat je moeder je heeft geholpen, En het is inderdaad waar, het kost veel inspanning.

En je nu maar weer even lekker laten vertroetelen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.